Hop til indhold
NysgerrigePeter

Hvor findes de mest liderlige mænd?

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
TheVoice skrev, den 7.8.2021 at 13:07:

Jeg tænker primært koncept.  Det kan jo nok ikke komme som den store overraskelse, at forberedelses tiden er den samme uagtet om en gæst har købt en time, ½ time eller 15 min.  Heraf følger at rent økonomisk for Gpén er salget af ultra korte ydelser ikke den fedester forretning hvis man  indregner forberedelsestiden og pausen imellem hver kunde.  Nå, ja men man kan jo bare skrue ned for forberelsen tiden m.v.,   Gør man det betyder det at  man jo så også valgt at distancere sig for de GP´er der skilter med et højt servicenivau og som rent faktisk også skifter lagener,  tager bad m.v. og ellers holder de nødvendige pauser m.v  således at gæsten også mærker indlevelsen, interessen m.v.   

Jeg siger ikke at alle gør det, men til gengæld er det økonomisk nok mere interessan at sælge en ½ eller en hel time.   Når man taler generelt omkring emnet, vides det jo naturligt nok ikke hvor stor en andel disse ultra korte ydelser udgør,  men man kunne fristes til at mene, at nogle tænker, at "nå, ja det er jo bedre end ingnting".   Det kan man selvfølgelig altid diskuttere om man skal jagte alt "salg" eller om man skal holde fast i sin kerneforretning og det man selv føler man er god og unik til,  og derved takke nej til noget der ikke er en naturlig del at ens velfungerende koncept. 

Fred være med, at nogle synes det er helt fint, og dem der ikke har så mange penge, skal selvfølgelig også have mulighed, eller nogle gæster har faktisk ikke brug for mere tid.  Faktum er nok at hvis man taler om  cocktailsydelser eller disse ultra korte ydelser,  så følger der ofte mange kedelige ting med.  Det kan være at korrespondancer følges alt for lang inden der laves en aftale, eller måske endda mere udbred,  Det kan være rigtigt svært at få gæsten ud efter et kvarter.   Disse ting kan sagtens forstyrre ens psyke og have en kedelig indvirkning på ens "arbejdsglæde" og derved påvirke den gode og sunde del af konceptet  

Jeg vil absolut ikke underkende at det du skriver er valide overvejelser, og sikkert også for nogle er tilfældet, men jeg synes nu også, at du fokuserer meget på de negative aspekter, og ikke giver så megen omtanke til hvilke positive elementer der kan være i valget om korte møder, måske fordi det ligger langt fra dine egne præferencer? 

Jeg kan ikke tale for andres grundlag, så her kommer bare et par af mine egne overvejelser omkring det korte møde (og jeg beklager, hvis jeg afsporer tråden). 

Da jeg startede ud, handlede noget selvfølgelig om at opbygge en klientbase, så økonomi var da en faktor. Nu er jeg efterhånden godt etableret, og vil vove at påstå, at jeg ikke behøver tage korte aftaler. Men jeg kan stadig godt lide det (indskudt sætning: måske ville jeg behøve det, hvis det her var min primære indtægtskilde, det kan jeg ikke sige med sikkerhed, men det er ikke tilfældet aktuelt). 

Ud af 10 gæster er måske 3 en kort aftale. Nogle er stamgæster, som jeg har haft i årevis. Det spiller selvfølgelig en rolle, for dem sætter jeg pris på. Ratioen mellem korte og lang aftaler har helt sikkert rykket sig med tiden, for ja, 30+ aftalerne er bedre økonomisk og tidsmæssigt, når man regner forberedelse med, og man får nogle meget dybere og mere inderlige oplevelser ved de længere møder Jeg tager så også 700 for 15 minutter, netop som en opfordring til at spendere de 300 ekstra for at komme op på 30 minutter. 

Men! Korte aftaler er skisme også sjove, og økonomi er ikke alt. Ofte er det primært et blow folk kommer efter. Det er lidt mere lige på, og det appellerer ret meget til min "slutty tøs" mentalitet at sætte mig på knæ for en mand, savle ud over hans pik, og bare være til for hans tilfredsstillelse som en dygtig suttetøs. Det er sjovt, det er let, det er hot. 

