Hop til indhold
Guest Max speed

Spørgsmål til pigerne…

Recommended Posts

Guest Max speed

Hejsa 

1)Hvordan er det? Kan man i en spa med luftbobler få dejlige fornemmelser forneden? Måske endda orgasme, hvis man har tiden?

2) Er der yoga øvelser / Armstræk på knæene / Numseløft, der gør bedre end man har lyst at sige til træningsvennerne?

venligst 

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Lidt underlige spørgsmål. Men fra mig nej til begge. 
De bobler er på ingen måde effektive nok til at udløse noget som helst.

Og yoga har intet med sex at gøre 

knuz Sweet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Mænds liderlige fantasier er uudtømmelige…..

Jeg kan supplere med et par stykker:

  • Får piger orgasme når de cykler pga gnidningen imod sadlen?
  • Bliver piger liderlige når de kører bil med manuelt gear pga fallosfølelsen ved grebet omkring gearstangen?

Læs spørgsmålene som let sarkastiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
OldGentlemann skrev, for 22 minutter siden:

 Mænds liderlige fantasier er uudtømmelige…..

Jeg kan supplere med et par stykker:

  • Får piger orgasme når de cykler pga gnidningen imod sadlen?
  • Bliver piger liderlige når de kører bil med manuelt gear pga fallosfølelsen ved grebet omkring gearstangen?

Læs spørgsmålene som let sarkastiske.

Jeg har oplevet, de bliver liderlige af og sidde bag på en gammel knallert, en Everton.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har oplevet, de bliver liderlige af og sidde bag på en gammel knallert, en Everton.

Så skulle du prøve med en Triumph, BSA, eller Norton…

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 58 minutter siden:

 Mænds liderlige fantasier er uudtømmelige…..

Jeg kan supplere med et par stykker:

  • Får piger orgasme når de cykler pga gnidningen imod sadlen?
  • Bliver piger liderlige når de kører bil med manuelt gear pga fallosfølelsen ved grebet omkring gearstangen?

Læs spørgsmålene som let sarkastiske.

På cykel er det bedre uden sadel…..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik engang i min ungdom det hårdeste jern på en hest, foran mig sad min 16 årige flamme (jeg var selv 14) :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max speed skrev, for 4 timer siden:

Hejsa 

1)Hvordan er det? Kan man i en spa med luftbobler få dejlige fornemmelser forneden? Måske endda orgasme, hvis man har tiden?

2) Er der yoga øvelser / Armstræk på knæene / Numseløft, der gør bedre end man har lyst at sige til træningsvennerne?

venligst 

Max

Lad mig stoppe dig inden du kommer på afveje:

1) Den forklaring du kommer med der kan slet ikke bruges som undskyldning og borforklaring af at du lige har ladet en ordentlig en gå mens i sad sammen der i badekaret.

2)  Rolig nu, du må ikke blive bange bare fordi du selv har fået en dejlig fornemmelse i numsen da du sidst lavede lidt gymnastik det gør dig ikke til homoseksuel - du er stadigvæk til piger. Selvfølgelig kan du ikke være heeeelt sikker, og lang forklaring kort, men den eneste måde hvormed du kan være sikker er at springe ud i det eller ud af skabet så at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Lidt underlige spørgsmål. Men fra mig nej til begge. 
De bobler er på ingen måde effektive nok til at udløse noget som helst.

Og yoga har intet med sex at gøre 

knuz Sweet

Volumen søde, Volumen! Nu må du ikke generalisere - der skal bare knald på, og så hjælper det selvfølgelig lidt at damens klit ikke er helt slidt ned efter mange kilometers brug. 

Yoga har intet med sex at gøre?!? https://www.pinterest.dk/pin/18436679701772947/

 

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Max speed skrev, for 4 timer siden:

Hejsa 

1)Hvordan er det? Kan man i en spa med luftbobler få dejlige fornemmelser forneden? Måske endda orgasme, hvis man har tiden?

2) Er der yoga øvelser / Armstræk på knæene / Numseløft, der gør bedre end man har lyst at sige til træningsvennerne?

venligst 

Max

Ja  det  er  muligt ved  længere  tid  i spa  hvor  boblerne/strålen  rammer  rigtigt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vits, mindst 50 år gammel:

En finsk, mandlig motorcyklist giver en dansk kvinde et lift bagpå maskinen. Efter et stykke tid synes finnen han vil være høflig, og præsenterer sig:

"Mattikussen!"

