Hop til indhold

Recommended Posts

Absolut bedste gf oplevelse!!

Stedet er ganske standard, meget rent med gode bade muligheder. Candy er en super oplevelse. Blev godt modtaget og efter lidt snak frem og tilbage, var vi i gang. Dejlig stram røv og en fantastisk lækker fisse…… Det bedste er dog helt klart, at der ingen stress er, og hun lever sig 110% ind i det. Candy gør det med både humor, vildskab og tilstedeværelse, som gav en perfekt gf oplevelse. Hun kan sit kram og er god til at sikre sig man har det godt. Top karakter herfra!

https://annoncelight.dk/showad/323570

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Til info, som hun pudsigt nok ikke informerer om i annoncen, hun kræver forskellige selfies, hvor hun bestemmer ansigtsudtryk og position af en før et  evt. møde, og som skal sendes på bestemte app/medier til hende. 

Jeg opgav derfor og besøgte hende ikke. Hun opridser “rules” (regler) for at besøge hende i annoncen. Der havde det da været fair at oplyse om dette også. Det er helt fair at hun kræver det, det er hendes valg, det er helt fair som sagt, men man kan jo ligeså fortælle det til kunderne i annoncen, når det er et ufravigeligt krav til dem, for at kunne besøge hende. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
P75 skrev, for 3 timer siden:

Absolut bedste gf oplevelse!!

Stedet er ganske standard, meget rent med gode bade muligheder. Candy er en super oplevelse. Blev godt modtaget og efter lidt snak frem og tilbage, var vi i gang. Dejlig stram røv og en fantastisk lækker fisse…… Det bedste er dog helt klart, at der ingen stress er, og hun lever sig 110% ind i det. Candy gør det med både humor, vildskab og tilstedeværelse, som gav en perfekt gf oplevelse. Hun kan sit kram og er god til at sikre sig man har det godt. Top karakter herfra!

https://annoncelight.dk/showad/323570

 

 

Stram røv, skriver du. Tilbyder hun anal?

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes dear I do fingering and many other things thay will bring us satisfaction :P

I am here to make you feel better! Feel free to text me, will be waiting for your messages ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1500 for 30 min hvor man må skyde den af 2 gange.

1300 for 45 min hvor man må skyde den af 2 gange.

er jeg den eneste der har meget nemt ved at vælge her? (Klik på hendes annonceprofil ude til venstre)

Redigeret af MightySmall

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder anmeldelsen yderst mistænkelig og utroværdig. Begge anmeldelser på hendes annonce er fra brugere som ikke tidligere har anmeldt nogen, og de er begge linket på hendes annonce. 

Her er mit råd: STOP! Vi ved at det er falsk markedsføring, og det har den direkte modsatte effekt - at jeg personligt ikke har lyst til at besøge en GP, fordi det er virker som noget gjort i desperation for at tiltrække kunder …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil dog også mene disse anmeldelser er fake, læste dem, besøgte hende og var bestemt ikke imponeret .. Så håber da ikke det den nye trend, med fake anmeldelser? Vil ikke uddybe nærmere end jeg sjældent er gået fra en gp hvor jeg har følt mine penge var spildt på så højt et plan.. Hun tager sig godt betalt, mere end den bedste jeg har været ved - luxus GP’en Lizbeth, men når hende ikke til sokkeholderne.

Vil ikke sidde og nedgøre pigen som faktisk var vældig sød og gjorde sikkert sit bedste, men billederne er slemt redigeret og selve oplevelsen føles bare rushed.. 

Vil ikke anbefale ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 3 timer siden:

Jeg finder anmeldelsen yderst mistænkelig og utroværdig. Begge anmeldelser på hendes annonce er fra brugere som ikke tidligere har anmeldt nogen, og de er begge linket på hendes annonce. 

Her er mit råd: STOP! Vi ved at det er falsk markedsføring, og det har den direkte modsatte effekt - at jeg personligt ikke har lyst til at besøge en GP, fordi det er virker som noget gjort i desperation for at tiltrække kunder …

Jamen, er ny bruger, så det er første anmeldelse. Man skal vel starte et sted, right? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 2 timer siden:

Vil dog også mene disse anmeldelser er fake, læste dem, besøgte hende og var bestemt ikke imponeret .. Så håber da ikke det den nye trend, med fake anmeldelser? Vil ikke uddybe nærmere end jeg sjældent er gået fra en gp hvor jeg har følt mine penge var spildt på så højt et plan.. Hun tager sig godt betalt, mere end den bedste jeg har været ved - luxus GP’en Lizbeth, men når hende ikke til sokkeholderne.

Vil ikke sidde og nedgøre pigen som faktisk var vældig sød og gjorde sikkert sit bedste, men billederne er slemt redigeret og selve oplevelsen føles bare rushed.. 

Vil ikke anbefale ..

Hver sin smag….. det er vel EG også er til for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har i hvert fald i en anden tråd været 2 falske anmeldelser af hende. 

