Hop til indhold

Caroline hos Seductiongirls

Featured Replies

Skrevet

Hejsa og go' vind derude. :D

Nu er det ved at være tid til igen at komme på nogle nye eventyr, efter veloverstået ferie osv. Så nu kommer spørgsmålet;

Er der nogle af jer gutter herinde der har besøgt denne skønne lille sag? http://seductiongirls.net/pigerne/caroline/

Lever billederne op til virkeligheden, er hun en god oplevelse der er pengene værd osv?

Jeg må indrømme at jeg håber på nogle gode svar, for hun ser godt nok ganske nydelig ud på de billeder :o

Skrevet

Slet ingen der kan hjælpe? :?

Skrevet

Jo, jeg kan godt hjælpe lidt.

Jeg hilste på hende engang jeg havde bestilt tid hos en anden. Og jeg må nok sige at jeg lidt fortrød at jeg havde bestilt tid...... Caroline er rigtig smuk, og virker rigtig sød. For mig at se virker hun sødere IRL end billederne giver udtryk for.

Jeg har ikke været sammen med hende, så kan ikke sige om helhedsoplevelsen ville være pengene værd. Men det skulle undre mig meget om hun lige skulle vende på en tallerken, når man tænker på hvor sød hun var da jeg mødte hende.

Jeg vil ihvertfald selv gerne besøge hende !

TVR

Skrevet

Jo, jeg kan godt hjælpe lidt.

Jeg hilste på hende engang jeg havde bestilt tid hos en anden. Og jeg må nok sige at jeg lidt fortrød at jeg havde bestilt tid...... Caroline er rigtig smuk, og virker rigtig sød. For mig at se virker hun sødere IRL end billederne giver udtryk for.

Jeg har ikke været sammen med hende, så kan ikke sige om helhedsoplevelsen ville være pengene værd. Men det skulle undre mig meget om hun lige skulle vende på en tallerken, når man tænker på hvor sød hun var da jeg mødte hende.

Jeg vil ihvertfald selv gerne besøge hende !

TVR

Det lyder ret godt, må jeg sige. Jeg må virkelig få taget mig sammen til at kigge forbi og prøve igen. Jeg har allerede været forbi én gang hvor hun desværre var optaget meget længere end min tidsplan kunne holde til :(

Jeg må nok hellere tage chancen og bestille tid så :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Nogen af jer der her i tråden har givet udtryk for at I måske ville besøge den smukke pige der har gjort alvor af sagen (eller andre for den sags skyld)?

Må indrømme jeg selv har pønset på det et par gange, men af forskellige grunde er det aldrig blevet til noget. Det ene gang var det fordi jeg ikke kunne bestemme mig da jeg tog afsted og da Sascha kom gennem døren så kunne jeg bare ikke sige nej - noget jeg bestemt ikke fortryder.

Skrevet

Må indrømme jeg selv har pønset på det et par gange, men af forskellige grunde er det aldrig blevet til noget. Det ene gang var det fordi jeg ikke kunne bestemme mig da jeg tog afsted og da Sascha kom gennem døren så kunne jeg bare ikke sige nej - noget jeg bestemt ikke fortryder.

Jeg har besøgt både Sasha og Caroline for nogle år tilbage. Ok oplevelser hos dem begge.

Sasha er en meget spinkel/tynd ung-pige (21 bordel-år, dvs. i start-tyverne), med små bryster/numse og ellers meget "fast", petit lolita osv.

Caroline er en mere moden pige (26 bordel-år, dvs. nok et sted i 30'erne), blød og "velformet", ved hvad en mand vil have osv.

Begge piger er ganske søde på deres egen måde. Qua Carolines højere alder, så er hun mere "erfaren" at konversere med end Sasha.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.