Frodige Ida 5387 Skrevet 5. August, 2021 TheJack skrev, for 3 minutter siden: Nej jeg har ingen teori om manglende selvrespekt hos piger. Det handler om, hvad jeg trods liderlighed og sexlyst vil byde mig selv. Hvad pigen gør bestemmer hun naturligvis selv og det blander jeg mig uden om. Jeg reagerer blot ved at gå og finde et andet sted da jeg ser det er en åbenlys misbruger, der forlader stedet. Han har selvfølgelig ligeså meget lov til at besøge hende som jeg og jeg ser bestemt ikke ned på ham fordi han er misbruger. Jeg vil blot ikke udsætte mig selv for måske at pådrage mig fx hepatitis som en del misbrugere har. Og her gik jeg i den tro at misbruger bruger deres penge på andet end fisse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 5. August, 2021 Åbenbart ikke dem alle. Han var på cykel så han bruger ikke penge på transport. Men trangen til fisse tænker jeg kan komme over os alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. August, 2021 TheJack skrev, for 50 minutter siden: Nej jeg har ingen teori om manglende selvrespekt hos piger. Undskyld min fejl var pacer der skrev det om mangel på selvrespekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 5. August, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Jeg tror at mange mænd har en livlig fantasi om hvordan en gp arbejdsdag er men den holder sjældent stik. Jeg har nogle gæster som måske for nogen ser pjaltet ud. De får naturligvis et bad hos mig så er det ikke et problem . Og de er de sødeste og varmeste gæster. Tænker på mig og ikke kun sig selv. Mænd der kan føres en fornuftig samtale med. Mænd der har brug for at mærke en varm krop og omsorg. Har skam også mød den flotte lækker mand der bare var et røvhul. Kneppede som et fjols og lugtede af loft ud af munden plus han var en klaphat at høre på. For deres vedkommende er det en engangs forestilling at besøge mig da de bliver blokeret. Jeg syntes ærlig talt at det er bunden at kommentere på andre gæster og dømme gper derud fra. Det siger meget om dig/jer. Men at du kommer med sådan nogle eksempler giver bare indtrykket af at du ikke har fanget kernen af samtalen. Ingen snakker om hvor lækre de er, hvor rige de er eller hvor smart deres jakkesæt er. Ingen beder folk ændre uforanderlige ting ved dem selv såsom udseende, alder eller købe nyt tøj. Uanset hvor pjaltet du er, så kan du godt vaske dit tøj. Uanset hvor sød og varm du er så kan du godt snuppe et regulært bad og ligemeget hvor fantastisk et menneske du er, så skader det ikke lige at børste tænderne og bruge en gang mundskyl. Bare basal hygiejnisk adfærd som alle mennesker burde være i stand til at overkomme. og ja det siger meget om mig at hygiejniske standarder er vigtigt i det selskab jeg holder mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 6. August, 2021 Joneleth skrev, for 8 timer siden: Men at du kommer med sådan nogle eksempler giver bare indtrykket af at du ikke har fanget kernen af samtalen. Ingen snakker om hvor lækre de er, hvor rige de er eller hvor smart deres jakkesæt er. Ingen beder folk ændre uforanderlige ting ved dem selv såsom udseende, alder eller købe nyt tøj. Uanset hvor pjaltet du er, så kan du godt vaske dit tøj. Uanset hvor sød og varm du er så kan du godt snuppe et regulært bad og ligemeget hvor fantastisk et menneske du er, så skader det ikke lige at børste tænderne og bruge en gang mundskyl. Bare basal hygiejnisk adfærd som alle mennesker burde være i stand til at overkomme. og ja det siger meget om mig at hygiejniske standarder er vigtigt i det selskab jeg holder mig. Jeg har udmærket fanget din pointe. Du er rystet over at gper vil tage mænd ind der ikke lige falder i din smag og at du ikke kan være sammen med sådan piger da standarten er for lav. En ting er hvad du har set en anden ting er det du ikke ser. Nu ved jeg ikke om du hovedsageligt går efter udenlandske piger men ud fra din historik herinde ser det sådan ud. De piger skal tjene penge og med lave standart priser må du nok forvente en blandet skare da det handler om at få så mange igennem som muligt. Det hedder en bollefabrik. At visse piger ikke har styr på deres hygiejnen i travlheden kommer ikke bag på mig. For meget og for lidt bad er ikke sundt for ph værdien. Det samme er gældende ved brug af for meget kondomer. Det kan give en sur fisse. ( aha måske derfor det er blevet moderne ikke at bruge kondomer) Jeg har i bund og grund ondt af disse kvinder. Kvinder der gør det af nød og ikke lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 9. August, 2021 Top hygiejne er en rimeligt gensidig forventning og kunden kan i min optik “blive vendt af GP i døren, præcis som kunden kan vende døren eller når “uhygiejne” konstateres evt under de indledende “øvelser” mere kompliceret er det ikke med mindre man har bedt om en “uhygiejnisk oplevelse” sur fisse og pattesved og kloak fra røven. bum Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg