Hop til indhold
DGC184

Unge, slanke sugar babes.

Recommended Posts

Hej Gents. 

 

(Ja - sprit ny profil - men har fulgt fora her i tid) 

Pro's har få af hvad jeg søger petit og helst max 19 år. 

 

Derfor prøver jeg Sugar vejen. Med så mange dårlige historier der er i omløb, er det jeg søger anbefalinger på unge, slanke sugarbabes. 

 

Thnx brothers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DGC184 skrev, 1 time siden:

Hej Gents. 

 

(Ja - sprit ny profil - men har fulgt fora her i tid) 

Pro's har få af hvad jeg søger petit og helst max 19 år. 

 

Derfor prøver jeg Sugar vejen. Med så mange dårlige historier der er i omløb, er det jeg søger anbefalinger på unge, slanke sugarbabes. 

 

Thnx brothers.

Følg med i Sugardater forum her på siden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som det ret tydeligt fremgår hvis man læser lidt med, så er det altså IKKE fordi det vælter med søde 18-19 årige på sugardaters... Dem der er reelle og noget værd som sugarbabes holder folk for sig selv. Langt de fleste af dem der bliver skrevet om herinde er  ældre pro's, scammere, billedsælgere, osv., så underforummets primære formål er advarsel og oplysning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi

Opret dig på SD som mange af os andre gør og find dem selv.

Jeg ville aldrig anbefale mine unge sugarbabe til andre ( sorry ) sådan er det bare .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 28 minutter siden:

Jeg ville aldrig anbefale mine unge sugarbabe til andre ( sorry ) sådan er det bare .

Præcis. Jeg tror nu heller ikke mange sugarbabes ville synes om at deres sugardaddy anbefalede dem til en vildt fremmed bruger herinde. Man må selv skabe kontakten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo kun en lille måneds tid tilbage, før nattelivet igen åbner op.

Tag en tur på en af byens lidt lækre natklubber og smid lidt penge på bordet for nogle gode flasker. Den vej er der nok større sandsynlighed for at finde lige præcis det, du søger her i tråden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DGC184 skrev, den 6.8.2021 at 11:35:

Hej Gents. 

 

(Ja - sprit ny profil - men har fulgt fora her i tid) 

Pro's har få af hvad jeg søger petit og helst max 19 år. 

 

Derfor prøver jeg Sugar vejen. Med så mange dårlige historier der er i omløb, er det jeg søger anbefalinger på unge, slanke sugarbabes. 

 

Thnx brothers.

Vil bare sige held og lykke, du får brug for det.

Siden er en mærkelig ødet version af hvad den har været... få kvindelige brugere... endnu færre reelle babes der søger noget sjov. 

Kig dig for, scams, snyd og fidus er meget udbredt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...