Hop til indhold
id39xz

Hot Alexis - vild oplevelse!

Recommended Posts

Så fik jeg prøvet "Hot Alexis", og skal da love for, at man fik noget for pengene!

Havde læst flere anbefalinger af hende, så tænkte det skulle have en chance, og det fortryder jeg absolut ikke. Hun er endnu pænere i virkeligheden end på sine billeder, og så har hun uden tvivl de vildeste læber jeg har set. Hun giver vildt blow, så hvis man er glad for det, så vil jeg klart anbefale hende.

Her er hun:

https://annoncelight.dk/showad/324315

Del dette indlæg


Link til indlæg
id39xz skrev, for 52 minutter siden:

Så fik jeg prøvet "Hot Alexis", og skal da love for, at man fik noget for pengene!

Havde læst flere anbefalinger af hende, så tænkte det skulle have en chance, og det fortryder jeg absolut ikke. Hun er endnu pænere i virkeligheden end på sine billeder, og så har hun uden tvivl de vildeste læber jeg har set. Hun giver vildt blow, så hvis man er glad for det, så vil jeg klart anbefale hende.

Her er hun:

https://annoncelight.dk/showad/324315

altid godt ny bruger, giver gode kommetar, det lugter af fusk

Del dette indlæg


Link til indlæg
id39xz skrev, for 1 time siden:

Så fik jeg prøvet "Hot Alexis", og skal da love for, at man fik noget for pengene!

Havde læst flere anbefalinger af hende, så tænkte det skulle have en chance, og det fortryder jeg absolut ikke. Hun er endnu pænere i virkeligheden end på sine billeder, og så har hun uden tvivl de vildeste læber jeg har set. Hun giver vildt blow, så hvis man er glad for det, så vil jeg klart anbefale hende.

Her er hun:

https://annoncelight.dk/showad/324315

“Havde læst flere anbefalinger af hende”

 

Det her er den første anmeldelse af pigen. :D:lol:

Hvor dum tror du vi er?

 

@Administrator

Kan vi ikke snart få noget spærring på den/de IP Adresser, som opretter disse tråde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 46 minutter siden:

“Havde læst flere anbefalinger af hende”

 

Det her er den første anmeldelse af pigen. :D:lol:

Hvor dum tror du vi er?

Hun er da blevet anmeldt flere gange sidst hun var i Odense. Da der linkes til anmeldelserne i annoncen er det vel ikke så usandsynligt at han har læst dem? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 9 minutter siden:

Hun er da blevet anmeldt flere gange sidst hun var i Odense. Da der linkes til anmeldelserne i annoncen er det vel ikke så usandsynligt at han har læst dem? ;)

Beklager.

søgte kun på annoncen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 48 minutter siden:

Men lækker er hun sgu... :P Hvis det altså er hende på billederne. Bare ærgeligt at jeg har besluttet mig for ikke at støtte de steder der laver den slags "anmeldelser".

Hvad mener du med "hvis det altså er hende"? Er det ikke ligesom bekræftet i de forskellige anmeldelser af hende?

Og du besøger ikke steder der laver den slags anmeldelser, forstår jeg heller ikke lige hvad du mener med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 24 minutter siden:

Og du besøger ikke steder der laver den slags anmeldelser, forstår jeg heller ikke lige hvad du mener med?

Der har den seneste tid været en del anmeldelser hvor en nyoprettet profil laver en kort, men meget positiv anmeldelser af flere forskellige piger. Det er der en del her inde, min selv incl, der ikke synes virker troværdigt. Det gider jeg ikke rigtigt.

De anmeldelser der bekræfter hendes billeder henviser til annonce her på eroguide, den annonce der henvises til her i tråden er på annoncelight. Behøver ikke betyde noget men man skal måske lige være opmærksom på det. Dog er det samme tlf-nummer hvilket trækker i den rigtige retning. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
id39xz skrev, den 31.7.2021 at 17:22:

Så fik jeg prøvet "Hot Alexis", og skal da love for, at man fik noget for pengene!

