Hop til indhold
Guest Akus

Wee Thai welnees Hørsholm

Recommended Posts

Guest Akus

Så har jeg været på besøg hos Wee Thai Wellnes i Hørsholm på Hovedgaden. Det er søde og dejlige Jenny som er tidligere omtalt og blandt andet kendt fra Forchhammervej og Hvidovre, der har ovetaget klinikken. 

https://www.weethaiwellness.dk/

Det var en meget positiv oplevelse, super god massage med masser af dybde og tryk, ikke noget oliesjaskeri men seriøst god Thai massage med masser af tid. Der tilbydes ikke så vidt jeg ved seksuelle ydelser, så den del skal findes andre steder.  Mulighed for bad og lidt at drikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg heldig da jeg besøgte hende i 2023 for hun begyndte at Flirte med det samme og efter en super masage som var seriøs og god vendte jeg mig om og hun spurte faktisk hurtig ind til om jeg måske havde lyst til at …K hende jeg  sagde min p.. er ikke så meget for gummi så falder den hurtigt,  så måske bare b2b og så HJ hun tilbød jeg kunne få ALT uden gummi for 2 k hvis jeg ville k. hende  

jeg kom til at sige ja .. og vi havde en fest :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piloten77 skrev, for 5 timer siden:

Så var jeg heldig da jeg besøgte hende i 2023 for hun begyndte at Flirte med det samme og efter en super masage som var seriøs og god vendte jeg mig om og hun spurte faktisk hurtig ind til om jeg måske havde lyst til at …K hende jeg  sagde min p.. er ikke så meget for gummi så falder den hurtigt,  så måske bare b2b og så HJ hun tilbød jeg kunne få ALT uden gummi for 2 k hvis jeg ville k. hende  

jeg kom til at sige ja .. og vi havde en fest :-) 

sådan !! endnu en  thai massør kastet under bussen og hængt offentligt til tørre trods ingen annonce der har antydet andet end almindelig grøn massage. Man kan undre sig over hvordan et site som dette på nogen måde kan være lovligt i 2023. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 3 timer siden:

Man kan undre sig over hvordan et site som dette på nogen måde kan være lovligt i 2023.

Nok fordi alle gemmer sig bag anonymitetens skærm og at ingen reelt kan være sikker på, at hvad der bliver skrevet, er rigtigt eller reelt er foregået.

Således også her, hvor en nyoprettet EG-bruger hævder at have haft sex med pigen det pågældende sted. Er det dumt at skrive om det, særligt når stedet ikke annoncerer på diverse sexplatforme? Tidligere tråde har vist, at det er der forskellige holdninger til, men jeg er i samme lejr som dig, @F-jernet.

Samtidigt kan man spørge sig selv om, hvor meget troværdighed en nyoprettet bruger med en sådan beretning har. Ikke alene sex, men på pigens klare forespørgsel, og uden gummi. Forekommer det, helt generelt? Ja. Ofte? Døm selv. Indlægget kan lige så godt være skrevet bevidst for at skade pigen og hendes forretning. Og hvis jeg var pigen, ville det være svaret, hvis nogen borede i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God aften 

har lige haft fornøjelsen af et besøg hos WEE. 
Sød og charmerende kvinde - fik desværre ikke hendes navn, og hendes engelsk var lettere hullet, men vi fandt ud af det. 
Fravalgte FP, med lidt ekstra betaling faldt kludene. Fantastiske bryster, lidt for meget mave for min smag, ellers en rigtig god oplevelse. Hun var meget følsom og nød helt åbenlys mine kærtegn. Meget kompetent HJ. 
Kommer gerne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...