Hop til indhold

Recommended Posts

Måske der skulle laves en ny tråd i board'et med nyankomne piger hvor de kunne promovere sig selv under "Reklame" eksempelvis?

Jeg ved bare ikke hvad de her korte "Reklame-lignende" anmeldelser gør godt for? Efterhånden giver det jo folk mindre lyst til at besøge pigen, hvilket jeg ikke kan forestille mig var hensigten?

Hun ser rigtig interessant ud, men trådstarter er måske også nødt til at spørge sig selv om andre brugere kan bruge anmeldelsen til noget?

Og det er ikke for at være smagsdommer, men 3 ligegyldige linjer som kunne være skrevet om hvem som helst sælger ikke mig på ideen om at besøge hende.

Syntes godt man kan forlange lidt mere under anmeldelser.

Redigering: Er ikke selv nogle mester-anmelder, men prøver det bedste jeg har lært.

 

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved bare ikke hvad de her korte "Reklame-lignende" anmeldelser gør godt for?

Tror desværre bare man skal grine af dem... De er ligegyldige og yderst utroværdige. Sjovt som helt nyoprettede er så ekstremt ivrige efter at skrive om deres helt utroligt gode oplevelser. Og så alligevel ikke rigtigt skriver noget.

Er desværre kommet til den konklusion, at jeg ikke rigtigt kan bruge en anmeldelse til noget, hvis den ikke kommer fra en der ikke allerede har skrevet en del her. Og ja, med den indstilling kommer jeg nok til at gøre nogen med en hel ny profil uret. Men sådan er det - desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Disse tråde virker mere som et desperat forsøg for at hente ny kunder.

Og jeg er helt enig med Soothsayer, at det vil højst sandsynligt give folk mindre lyst til at besøge pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er profilen @tigerhans jo et år gammel, med et par gamle efterlysninger, så det kunne jo være en ægte anmeldelse. Ikke alle skriver lange anmeldelser. Men da den ikke er uddybende ville jeg heller ikke bruge den anmeldelse som anbefaling. Der må gerne være lidt flere detaljer inden jeg bruger sådan en anmeldelse til at besøge en pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som SoothSayer skriver.....det er helt forudsigeligt at hver gang der kommer en ny flok piger (lige for tide alle med gmail-adresser), så oprettes der en ny profil som kommer med tre ligegyldige linjer. Det skriger til himlen og alligevel kan administratorerne herinde ikke se det! 

Det er så åbenbart også de samme folk der står bag Annoncelight, så man kunne let få en mistanke når man åbner munder og derefter bliver baned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tigerhans skrev, den 29.7.2021 at 18:27:

Besøgte Melissa igår aftes 

Den bedste oplevelse jeg længe har haft... hun er ung med dejlige ung pige bryster meget sød og imøde kommende så man for lyst til at blive :)

Hun er først i 20erne 

 

https://annoncelight.dk/showad/323435

Thank you so much babe <3 I hope that our chemistry will be repeated one again <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 30.7.2021 at 07:17:

Nu er profilen @tigerhans jo et år gammel, med et par gamle efterlysninger, så det kunne jo være en ægte anmeldelse. Ikke alle skriver lange anmeldelser. Men da den ikke er uddybende ville jeg heller ikke bruge den anmeldelse som anbefaling. Der må gerne være lidt flere detaljer inden jeg bruger sådan en anmeldelse til at besøge en pige

Jeg synes bestemt at 1time har en pointe, Tigerhans er jo ikke nogen flittig skribent, men har jo gennem det sidste vist interesse for en helt anden del af vores hobby, nemlig thai. Med den store mistænksomhed der efterhånden er overfor nye medlemmer er vi da sikre at også de seriøse brødre ikke gider skrive mere end en gang.