Hvortil damen svarer "Næh, men man blir lidt øm i lårene"... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 21 minutter siden:

Fik engang i min ungdom det hårdeste jern på en hest, foran mig sad min 16 årige flamme (jeg var selv 14) :mrgreen:

husker selv en meget lignende oplevelse... det var tider den gang man foldede penhouse centerfolden ud og holdt hende op foran imens jernet fik sig en kæmpe omgang af den anden hånd! Jeg var sgu nok også 14, måske 12, men var til damer på 18+ :)  

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Krølle Bølle Jr. skrev, for 7 minutter siden:

Tja  hvorfor ikke?

Ikke sandt!!

Spørgsmål til damerne:

1 GP   har svaret.

10 mænd har svaret.

BUM   ;)

Spot on ;) desværre ret almindeligt – herinde er der en masse mænd som kender kvinder betragteligt bedre end de selv gør :D :P

Redigeret af mature man
tyrkfejl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

Spot on ;) desværre ret almindeligt – herinde er der en masse mænd som kender kvinder betragteligt bedre end de selv gør :D :P

Ja selvfølgelig gør vi det! Jeg har selv personligt fortaget massere detaljerede undersøgelser af den nøgne kvinde krop og endda i alle mulige stillinger. I stedet for at læse og skrive om det vil jeg anbefale jer to at prøve det der med kvinder selv :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

Spot on ;) desværre ret almindeligt – herinde er der en masse mænd som kender kvinder betragteligt bedre end de selv gør :D :P

Tror spørgsmålet er af en karakter, som kvinder ikke vil bruge tid på, at svare på.

Og alt hvad der angår kvinder interesserer os mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
TopDaddy skrev, for 2 timer siden:

Yoga har intet med sex at gøre?!? 

Ok ok point til dig. 

Har du et spa hvor jeg kan sidde uden badetøj. Så kan vi lave et videnskabeligt eksperiment. He He. Men han spurgte til boblerne ikke strålerne. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
OldGentlemann skrev, for 36 minutter siden:

Tror spørgsmålet er af en karakter, som kvinder ikke vil bruge tid på, at svare på.

De fleste plejer nu at være med på en go griner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Eet boblebad har aldrig gjort noget seksuelt for mig, hvis der ikke var nogen til at give en hånd med. 

Men i et lidt tosset sidespring: I min tidligere svømmehal var der lavet nogle ķraftige vandstråler som sprøjtede ud et sted, og da jeg yngre pressede jeg ofte mit underliv op imod dem, mens jeg hold mig selv fast i kanten. Er du vimmer, det føltes godt! Jeg fandt ud af, at hvis jeg vinklede mig helt rigtigt, kunne det faktisk trænge op i min fisse og min røv gennem badedragten. 

Noget siger mig, at jeg næppe har klaret det så diskret, som jeg bildte mig selv ind :D Alligevel kunne jeg ikke dy mig for at gøre det igen, da jeg opdagede nogle lignende stråler i en anden svømmehal for et par år siden. Det var ikke blevet ringere siden da B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Tusind tak for gode svar :)  Også tak for feedback fra jer der havde lyst til at nedgøre og latterliggøre mine spørgsmål - Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops
SweetMilf6630 skrev, for 22 timer siden:

Har du et spa hvor jeg kan sidde uden badetøj. Så kan vi lave et videnskabeligt eksperiment. He He. Men han spurgte til boblerne ikke strålerne. :D

Jeg kan nok godt få det eksperiment til at lykkes :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pops skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kan nok godt få det eksperiment til at lykkes :razz:

Lol tænkte nok nogen ville tilbyde, men var nu sagt i sjov. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max speed skrev, den 31.7.2021 at 10:25:

Hejsa 

1)Hvordan er det? Kan man i en spa med luftbobler få dejlige fornemmelser forneden? Måske endda orgasme, hvis man har tiden?

2) Er der yoga øvelser / Armstræk på knæene / Numseløft, der gør bedre end man har lyst at sige til træningsvennerne?

venligst 

Max

...I've heard that the bicycle saddle can be a stimulator of female pleasure;) .... see video<3 .....
Didn't try it myself.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 16 timer siden:

...I've heard that the bicycle saddle can be a stimulator of female pleasure;) .... see video<3 .....
Didn't try it myself.:rolleyes:

Well.
I do believe that was one of the reasons that riding a bike was considered Very unladylike at the beginning.
That doing so would drive you gals absolutely wild with sexual lust and that you would ravage the poor gentlemen you meet.
;)

Now.
I Can think of one or two additions to that saddle.
Which might very well do the trick for you Dear.
;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...