Hop til indhold

Recommended Posts

Forleden måtte jeg lige en tur forbi Gip igen.

er egentlig ikke så meget til thai-pigerne, men Gip vækker alligevel et eller andet i mig.

Endnu engang en forrygende omgang. Hun er sgu en frækkert.

kommer med sikkerhed tilbage igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer et besøg på mandag, har oss et par gode minder om Gib og et par veninder der. 

Super søde og sexede piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft mange gode oplevelser der. Desværre en lang køretur. Så det bliver ikke så tit som jeg har lyst til.

Så er Tukta i Fredericia et godt alternativ for mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lige skrevet ovennævnte indlæg og kunne så mærke at jeg skulle afsted igen. Så det blev i dag. En fantastisk time uden at kikke til uret. Hun ønsker at man går tilfreds derfra. Jeg elsker hendes krop med gode store bryster. Og slikke hende uha da. Lækkert.

Jeg får også gode kys

Hun giver et vildt godt blow. Fik da igen i dag bekræftet hvorfor jeg kører den lange tur. 

Jeg bliver aldrig skuffet hos hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Ginne skrev, for 14 timer siden:

Fik lige skrevet ovennævnte indlæg og kunne så mærke at jeg skulle afsted igen. Så det blev i dag. En fantastisk time uden at kikke til uret. Hun ønsker at man går tilfreds derfra. Jeg elsker hendes krop med gode store bryster. Og slikke hende uha da. Lækkert.

Jeg får også gode kys

Hun giver et vildt godt blow. Fik da igen i dag bekræftet hvorfor jeg kører den lange tur. 

Jeg bliver aldrig skuffet hos hende. 

Hvem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er ganske enkelt magisk. Hvad er det hun gør anderledes end andre kvinder? Svært at pege ud, men helt sikkert den måde hun tager imod en og med det samme sender vibes som om man var en ventet elsker som hun bare har lyst til uanset hvad man end kommer med - alder, udseende, vægt eller andet som mænd kunne bekymre sig om ved at møde en ung lækker kvinde. Altså uden forbehold virker begejstret for at gå ombord i min krop. Og selvfølgelig et eller andet ved hendes blowjob som hvergang udfordrer min stamina. Jeg tror hun kan fyre den af på meget kort tid fordi man er så mentalt ophidset og nærmest forkælet allerede inden vi går igang. Giver det mening?

Redigeret af Hedonis
præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

Må indrømme jeg ikke er helt så positiv som mange her?

Nogle gange er hun fantastisk - men hvis der er travlt/kommer nye kunder, så mister hun lidt fokus og vil hellere have ny kunde/penge?

Men når hun har god tid - fantastisk - også må man også godt lige blive præsenteret for veninde uden en masse bøvl... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 17.8.2021 at 15:23:

Ja det er ganske enkelt magisk. Hvad er det hun gør anderledes end andre kvinder? Svært at pege ud, men helt sikkert den måde hun tager imod en og med det samme sender vibes som om man var en ventet elsker som hun bare har lyst til uanset hvad man end kommer med - alder, udseende, vægt eller andet som mænd kunne bekymre sig om ved at møde en ung lækker kvinde. Altså uden forbehold virker begejstret for at gå ombord i min krop. Og selvfølgelig et eller andet ved hendes blowjob som hvergang udfordrer min stamina. Jeg tror hun kan fyre den af på meget kort tid fordi man er så mentalt ophidset og nærmest forkælet allerede inden vi går igang. Giver det mening?

