Hop til indhold
Joey Joe Joe

Forventer mænd for meget ...?

Recommended Posts

Den_glade_amatør skrev, for 8 timer siden:

Thai eller ej, med mindre det er angivet som en fetich for pigen, så er det da over grænsen at være korporlig på den måde, er det ikke? Jeg ville da nødigt være den pige, som fik 5-6 sherifstjerner på hver arbejdsdag. :???:

-Man kan overtolke på det folk skriver herinde -jeg er på ingen måde korporlig -men når kvinden ligger som en sæk kartofler... -man tænker "har hun brug for kunstigt åndedræt/hjertemassage??" -smertepåvirker man lige for, at tag stilling til næste skridt;-) som regel -vågner de op til dåd... Det er ikke alt der skal tages 100% bogstavligt;-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Møffe skrev, for 23 timer siden:

-Man kan overtolke på det folk skriver herinde -jeg er på ingen måde korporlig -men når kvinden ligger som en sæk kartofler... -man tænker "har hun brug for kunstigt åndedræt/hjertemassage??" -smertepåvirker man lige for, at tag stilling til næste skridt;-) som regel -vågner de op til dåd... Det er ikke alt der skal tages 100% bogstavligt;-)  

Har overvejet nøje om jeg skulle skrive det her. Men jeg er nødt til det. Hvis hun ligger så fraværende hen. Er det da et tydeligt tegn på hun ikke ønsker at være der. Alle røde lamper burde blinke at hun nok er tvunget til det. At trække sig helt ind i sig selv og drømme sig et andet sted hen er helt normalt. Det du gør er nærmest “hej kom lige tilbage, du skal være opmærksom jeg har betalt din “bagmand” for at (udelader lige de ord)…… Hvad skal hun gøre andet end “vågne op til dåd” hvis hun nægter har hun helt sikkert større problemer end din smertepåvirkning. Der er uden for min forstand at du kan gennemføre det og støtte den forretningsmåde. 
Men forskellighed er en del af livet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...