Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har både været sammen med Maya og Sonia. Begge er 100 pct. piger Ingen diskussion om det. Men i min optik så er de ikke et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ras skrev, for 4 timer siden:

Men i min optik så er de ikke et besøg værd.

Kan du overtales til at sætte et par ord på, hvad der mangler eller er i vejen med deres service?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesse skrev, for 2 minutter siden:

Det er nok også et bedre sted for dem - Sonia klagede ihvertfald over det lave antal kunder. 

Der er en del steder der fortæller om lidt lave besøgstal, tror generelt de er lidt ramt af folk har kunnet bruge penge på ferier og andet og der stadig nogle der er bange for Corona.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 4 timer siden:

Der er en del steder der fortæller om lidt lave besøgstal, tror generelt de er lidt ramt af folk har kunnet bruge penge på ferier og andet og der stadig nogle der er bange for Corona.

Thailogik är inte helt alltid helt lätt att förstå, i alla fall inte för mig. Personligen kan jag tycka att om dom har för lite kunder skulle dom försöka bättra på servicen och locka dit folk med lite lägre priser. Istället verkar dom ofta göra precis tvärtom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så dem der har besøgt Sonya for sex med fuld pakke. Hvad indeholder fuld pakke? Og er fuld pakke bare direkte til sut og sex eller prøver hun at give lidt massage først? Og er det bare mig men jeg har fået et indtryk af hvad i skriver at massage pakke er ikke god, men sex med hende er godt!?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 1 time siden:

Så dem der har besøgt Sonya for sex med fuld pakke. Hvad indeholder fuld pakke? Og er fuld pakke bare direkte til sut og sex eller prøver hun at give lidt massage først? Og er det bare mig men jeg har fået et indtryk af hvad i skriver at massage pakke er ikke god, men sex med hende er godt!?  

Nogle af pigerne er meget gode til sex men de kan ikke massere om det så galdt deres liv, andre kan begge dele. Personligt vil jeg gerne have lidt massage først og gerne en god massage:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...