ja

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan den klinik/pige har fået så mange gode anmeldelser er mig simpelthen en gåde.
Jeg var igår draget mod Aarhus for at opleve lidt af byens Thailandske udvalg. Dan min 1. prioritet ikke havde svaret tilbage, skrev jeg en sms til PP-massage om det var muligt at få en tid med Gip, der blev svaret straks at det var det, og spurgt til hvornår jeg kunne komme. Jeg spurgte om det var muligt at komme om 10-15 min, hvilket var helt okay. 
Da klinikken ligger ret centralt i Aarhus og lige ud til en trafikeret vej, skrev jeg 2 min før, at jeg ville ankomme inden for 2 min, i håbet om at der så ville stå en klar ved døren når jeg ankom.  
På trods af et hurtigt ok-svar, fik jeg her min første skuffelse, da der ikke blev lukket op med det samme, så jeg lige kunne få lov til at stå og vente lidt inden der blev lukket op.
Da jeg endelig kommer ind, bliver jeg vist ind i et rum, hvor Gip står og venter, hun byder velkommen, går ud af døren og trækker den for. Herefter kommer mutter ind og beklager at der er lavet en dobbelt-booking, og om jeg vil have en "young pretty girl" istedet. Kan skimte en skikkelse i døren gennem mine duggede briller (mundbind + briller), og kan ikke se meget hvis jeg kigger henover brillerne, da en muldvarp ville klare sig bedre i en syns test end mig. Jeg siger at jeg havde bestilt en tid med Gip, og at jeg gerne vil betjenes af hende. Da kan ikke lade sig gøre, og da jeg ikke kan overskue at skulle ud i en travl gade igen uden en udløsning indvilliger jeg i den anden pige.
Da duggen er aftaget viser det sig at hun nok har sagt "young chubby girl"..... Da jeg desværre ikke er hård nok til at sige nej tak, efter jeg først har sagt ja, ender jeg med at købe en time med hende, hvilket er en fejl der 100% er på mig.

Så til alle jer der er glade for at besøge denne klinik, i får ingen konkurrence om den fra min side, da jeg aldrig kommer til at besøge den igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest #2tiltango

@banegården det er selvfølgelig træls, at den aftale du laver, ikke bliver overholdt. Den må falde tilbage på Mutter på stedet eller Gip. Men jeg kan kun genkende de positive anmeldelser, som mange andre også har oplevet. Jeg var forbi tidligere i dag, og jeg fik en udemærket massage, hvor Gip ofte spurgte ind til, om det var for hårdt eller ej. Og der var masser af smil og (tunge)-kys da det gik fra massage til sexen. Efter første omgang sex fik en en runde med massagen igen. Og hvor det mest var ryggen første gang, var det nu benene, der fik mest opmærksomhed. Gip gjorde efterfølgende et fantastik forsøg på at få mig til at komme en anden gang, både med rigtig gode bj og hj. Undervejs gav jeg hende også en dick-slide (som det vel må hedde, når det er mig, der glider pikken hen over hendes fisse, mens hun ligger stille på ryggen, og nyder det). Og alt mens dette forgik smågrinende og snakkede vi om, at der var en anden gæst, som var tilbudt aftensmad, og derfor sad i køkkenet med de andre og snakkede og spiste. Jeg blev også tilbudt, men takkede nej, da jeg ikke var sulten.

Så bare lige for at runde af som jeg startede, Jeg kan godt forstå, at du er irriteret over det, du blev tilbudt, men mange har åbentbart, som mig, haft nogle gode stunder med Gip. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@#2tiltango Jeg betvivler såmænd heller ikke at du og andre har haft gode oplevelser på stedet, det var jo faktisk det der fik mig til at prøve stedet.
Og jeg peger såmænd heller ikke pilen andre steder hen end mutter/Gip og mig selv. Hvis jeg havde været mere rutineret udi dette, eller bare kendt til bagindgangen var jeg gået igen med det samme.
Pigebarnet gjorde såmænd en rigtig fin og ihærdig indsats (kan afsløre at det er nok ikke massage-delen hun er kommet for).

