SpankingSub 1110 Skrevet 12. August, 2021 AHA Så er vi jo i SM/BDSM leg og det er noget andet og noget man kun gør efter aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 12. August, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 8 timer siden: Thai eller ej, med mindre det er angivet som en fetich for pigen, så er det da over grænsen at være korporlig på den måde, er det ikke? Jeg ville da nødigt være den pige, som fik 5-6 sherifstjerner på hver arbejdsdag. -Man kan overtolke på det folk skriver herinde -jeg er på ingen måde korporlig -men når kvinden ligger som en sæk kartofler... -man tænker "har hun brug for kunstigt åndedræt/hjertemassage??" -smertepåvirker man lige for, at tag stilling til næste skridt;-) som regel -vågner de op til dåd... Det er ikke alt der skal tages 100% bogstavligt;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 13. August, 2021 Møffe skrev, for 23 timer siden: -Man kan overtolke på det folk skriver herinde -jeg er på ingen måde korporlig -men når kvinden ligger som en sæk kartofler... -man tænker "har hun brug for kunstigt åndedræt/hjertemassage??" -smertepåvirker man lige for, at tag stilling til næste skridt;-) som regel -vågner de op til dåd... Det er ikke alt der skal tages 100% bogstavligt;-) Har overvejet nøje om jeg skulle skrive det her. Men jeg er nødt til det. Hvis hun ligger så fraværende hen. Er det da et tydeligt tegn på hun ikke ønsker at være der. Alle røde lamper burde blinke at hun nok er tvunget til det. At trække sig helt ind i sig selv og drømme sig et andet sted hen er helt normalt. Det du gør er nærmest “hej kom lige tilbage, du skal være opmærksom jeg har betalt din “bagmand” for at (udelader lige de ord)…… Hvad skal hun gøre andet end “vågne op til dåd” hvis hun nægter har hun helt sikkert større problemer end din smertepåvirkning. Der er uden for min forstand at du kan gennemføre det og støtte den forretningsmåde. Men forskellighed er en del af livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg