Hop til indhold
MisterX

LittleMissLisa i Ålborg/Støvring

Recommended Posts

Havde en aftale med hende kl 21 iaften, men hun brændte mig af. Jeg skulle SMS lidt før jeg ankom, så jeg kunne få den nøjagtige adresse, men fik ikke svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 13 minutter siden:

Hva det ik på bodel Støvring tror du . 

Du bliver nødt til, at formulere dig bedre. Det der forstår jeg ikke en brik af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 2 minutter siden:

Kan det nu også passe . Shell motel Støvring det da bodel 

Jeg aner overhovedet ikke, hvad du mener og er faktisk også ligeglad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 7 timer siden:

Hejsa :) - Nogen, som kan fortælle lidt om hende ?

https://annoncelight.dk/showad/293764

Jeg har været der flere gange og hun levere det aftalte og er altid i et vældigt humør når jeg har besøgt hende, 

store silicone bryster hvis man er til det, men fuck en lille røv hun har når man tager hende bagfra så holder jeg ikke længe, jeg synes hun er meget stram og så sutter hun som en drøm mega lækker

p. S  hun er meget lille, tænker 151cm og måske 42-44kg

jeg ved hun brokker sig over mange som bestiller og ikke kommer, og at der er mange som vil ha det hele men ik vil betale for det

ved ik hvad der er gået galt med din aftale, ved hun plejer at gi go respons på sms’er og de gange(4) jeg har haft en aftale der er de blevet overholdt

gi det en chance mere og se om ikke det lykkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben
maxmuld skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har været der flere gange og hun levere det aftalte og er altid i et vældigt humør når jeg har besøgt hende, 

store silicone bryster hvis man er til det, men fuck en lille røv hun har når man tager hende bagfra så holder jeg ikke længe, jeg synes hun er meget stram og så sutter hun som en drøm mega lækker

p. S  hun er meget lille, tænker 151cm og måske 42-44kg

jeg ved hun brokker sig over mange som bestiller og ikke kommer, og at der er mange som vil ha det hele men ik vil betale for det

ved ik hvad der er gået galt med din aftale, ved hun plejer at gi go respons på sms’er og de gange(4) jeg har haft en aftale der er de blevet overholdt

gi det en chance mere og se om ikke det lykkes

Tak og som ny tror jeg bare jeg har læst nok som feks. Gi det en chance mere, som om MisterX ikke havde givet chancen men hvad ved jeg som ny og uerfarne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altså heller ikke haft problemer med hende - jeg har fået adressen inden jeg kørte derned. - og sendte en sms ved ankomst, og fik den sidst info, for at finde hende.. ok service og meget sød

- som @maxmuld skriver en dejlig lille numse - og stram f….  er du til store frodige numser - er det ikke hende du skal besøge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 10 timer siden:

Tak og som ny tror jeg bare jeg har læst nok som feks. Gi det en chance mere, som om MisterX ikke havde givet chancen men hvad ved jeg som ny og uerfarne 

Det jo helt frivilligt om man vil gi det en chance mere, man kan også slette hendes nr og søge efter noget andet, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sød, frisk og meget lille. Jeg fik lov til at sperme hende ud over ansigtet, og hun tog pænt pikken i munden og slikkede det hele rent - super lækkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen skrev, den 1.8.2021 at 22:35:

Hva det ik på bodel Støvring tror du . 

Min erfaring er når der står Støvring er det altid motel de er på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...