Det virker meget mistænkeligt, og må - om ikke andet - give anledning til forsigtighed. 

Hvis en smuk ung pige giver god service, burde der slet ikke være behov for falske anmeldelser.

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
P75 skrev, for 18 timer siden:

Jamen, er ny bruger, så det er første anmeldelse. Man skal vel starte et sted, right? 

Nej, det virker alt for oplagt. Specielt med to anmeldelser fra to nye brugere, begge linket fra hendes side … og så det, at der nu er en dårlig anmeldelse får det hele til at se suspekt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 21 timer siden:

, men billederne er slemt redigeret

Sikke da et held, ellers ville hun da se så sød, køn og lækker ud at det nærmest er livsfarligt at se irl:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 2 timer siden:

Nej, det virker alt for oplagt. Specielt med to anmeldelser fra to nye brugere, begge linket fra hendes side … og så det, at der nu er en dårlig anmeldelse får det hele til at se suspekt ud. 

Søg min profil, så kan du se jeg spørger på en gp, og jeg fandt så selv Candy……. Men du forventer måske ny brugere skal prøve dem med dårlige anmeldelser først? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 3.8.2021 at 19:25:

Til info, som hun pudsigt nok ikke informerer om i annoncen, hun kræver forskellige selfies, hvor hun bestemmer ansigtsudtryk og position af en før et  evt. møde, og som skal sendes på bestemte app/medier til hende. 

Jeg opgav derfor og besøgte hende ikke. Hun opridser “rules” (regler) for at besøge hende i annoncen. Der havde det da været fair at oplyse om dette også. Det er helt fair at hun kræver det, det er hendes valg, det er helt fair som sagt, men man kan jo ligeså fortælle det til kunderne i annoncen, når det er et ufravigeligt krav til dem, for at kunne besøge hende. 

Det er også no-go her at pigen forlanger selfies af deres kunder. Risiko for afpresning er der jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
P75 skrev, for 20 timer siden:

Søg min profil, så kan du se jeg spørger på en gp, og jeg fandt så selv Candy……. Men du forventer måske ny brugere skal prøve dem med dårlige anmeldelser først? 

Jeg besøgte Candy før der overhovedet lå en anmeldelse af hende herinde, og jeg har aldrig gået så slemt skuffet fra en GP, som jeg gjorde der. Intet af det du skriver er sandt. Hendes billeder er overredigeret, ingen indlevelse eller tegn på lyst. Hun var fraværende hele vejen igennem fra start til slut, og ville bare have det hele overstået så hurtig som overhovedet mulig. Det er ikke for at tale grimt om hende, men denne ene gang, havde jeg følelsen af, at det her var hun presset ud i og ikke selv ville det. 

Jeg orkede ikke en gang at skulle skrive anmeldelse, for at advare andre. 

Det var absolut den værste oplevelse, og derfor mener jeg, at din anmeldelse er falsk.

Redigeret af udinaturen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og fred at være med det. Jeg ser brødre anmelde gp’er positivt, som jeg er til overhovedet…… er de så også falske….. måske du, som kunde, ikke har været hendes kop the. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
P75 skrev, for 4 timer siden:

Og fred at være med det. Jeg ser brødre anmelde gp’er positivt, som jeg er til overhovedet…… er de så også falske….. måske du, som kunde, ikke har været hendes kop the. 

Jeg stoler ikke på din anmeldelse overhovedet. Den nævner ikke den vanskelige procedure man skal igennem før man kan besøge hende, den nævner ikke de photoshoppede billeder, og du er tilfældigvis ny bruger, og ved at læse din “anmeldelse” fremstår motivet til at være reklame. 

Nu er der to erfarne og kendte brugere, der har skrevet negativ kritisk om deres besøg. Tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, fremadrettet sender jeg anmeldelser til godkendelse hos dig….. siden nye brugere skal mene og gøre som erfarne brugere. Tak for hjælpen, jeg har misforstået omkring frihed på platformen, my bad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
P75 skrev, for 5 timer siden:

Ok, fremadrettet sender jeg anmeldelser til godkendelse hos dig….. siden nye brugere skal mene og gøre som erfarne brugere. Tak for hjælpen, jeg har misforstået omkring frihed på platformen, my bad. 

Vi andre har også frihed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt pigen, da hun var i Odense (i foråret en gang). Det var inden hun begyndte at bede om ansigtsbillede. 
Jeg må bare sige, at jeg synes ikke det var nogen imponerende oplevelse. Det var meget tamt, jeg skulle gøre hvad hun ville have, måtte knap nok røre, og det handlede i høj grad om at få mig hurtigt ud af døren igen. Meget upersonlig og kold oplevelse. 

Det er hende på billederne, men da jeg mødte hende var hun noget mere naturel, hun havde taget lidt på ved maven og ansigtet var mildest talt fyldt med bumser (som slet ikke kan ses af billederne, hverken dengang eller nu). 

Jeg kommer ikke til at gensynsmøde med hende, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...