Havde læst flere anbefalinger af hende, så tænkte det skulle have en chance, og det fortryder jeg absolut ikke. Hun er endnu pænere i virkeligheden end på sine billeder, og så har hun uden tvivl de vildeste læber jeg har set. Hun giver vildt blow, så hvis man er glad for det, så vil jeg klart anbefale hende.

Her er hun:

https://annoncelight.dk/showad/324315

Hi babe, I want to tell u thanks for your review, it was perfect, see you next time, I’ll wait 

your Alexis 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot Alexis skrev, for 54 minutter siden:

Hi babe, I want to tell u thanks for your review, it was perfect, see you next time, I’ll wait 

your Alexis 

Okay. 
 

Der tegner sig et tydeligt billede her. 
 

• Sidst “Alexis” var i Odense, kom der også lyn hurtigt flere anmeldelser af hende. Folk var også skeptiske.

•  “Alexis” Oprettede sin profil D. 9 Maj (Det var sidst hun blev anmeldt.) Første indlæg kommer nu. Sjovt nok efter skepsis igen. 
 

• Sidst folk var skeptiske, var det en ny profil, som anmeldte hende. Profilen har naturligvis ikke lavet andre indlæg siden den dag. 
 

• Gæt om denne profil er ny, og om der nogensinde kommer andre indlæg fra personen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, 1 time siden:

Okay. 
 

Der tegner sig et tydeligt billede her. 
 

• Sidst “Alexis” var i Odense, kom der også lyn hurtigt flere anmeldelser af hende. Folk var også skeptiske.

•  “Alexis” Oprettede sin profil D. 9 Maj (Det var sidst hun blev anmeldt.) Første indlæg kommer nu. Sjovt nok efter skepsis igen. 
 

• Sidst folk var skeptiske, var det en ny profil, som anmeldte hende. Profilen har naturligvis ikke lavet andre indlæg siden den dag. 
 

• Gæt om denne profil er ny, og om der nogensinde kommer andre indlæg fra personen? 

Som jeg husker det er hun da fint anmeldt og havde jeg ikke boet på Sjælland havde jeg satme besøgt hende. Nøj hun ser lækker ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhm, jeg tillader mig lige igen at pippe, at jeg faktisk ikke er specielt ny, men også har besøgt hende. 

Og medmindre der er en ny pige, der har taget den ægte Alexis' navn og billeder og lavet en fake annonce, så er den her altså god nok. 

Jeg er selv meget skeptisk anlagt, herunder overfor nye medlemmers hurtige, korte og velkoordinerede anmeldelser. Meeeen man kan altså også være FOR skeptisk. I dette tilfælde vil man i så fald gå glip af noget. Jeg siger det bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 timer siden:

Som jeg husker det er hun da fint anmeldt og havde jeg ikke boet på Sjælland havde jeg satme besøgt hende. Nøj hun ser lækker ud.

 

ChoosyVery skrev, for 2 timer siden:

Øhm, jeg tillader mig lige igen at pippe, at jeg faktisk ikke er specielt ny, men også har besøgt hende. 

Og medmindre der er en ny pige, der har taget den ægte Alexis' navn og billeder og lavet en fake annonce, så er den her altså god nok. 

Jeg er selv meget skeptisk anlagt, herunder overfor nye medlemmers hurtige, korte og velkoordinerede anmeldelser. Meeeen man kan altså også være FOR skeptisk. I dette tilfælde vil man i så fald gå glip af noget. Jeg siger det bare.

Jeg siger ikke Alexis er falsk. 
Jeg siger, at anmeldelserne er falske ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 11 timer siden:

Som jeg husker det er hun da fint anmeldt og havde jeg ikke boet på Sjælland havde jeg satme besøgt hende. Nøj hun ser lækker ud.

Det har du så en chance for nu, hvor hun er smuttet til København. Dog med en vis prisstigning. Jeg er glad for at hun er væk, for så sparer jeg de penge. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
id39xz skrev, den 31.7.2021 at 16:22:

Så fik jeg prøvet "Hot Alexis", og skal da love for, at man fik noget for pengene!

Havde læst flere anbefalinger af hende, så tænkte det skulle have en chance, og det fortryder jeg absolut ikke. Hun er endnu pænere i virkeligheden end på sine billeder, og så har hun uden tvivl de vildeste læber jeg har set. Hun giver vildt blow, så hvis man er glad for det, så vil jeg klart anbefale hende.

Her er hun:

https://annoncelight.dk/showad/324315

hejsa, kort spørgsmål!  i 1200 kr for 30 minutter var SF inkluderet ? /tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Where2 skrev, for 33 minutter siden:

hejsa, kort spørgsmål!  i 1200 kr for 30 minutter var SF inkluderet ? /tak 

1200 for 30 min og økoblow.

Jeg er stor fan af Alexis og var der for tredje gang i går. Hun var sød og imødekommende som altid, men hun virkede lidt træt nu. Virkede ikke ret begejstret for tungeleg og passede i det hele taget på sin fifi, klemte lårene sammen og var meget på vagt overfor hvad der foregik, så tænker at hun har fået lidt rigeligt diller efterhånden. Armsveden gjorde heller ikke noget godt, men hun er stadig den sødeste lille totalt frække nipsting, så håber hun passer på sig selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Det skal ikke ligge pigerne til last at deres bagmand/mænd bruger en falsk profil til at åbne ballet. Det er jo da så gennemskueligt at det er fake. Jeg plejer at vente til der er et review fra en af de faste på forummet, med mindre intuitionen siger at jeg må afsted.

Og generelt har jeg ikke haft en eneste skuffelse endnu der ved KFC. Jeg forstår udemærket dem, der ikke vil sende selfie, men I går altså glip af nogle virkelig dejlige piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 1 time siden:

hejsa, kort spørgsmål!  i 1200 kr for 30 minutter var SF inkluderet ? /tak 

mange tak for inputtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 15 timer siden:

 

Jeg siger ikke Alexis er falsk. 
Jeg siger, at anmeldelserne er falske ;)

Enig I at der ses falske annoncer, men lige hende her behøver vidst ikke at reklamere så meget via falske annoncer.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 7 timer siden:

Det har du så en chance for nu, hvor hun er smuttet til København. Dog med en vis prisstigning. Jeg er glad for at hun er væk, for så sparer jeg de penge. :)

Fedest var min første tank, men 2000 for en time. OMG.....  Det nægter jeg. Så kan jeg godt finde andre små lækre bryster billigere og så få over 50% mere tid for pengene.

 

Liderbasse skrev, for 5 timer siden:

 

. Armsveden gjorde heller ikke noget godt, men hun er stadig den sødeste lille totalt frække nipsting, så håber hun passer på sig selv 

Liderbasse skrev, for 4 timer siden:

Og generelt har jeg ikke haft en eneste skuffelse endnu der ved KFC. Jeg forstår udemærket dem, der ikke vil sende selfie, men I går altså glip af nogle virkelig dejlige piger

 

Hun mangler åbenbart ikke kunder selfie eller ej med den prisstigning. :-o Jeg skal klart ikke den vej så alligevel. Kun en ting jeg hader mere end sur fjams, og det er armsved. 
Men tak for input. Kan allerede mærke glæden ved at spare pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Hot Alexis skrev, for 9 timer siden:

Gentlemans, im she is in Odense again!!!<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg ikke har skrevet så meget, har jeg været herinde i en del år efterhånden.

Jeg har lige besøgt Alexis.

Bedste pige jeg har betalt for i flere år. Hands down. Fantastisk oplevelse. Flottest, yngst og mest veldrejede krop og ansigt samt charme og evne til at bevæge sig og flirte.

 

Udseende 10/10 

Service 10/10

Mit budskab med dette indlæg er at sige : vær nu nogle søde og rare gentlemen så hun kan blive i branchen i nogle år. Hende kunne jeg godt være stamkunde hos i en periode.

 

Kommunikationen var lidt svær, men med dét serviceniveau er det fløjtende ligegyldigt. 

Alt er subjektivt, men noget er mindre subjektivt end andet :-p mvh

 

(edit: åbenbart kun haft profil i halvandet år. Men været passiv bruger en del år forinden)

Redigeret af Langtids-lurkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...