Når en aftale kun er et blow så ender vi for øvrigt ofte slet ikke på lagnerne, så der er reelt mindre forberedelse involveret. 

Så er det jo også ofte sådan, at aftaler ikke falder som perler på en snor. Så nogle gange har man et hul i kalenderen, hvor det ville føles lidt presset med en lang aftale, men passer perfekt til at lægge en kort aftale ind, så jeg ikke ender med at sumpe på sofaen og blive doven. Selv ynder jeg også, hvis det lige passer sammen, at lægge en kort aftale ind efter en lang aftale som kan blive meget personlig, og trækker på nogle andre ressourcer end de korte. Udover at tage de pauser jeg har behov for selvfølgelig.

På den måde kan det både give mening økonomisk, og være noget man gør, fordi det passer en, ikke fordi man er desperat eller ikke kan få nok lange aftaler. Men nu er jeg også ret versatil seksuelt (det tænker jeg egentlig at mange GP'er er), og jeg nyder at have flere koncepter, så længe de alle sammen passer til mig. 

En dag i foråret var jeg i ren "slå hovedet fra og vær til for hans nydelse" humør, og besluttede mig for at lave ren suttedag. Tjente jeg lige så godt som ved mit normale koncept? Nej, men jeg tjente udmærket og jeg havde en fest med det :D 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager samme pris for samtlige ydelser, uanset hvor i landet jeg er. Hos mig koster 15-20 min 800,- og en halv time 1000,- Hvis jeg er et sted med gæster til døren, er det også muligt at få en enkeltydelse til 600,- Jeg ved ikke hvem, der er mest liderlige, men vestjyderne er bedst til at betale uden at tinge om prisen. Københavnerne værst….

Mht de korte ydelser, så skal der også være noget til dem, der ikke har så mange penge (folk på SU, kontanthjælp mv. køber også sex), til dem der ikke behøver så meget tid eller bare vil teste kemi inden et længere møde. Ligesom @Frodige Ida kunne jeg også lukke biksen, hvis jeg kun solgte halve og hele timer, rigtig mange mænd vælger en kortere ydelse. Jeg kan godt lide de kortere ydelser, der er ofte en anden dynamik i mødet, end i de længere seancer, og det er rart med afveksling. Jeg kan sagtens finde ud af, at skifte sengetøj, bade, holde pause mv selvom jeg tilbyder lidt af det hele. Modsat hvad @TheVoice tror, så er korte ydelser ingen dårlig forretning. Selv tilbyder jeg også fysiurgisk massage med svensk afslutning, til væsentligt under min “sexpris” og det er stadig uden at gå hverken bankerot eller psykisk ned…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Liv skrev, for 27 minutter siden:

Jeg kan godt lide de kortere ydelser, der er ofte en anden dynamik i mødet, end i de længere seancer, og det er rart med afveksling. Jeg kan sagtens finde ud af, at skifte sengetøj, bade, holde pause mv selvom jeg tilbyder lidt af det hele. 

Det er så rigtigt. Jeg ville ærligt ikke kunne holde til det hvis mine dage var fyldt med rene lange aftaler. Jeg elsker dem, men afvelskingen er dejlig, og man kan sagtens have en dejlig kort stund sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 8.8.2021 at 14:29:

@TheVoice tror, så er korte ydelser ingen dårlig forretning. Selv tilbyder jeg også fysiurgisk massage med svensk afslutning, til væsentligt under min “sexpris” og det er stadig uden at gå hverken bankerot eller psykisk ned…

Variationen kan vel tælle meget..

Altså noget massage med happe end, længere GFE oplevelser og noget Quickie. Det er en mere afvekslende arbejdsdag end udelukkende længere GFE. Alt er jo ikke nødvendigvis en maximering af bundlinien. 

Hmm havde egentlig lyst til at slette indlægget og bare skrive et x. For du nævner det  tidligere i samme indlæg, fik jeg bare ikke læst. Nå lader det stå

Redigeret af Bib

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...