Hop til indhold
kingdane68

Aalborg Katarina Lovegood

Recommended Posts

MadsenJesper skrev, for 3 timer siden:

Ja har os kigget på den et par gange :) tror jeg giver hende en chance i løbet af ugen ingen andre der har været der?

Jeg venter spændt så.... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai1988 skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har besøgt hende en 3-4 gange. 

Har kun fået blowjob af hende og det gør hun rigtig godt. Det er både dybt og vådt og med gagging. 

sutter hun uden og er det med slug dor de 700?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordjyskfyr skrev, 1 time siden:

sutter hun uden og er det med slug dor de 700?

 

Jeg har givet 1000 kr for at hun sutter uden og komme ned i hendes hals. Hun kan tag den hårdt ned i hendes hals:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
happy9k skrev, for 14 minutter siden:

Jeg overvejer meget kraftigt et besøg... Er hun anbefalelsesværdig og ér hun dansk? Er blevet snydt før.

Ja jeg vil gerne anbefale hendes blowjob!! Og ja hun er dansk og hun har altid overholdt hendes aftaler med mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
happy9k skrev, for 23 minutter siden:

Hvor har du mødtes med hende og er det hende, man ser på billederne? 

Har mødtes med hende i det fri omkring brønderslev, da hun ikke har eget sted og ja det er hende på billederne:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun en mand med, når hun kommer ud? for det er jo et enormt turn-off (for mig)

Hvor kan man mødes med hende i det fri - i eller omkring Aalborg? Nogle erfaringer??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har brændt mig af to gange nu, på trods af hun bekræfter vores aftaler et par timer forinden.
Fair nok det kan ske, men så kan man da i det mindste sige det. Hun vælger derimod total stilhed - perfekt måde at få god omtale på.
Fandme useriøst - kan være der falder en anmelde af om min oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Du skal over på snap står . Har du ikke,set det. Og så kan du godt regne med at du først skal købe en masse før du kan møde hende . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...