Den nervøse 27 Skrevet 9. August, 2021 Hjælp søges. Det er nu 9 år siden jeg sidst har været hos en thaimassør. Når jeg læser herinde finder jeg stort set kun fuldpakke muligheder. Hver sin smag, men jeg vil hellere have en god og grundig massage dog med HJ som afslutning. Kan man nøjes med det i disse tider? Og hvem er den bedste? Tidligere har jeg gode erfaringer med Lanna og Jiramon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 57 Skrevet 9. August, 2021 God massage hos Nana, Nørrebrogade 5, 50662999. Du bliver ikke presset til noget, men du kan få det, du efterspørger. Jeg har ikke prøvet Lanna, har kun overvejet indtil videre, men det lyder som om du kan anbefale dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 27 Skrevet 9. August, 2021 fila skrev, for 58 minutter siden: God massage hos Nana, Nørrebrogade 5, 50662999. Du bliver ikke presset til noget, men du kan få det, du efterspørger. Jeg har ikke prøvet Lanna, har kun overvejet indtil videre, men det lyder som om du kan anbefale dem ? Kan ihvertfald anbefale Naam som jeg havde fornøjelsen af dengang. Dejlig pige, fremragende massage og ja tingene udviklede sig af sig selv ganske langsomt. men kender ikke stedet idag. Hvad tager Nanna for massage og hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 57 Skrevet 9. August, 2021 500 for en time med hj, og massagen varer en time. Det er nogle måneder siden, så jeg ved ikke om det er ændret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg