Hop til indhold

Recommended Posts

Guest hørsholm1

nå takker og bukker herfra
det er ikke vejledning her, men direkte og bevidst vildledning
På Lea har jeg fået en privat mail herinde,  om at hun er god nok, og absolut ikke pro. Og jeg bare skal gå i gang. Bl a bliver blow fremhævet som noget hun er særlig dygtig til og sluger lystent.
Og her i tråden så det modsatte. Hun er pro, laver søstjernen og har timepris. Jeg skriver så privat til vedkommende her, og får lidt at vide. Bl a at jeg ikke får hende til at sutte uden gummi
Det er så præcist to helt modsatrettede udtalelser om hende
Heldigvis har jeg kontakt til hende, efter hun er blevet smidt ud fra sugardaters, og har slettet sin snap profil. Da jeg har hendes nummer fra Mobile pay betaling . 
Og ja i kan jo så gætte hvad jeg så selv oplevede , efter et kemi tjek,  som endte med os begge i himlen og stor lyst til at ses igen
tak , og tja , det har været så meget spild af tid )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1 skrev, for 16 timer siden:

nå takker og bukker herfra
det er ikke vejledning her, men direkte og bevidst vildledning
På Lea har jeg fået en privat mail herinde,  om at hun er god nok, og absolut ikke pro. Og jeg bare skal gå i gang. Bl a bliver blow fremhævet som noget hun er særlig dygtig til og sluger lystent.
Og her i tråden så det modsatte. Hun er pro, laver søstjernen og har timepris. Jeg skriver så privat til vedkommende her, og får lidt at vide. Bl a at jeg ikke får hende til at sutte uden gummi
Det er så præcist to helt modsatrettede udtalelser om hende

Jeg er mere forbavset over at hun rent faktisk kunne forstå hvad du skrev til hende..... 

Når det gælder sugardating hvor pigerne jo netop ikke pro, så er det vel ikke så mærkeligt at 2 daddies kan have vidt forskellige oplevelser med den samme pige? 

Guest hørsholm1 skrev, for 16 timer siden:

Heldigvis har jeg kontakt til hende, efter hun er blevet smidt ud fra sugardaters, og har slettet sin snap profil. Da jeg har hendes nummer fra Mobile pay betaling . 
Og ja i kan jo så gætte hvad jeg så selv oplevede , efter et kemi tjek,  som endte med os begge i himlen og stor lyst til at ses igen
tak , og tja , det har været så meget spild af tid )

Det synes jeg lyder meget suspekt det du skriver her?!? Hvorfor er hun blevet smidt ud fra sugardaters? Og du har kontakt til hende fra Mobile Pay betaling, hvad har du så betalt for? 

Det her lyder som en slags skjult reklame for Lea, sådan man springer på hendes numre når hun laver en ny profil? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, for 6 timer siden:

Jeg er stået totalt af..

Men det er Hørsholm1 vist også, helt bogstaveligt.

Det er god humor:D

Ikke det store tab når man læser hans indlæg..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...