Rejsenetværk 9749 Skrevet 11. August, 2021 (edited) Jeg har oprettet denne tråd, for at vi alle kan tænke over hvilke brugere, der i konkrete anledninger har bidraget til de beslutningsgrundlag, vi hver især har truffet egne afgøreler på grundlag af. Særligt de ihærdige i Forum for Falsk markedsføring, der jagter snyd med billeder og andre informationer. Det er selvfølgelig positivt hver gang vi har inspireret hinanden, til at besøge klubber og piger, og det så også for os endte som en positiv oplevelse. Men de vigtigste bidrag mener jeg faktisk, er når nogle har taget en for holdet, og kan berette troværdigt om klubber og piger, som ikke holder det de lover. Særligt i tilfælde hvor eget besøg vil indebære en rejse til udlandet, og udgifter for tusindvis af kroner. Hvor du har mulighed for at beslutte dig for, selv at undlade at rejse efter oplevelsen, når en når at tage en for holdet forinden. En sådan hjælp har jeg lige selv fået af en bruger her: Jeg har i nogle år været i syv sind, om jeg skulle besøge en gangbang klub i Schweiz, som jeg var helt syg efter at besøge. Hvis bare billeder og informationer på klubbens egen hjemmeside stod til troende. Ved at læse tysksprogede anmeldelser ved hjælp af Google oversæt, så fik jeg flere antydninger af, at hjemmesiden var højest halv sand, og halv løgn. Men pludseligt kunne brugeren Boxer fortælle i tråden, at nu havde han besøgt klubben. Godt nok deltog han ikke i Ganbang, men han fik linet alle pigerne op, for at kunne vælge en til en til en tur på rummet, alene med hende. Han kunne berette nok detaljer til, at jeg ikke stoler på den klub over en dørtærskel! Derfor tak til Boxer, du har lige sparet mig for rejsen, 10000 kr +/-, og den sandsynlige ærgrelse, hvis jeg var draget afsted. PT har jeg denne tråd: Her har brugeren Visti-Vistisen kunnet afsløre, at et rejsebureau der arrangerer pakketure med ledsager på turen, er fuld af løgn om pigerne, og om deres alder. Ikke at han har benyttet bureauet, men han kan bare påvise at de lyver, og det er alt nok til, at så kan vi godt spare de penge! Tak derfor også til Visti-Vistisen Nu vil jeg så ikke selv benytte bureauet, fordi det er pakketure med 24/7 ledsagelse på destinationen, men andre vil måske have lyst til det. De kan nu vælge helt at se bort fra dette bureau! Sådan er Eroguide.dk guld værd for os, særligt når nogle kan og vil hjælpe med informationer, der kan spare os hver i sær for tusindvis af kr. Derfor skriv det gerne i denne tråd, hvem I gerne vil sige tak til, og hvorfor Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 11. August, 2021 af Rejsenetværk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 12. August, 2021 MED fare for at få "skældud" over at min kommentar ikke hører hjemme, gør jeg det i en god mening. PS du har naturligvis ret i ovenstående. Hej Rejse, Som jeg før har skrevet, jeg kender dig ikke, men læser altid dine indlæg og tråde. Jeg er sikker på at du en fin fyr med hjertet på det rette sted. Her på det seneste har du lavet en del forskellige tråde, om mange forskellige sex rejser, du sysler med planlægning til. Så kunne du tænke dig det, så kunne du tænke dig det. Det lader også til at du har lidt "mønt" at spendere. Super fedt for det. Tør jeg komme med et forslag; lav en liste med 10 ting du ønsker dig af en sex rejse, læg den op under "efterlysninger" og se hvad der sker. Det kan også være du har mere en 10 ting, men tving dig selv til, virkelig at tænke over, hvad det er du ønsker. Jeg er ret sikker på du vil få hjælp, jeg tror det vil hjælpe andre, til at komme med deres gode råd, hvis de ved hvad du konkret leder efter. Det skal ikke kun være, sutter hun uden kondom, er det unge piger?? ect, du har før beskrevet forskellige "brunches" du har fået (jeg har med stor fornøjelse nydt, dine beskrivelser) disse elementer, tænker jeg også du skal have med. Håber det giver mening. Uanset hvad du vælger, ønsker jeg dig den bedste tur ever. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 12. August, 2021 Tak Jenslillemandhansenv2 Jeg forstår godt hvad du mener, men i min optik giver det faktisk mening, de tråde jeg opretter. Som jeg ser det, så er det som jeg gør, at samle op på spredte input i flere forskellige tråde. For at gøre input til tema i egne tråde. Det giver mulighed for at interesserede kan samles om en fokus, som ellers fortabes i alle de tråde, hvor dialogen oprindeligt opstod. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 281 Skrevet 13. August, 2021 Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden: Tak Jenslillemandhansenv2 Jeg forstår godt hvad du mener, men i min optik giver det faktisk mening, de tråde jeg opretter. Som jeg ser det, så er det som jeg gør, at samle op på spredte input i flere forskellige tråde. For at gøre input til tema i egne tråde. Det giver mulighed for at interesserede kan samles om en fokus, som ellers fortabes i alle de tråde, hvor dialogen oprindeligt opstod. Venlig hilsen Rejsenetværk Måske du skulle oprette en tråd om det emne også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 14. August, 2021 Tak @Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 14. August, 2021 Bødlen skrev, for 6 minutter siden: Tak @Rejsenetværk Tak Men jeg har vist nok mest bidraget med inspiration til at rejse i mit fodspor, efter oplevelser som jeg har berettet positivt om. Formålet med tråden er mest at få frem i lyset. Hvis nogle kan berette at brugere har hjulpet med informationer, der har betydet at de selv har kunnet fravælge at træffe beslutninger, der ville koste mange penge at føre ud i livet. Da jeg netop selv har fået hjælp af denne karakter, tænkte jeg at jeg ikke kan være den eneste der har oplevet det? Faktisk har jeg oplevet den bonus, at jeg ikke længere gider at kigge på den pågældende fusker side, som var lige ved at få mig til at rejse til Schweiz Det er også gevinst, at jeg ikke længere spilder tid på det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg