Hop til indhold
KraceiYaw

Efterlysninger: Uoverskueligt, spild af klik. Ny regel?

Recommended Posts

Jeg synes der er et problem med forummet "Efterlysninger".

For det meste er indholdet sådan set fint nok og jeg er glad for at se at der er strammet op for at efterlysninger ikke afspores med folks forskellige kæpheste.

Mit problem er at jeg for det meste kun er interesseret i indlæg omhandlende Østjylland, og at jeg tit ikke kan se hvilken pige/pigetype indlægget handler om.

Jeg har ikke umiddelbart en perfekt løsning:

Mulige løsninger:


  • [*:10l3bcsi]Der vedtages en regl om at landsdel altid skal inkluderes i emnet, og at pigen/stedets navn på hvad der skal efterlyses også er i emnet

    Fordele: Mere overblik og mindre spildte klik. Ulempe: Mere arbejde til moderatorer

    [*:10l3bcsi]Opdeling af Efterlysninger i landsdele.

    Fordele: Du kan nu se kun for den eller de landsdele du er interesseret i.
    Ulemper: Løser ikke problemet med at du ikke altid kan se hvilken pige/sted det drejer sig om og du kan ikke se alle indlæg uden opdeling af landsdele.

Er der nogen der har andre ideer til løsninger?

Er der ressourcer/vilje til at lave det første punkt?

Er det kun mig der er for doven?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener du deres "Ping/pong" forum og dermed min løsning i punkt 2?

Jeg tror ikke umiddelbart at dette forums software (phpBB) understøtter det de har gjort i "Ping/pong", men jeg ved det reelt ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener du deres "Ping/pong" forum og dermed min løsning i punkt 2?

Jeg tror ikke umiddelbart at dette forums software (phpBB) understøtter det de har gjort i "Ping/pong", men jeg ved det reelt ikke.

Nej, jeg mener deres forside og deres vejviser - se f.eks her med kortvisning http://www.hedomax.com/directory/dirres ... by=2&race= :idea:

Og anmeldelserne til den enkelte klinik findes et sted.

Desværre er mange af anmeldelserne forældede og jeg har f.eks måtte opgive at logge på deres hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes forskellige MODs til phpBB (som EroGuide bruger), som kan lave "topic prefixing".

Det vil ikke kun være gavnligt under Efterlysninger, men også under anmeldelser. F.eks. at man kan tagge sine indlæg med f.eks. [store bryster], [små bryster], [GFE] osv. osv.

Jeg tror ikke på, at opdele "Efterlysninger" i landsdele vil være gavnligt. Nogle brugere vil f.eks. være villig til at rejse langt for at få specielle ønsker opfyldt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke på, at opdele "Efterlysninger" i landsdele vil være gavnligt. Nogle brugere vil f.eks. være villig til at rejse langt for at få specielle ønsker opfyldt....

Jo, det ville netop være gavnligt at lave en effektiv opdeling i landsdele a la Hedomax - på den måde ville det blive lettere at overskue udbudet, når man kommer på besøg i en bestemt landsdel. Mht. spc. ønsker vil en opdeling på tværs af landsdelene derimod være mere hensigtsmæssigt - dvs. at man skulle kunne søge på begge måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen det hele er da meget nemt. hvis bare folk skriver hvem og hvor i overskriften så er det meget nemt at se om man kan bruge det til noget :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, det ville netop være gavnligt at lave en effektiv opdeling i landsdele a la Hedomax - på den måde ville det blive lettere at overskue udbudet, når man kommer på besøg i en bestemt landsdel. Mht. spc. ønsker vil en opdeling på tværs af landsdelene derimod være mere hensigtsmæssigt - dvs. at man skulle kunne søge på begge måder.

Ak, jeg tænker åbenbart hurtigere end jeg skriver :roll:

Selvfølgelig vil det være gavnligt med en opdeling i landsdele, men det vil ikke vil være gavnligt KUN at have denne opdeling. F.eks. vil en efterlysning vedr. eventuelt gangbang i nordjylland, sagtens kunne være interessant for københavnere og andre lignende skøre mennesker... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...