Hop til indhold
gertgert

Melly Caribisk

Recommended Posts

Melly. Caribisk i Vejle nu, besøgte hende i Ålborg, Det var slet ikke hende på billedet, var 15 kg og 15 år ældre. Måtte opgive halvvejs, der var overhovedet ingen indlevelse og det skulle bare overståes fra hendes side, en af de mere negative oplevelser. :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Melly. Caribisk i Vejle nu, besøgte hende i Ålborg, Det var slet ikke hende på billedet, var 15 kg og 15 år ældre. Måtte opgive halvvejs, der var overhovedet ingen indlevelse og det skulle bare overståes fra hendes side, en af de mere negative oplevelser. :evil:

Præcis samme oplevelse som jeg havde i Vejle med pigen for et par måneder siden :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror det vil blive en kortere liste, blot at nævne de eventuelle få mørke kvinder i og omkring vejleområdet der bare tilnærmelsesvis kommer i nærheden af, hvad der skiltes med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej dejlige alle sammen. Læser tit de dårlige anmeldelser om piger med falske billeder og flad oplevelse. Hvordan kan de dog være de stadig fanger jer stakkels mænd. Er ikke sarkastisk men hvorfor dælen er de glædespiger når man ingen glæde oplever. Sys det trist at mange er blevet narret af disse piger. Øv.

Hilsen mor26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej dejlige alle sammen. Læser tit de dårlige anmeldelser om piger med falske billeder og flad oplevelse. Hvordan kan de dog være de stadig fanger jer stakkels mænd. Er ikke sarkastisk men hvorfor dælen er de glædespiger når man ingen glæde oplever. Sys det trist at mange er blevet narret af disse piger. Øv.

Hilsen mor26

Der kommer du nok ret tæt på forskellen mellen en luder og en glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ved du hvad jernsvinet det tror jeg sku os. Sys bare at selvom de er "ludere" så burde de da levere hvad de lover og viser. Måske mig der er for naiv. Hører os tit at pigerne stopper for tiden er gået???? Hvordan i alverden kan man så forlange fuld betaling (ved godt de bliver betalt først). De må sku da eje lidt selvrespekt og retfærdighed. Så burde de sku da lave afslag i prisen men ja selvfølgelig gør de ikke det hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mor26 - får du først pengene efter der er sexet ?

jeg ved ikke hvad mor gør men mange af de piger jeg har besøgt plejer efter 1 besøg at få pengene bagefter. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mor26 - får du først pengene efter der er sexet ?

Hehe nej får ikke først penge bagefter men har fx haft en aftale med mand hvor aftalen stod på sex men da han desværre ikke lige ku præstere på grund af gammel skade skar jeg i prisen på trods af at sceancen havde tage en time længere end aftalt:).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det normale er nok at betalingen falder først - har næsten aldrig oplevet andet og foretrækker det også sådan, men jeg har sammen med 3 andre glade gutter netop været på FKK besøg i Tyskland - og her falder betalingen først efter seancen. Alle piger måtte på FKK Acapulco kun forlange € 40,- for ½ time incl. naturfransk, hvilket er så rørende billigt at jeg jeg som regel gav dem € 10,- ekstra i drikkepenge/½time, uden at de spurgte og jeg måtte understrege med hånden at de ikke skulle give tilbage på en € 50,- seddel.

Kun en ung pige (med mange tattooveringer, piercinger og plastpatter - ja, det skulle jo afprøves og hun havde virkelig stået længe og gjort sig til overfor mig - og hun havde) spurgte efter drikkepenge og det selvom hun ikke gik en fuld ½ time i rummet, ikke vil have samleje, kun sutte pik og i starten havde for travlt med at få det overstået - hun fik så også kun € 5,- i Trinkgeld.

Grunden til dette er nok at:

1. det er svært at løbe fra betalingen.

2. evt. tilkøb (ekstra tid og ydelser) skal ikke afregnes undervejs og det hele kan afregnes på en gang.

3. pigerne animeres mere til at levere en god service og yde deres bedste for evt. at opnå drikkepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...