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været der for år tilbage, hvor der var en som hed Min tror jeg det var, ved ikke helt om det var hende som ejede det,  hun bare noget helt særlig, hun kunne gi en virkelig pirende massaga som jeg nød rigtig meget:D hun var flink og venlig og ikke sur hvis man kun ville ha massaga. Desværre er hun rejst til thailand.  jeg kan forestille mig at Gib er så populær at de ikke gider massaga...  de vil kun se tusind krone sedler.  tror efterhånden at det er blevet sådan de fleste steder,  de er ikke taknemmelige for femhundrede kronesedler mere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 22 timer siden:

jeg har været der for år tilbage, hvor der var en som hed Min tror jeg det var, ved ikke helt om det var hende som ejede det,  hun bare noget helt særlig, hun kunne gi en virkelig pirende massaga som jeg nød rigtig meget:D hun var flink og venlig og ikke sur hvis man kun ville ha massaga. Desværre er hun rejst til thailand.  jeg kan forestille mig at Gib er så populær at de ikke gider massaga...  de vil kun se tusind krone sedler.  tror efterhånden at det er blevet sådan de fleste steder,  de er ikke taknemmelige for femhundrede kronesedler mere..

"Taknemmelige" ??  :rolleyes: Jeg forestiller mig - ud fra den tankegang der synes at præge indlægget - at taknemmeligheden helt er på deres side (hvis du har besluttet dig for at blive væk).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Gip mange gange. Jeg har været fuldt tilfreds både med behandling og økonomi. 

Da det er en lang tur for mig sker det ikke så ofte mere.

Hvis folk ikke er tilfredse så find et andet sted. Jeg elsker hendes måde at være på. Fræk og indbydende. <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 2 uger siden gæstede jeg PP massage.

Efter at have lavet en aftale via sms Gip, ankom jeg til stedet til aftalt tid. Gip åbnede døren og fortalte hun havde fået en ny pige der kunne give mig massage; det takke jeg ja til.

Af med tøjet og op på briksen. Der kom en ung kvinde ind, hun havde shorts og en meget lille top på; kønt ansigt, silikone bryster. ca 1.60 og vejede nok 80 kg -hun var lidt rund. 

Hun gav en ganske fin massage, en mellemting mellem at blive nusset og få en blød massage. Efter en kvarter massage på ryggen, blev bedt om at vende mig om. Hun begyndte at lege med min pik, der omgående blev stiv. Hun fandt nogle vådeservietter og tørrede den af og stak den i munden. Det var et rigtig godt blowjob. Under dette bankede Gip på og spurgte om jeg ville have hende med "two girls no limit". Liderlig som jeg var sagde jeg JA(!) Gip smed sit tøj og satte sig overskrævs på mig, bed den unge dame om at gøre det samme bare på min pik. Herefter knaldede vi løs i et stykke tid. Jeg stod på ingen måde distancen og kom efter kort tid. Jeg tænkte at nu var det tid til lidt mere massage og så kunne vi genoptage det sjove - men Gip pakkede sammen og det samme gjorde den unge dame. Så står man der lidt slukøret og tænker på de 2k der blev skud alt alt aaaaalt for hurtigt af. En tung gang ud i bruseren og tilbage til rummet. Mens jeg tog tøj på kom den unge kvinde retur og bød mig på et glas vand. 

Hvis jeg skal tage noget med fra dette besøg er det; aftalt helt nøjagtig hvad jeg betaler for, hvor læge og hvor meget. Der er gået meget pengemaskine i det hos Gip syntes jeg. Før var hun virkelig sjov og kunne blive ekstrem liderlig og vild. Nu lader det, for mig, til at hun går mere direkte efter mindst arbejde og flest penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Med.Lem skrev, for 5 timer siden:

Nu lader det, for mig, til at hun går mere direkte efter mindst arbejde og flest penge. 

Ang. Gib vil jeg undlade at kommentere da min tid hos PP ligger mere end 5 år tilbage og hed hun så også Gib dengang ved jeg ikke, men vil derfor kun citer citatet herover 

Er det egentlig ikke sådan Verden ligger pt, vi yder mindst muligt for flest penge på kortest tid, blot en tanke, men mon ikke Gib også har et liv og fanget tiden som den er nu :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kommer ikke hos Gib for at få den perfekte og fuldendte Thai massage. Hvad sex angår er der derimod fuld valuta for sparepengene. Jeg er aldrig gået skuffet derfra, men helt tømt - også for pengene. Kvalitet koster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...