MEN: er der nogen vil røbe, og gerne Melissa selv, om hun er en af de mange nye piger med ret enslydende annoncer, der forlanger selfie?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en som mig der fuldstændig ny her på siden og foreløbig kun har besøgt en pige, er det meget svært at blive klog det Forum der er herinde. Da jeg besøgte pigen var jeg meget spændt som jeg tænker alle er første gang. Da jeg kom hjem efter en rigtig god oplevelse var det egentlig min plan at skrive en anmeldelse, men da jeg så læste kommentarer til de der skriver anmeldelser med nystartede profiler, røg min lyst til at forsøge mig som skribent og anmelder. Jeg forstår så udemærket problemet med “falske” anmeldere, men den retorik der har været og stadig bliver anvendt mod nye profiler giver ihvertfald ikke mig blod på tanden. Når det er sagt så kunne det være interessant at vide hvad der er en god anmeldelse, for hvad skal den egentlig indeholde?

Jeg tænker det er rigtig forskelligt hvad der er vigtigt for den enkelte der besøger en pige/kvinde. Men lad mig endelig høre hvad alle i erfarne skribenter, og dette er ment positivt, har at sige. Men hvis der er andre nystartede anmeldere, så skriv endelig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepejegi skrev, for 8 timer siden:

For en som mig der fuldstændig ny her på siden og foreløbig kun har besøgt en pige, er det meget svært at blive klog det Forum der er herinde. Da jeg besøgte pigen var jeg meget spændt som jeg tænker alle er første gang. Da jeg kom hjem efter en rigtig god oplevelse var det egentlig min plan at skrive en anmeldelse, men da jeg så læste kommentarer til de der skriver anmeldelser med nystartede profiler, røg min lyst til at forsøge mig som skribent og anmelder. Jeg forstår så udemærket problemet med “falske” anmeldere, men den retorik der har været og stadig bliver anvendt mod nye profiler giver ihvertfald ikke mig blod på tanden. Når det er sagt så kunne det være interessant at vide hvad der er en god anmeldelse, for hvad skal den egentlig indeholde?

Jeg tænker det er rigtig forskelligt hvad der er vigtigt for den enkelte der besøger en pige/kvinde. Men lad mig endelig høre hvad alle i erfarne skribenter, og dette er ment positivt, har at sige. Men hvis der er andre nystartede anmeldere, så skriv endelig! 

Jeg kan ikke se det er noget problem at gå ind og skrive en saglig anmeldelse, hvis man bruger sine egne ord. Hvis man har været sammen med pigen må der kunne fortælles lidt mere end hvad vi kan se i annoncerne. Skriv hvad du har oplevet. Folk vil gerne høre om oplevelsen med pigen, da det kan være noget lettere for andre at forestille sig et besøg efterfølgende.

Jeg kan så også forstå at du allerede har læst en del anmeldelser med nystartede profiler.....så må du jo også ha' fået et klart og tydeligt billede af hvad der foregår, og kan derfor ikke se det kan være svært, eller give mindre blod på tanden - tværtimod.....eller?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepejegi skrev, for 9 timer siden:

Når det er sagt så kunne det være interessant at vide hvad der er en god anmeldelse, for hvad skal den egentlig indeholde?

Du skal efter min mening ikke "kopiere" hvad andre "rigtige" anmeldelser indeholder, men det kan selvfølgelig være en god idé at se hvad andre har skrevet og hvad reflektioner de har fået på det. Skriv hvad du umiddelbart selv synes om besøget og hvad der var vigtigt for dig. Hvad var virkeligt fedt og kunne få dig til at besøge hende igen og hvad var mindre fedt. Hvis du besøger en pige du aldrig nogen sinde ville besøge igen ville det også være rart at høre hvorfor.

Men anmeldelser på få ord såsom "Fuck hun var lækker og jeg glæder mig til at kneppe hende igen" eller "Føj hun var klam og vil ikke røre hende med en ildtang igen" kan ikke rigtigt bruges til noget. I flg min mening er det altid vigtigt hvorfor man synes en pige var et godt besøg eller hvorfor hun ikke var. Så kan man jo altid selv bedømme om det er punkter der betyder noget for en selv. Mange vil selvfølgelig også gerne vide om det er pigen på billederne man møder.
Og ja, det var så bare min mening om sagen. Mange andre har selvfølgelig helt andre meninger.

Og hvad anmeldelser fra "nystartede profiler" angår er det vel bare som @Big3loverskriver i indlægget herover. Synes lige som ham at du ikke skal tøve med at skrive hvad du synes om pigen... Bare kom i gang. :-) Og hjertelig velkommen til Eroguides "broderskab"... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...