Fyr søger oplæring 4 Skrevet 12. August, 2021 (edited) Hej drømmer om op sigt at blive kontrakt slave, men det store spørgsmål er hvad sådan en kontrakt bør/skal indeholde og hvad er rimeligt. Jeg er klar over at den ikke rigtigt er juridisk bindende. Håber på at jeg kan få svar fra nogen som er under sådanne eller bruger dem. Redigeret 12. August, 2021 af Fyr søger oplæring Selv om den ikke er rigtigt må den gerne føles rigtigt og har forståelse for at bindingsperiode kan være rigtig bindende Og ja jeg vil naturligvis prøve det hele af først inden sådan en "kontrakt" kan komme på tale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2021 Uden at have forstand på slavekontrakter, så bør den vel indeholde - Realydelser, og gerne så specifikt som muligt. Jo bedre formuleret og mere specifik kontrakten er, desto bedre. - Ophævelse, selvom det nok er overflødigt, da kontrakten ikke er bindende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. August, 2021 (edited) Hvis du googler det, vil du finde mange eksempler på kontrakter Jeg har sendt dig en kontrakt, som jeg selv har lavet. Den kan du evt bruge som inspiration. Edit: lige for en god ordens skyld: Jeg tilbyder ikke selv kontraktforhold. Den omtalte kontrakt er en jeg selv benytter som sub udelukkende privat, i de tider hvor jeg finder mig en fast partner inden for bdsm spektrummet. Redigeret 12. August, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr søger oplæring 4 Skrevet 12. August, 2021 Sutteålen skrev, for 2 timer siden: Uden at have forstand på slavekontrakter, så bør den vel indeholde - Realydelser, og gerne så specifikt som muligt. Jo bedre formuleret og mere specifik kontrakten er, desto bedre. - Ophævelse, selvom det nok er overflødigt, da kontrakten ikke er bindende. Flere her kræver et depositum som man ikke får tilbage til man afbryder kontrakten før tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1129 Skrevet 12. August, 2021 Jeg har haft 3 kontrakter og der har aldrig været et depositum. en blev afsluttet af mig pga personlige årsager en blev afslutter fordi dominaen…? en er stadig i kraft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr søger oplæring 4 Skrevet 12. August, 2021 SpankingSub skrev, for 1 minut siden: Jeg har haft 3 kontrakter og der har aldrig været et depositum. en blev afsluttet af mig pga personlige årsager en blev afslutter fordi dominaen…? en er stadig i kraft Tak for det, hvilken informationer indeholder kontrakten(erne)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1129 Skrevet 12. August, 2021 Det er meget forskelligt, sender dig en via PM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg