Hop til indhold
Gentleman52

Little schoolgirl Sophie er smuk , slank og serviceminded

Recommended Posts

Jeg har desværre ikke besøgt den rigtige Matilda @@beautifulme - men 'den nye' Matilda leverede en vaskeægte kæresteoplevelse. Som sagt, noget af det allerbedste GFE, jeg nogensinde har prøvet :) - og ikke blot i sammenligning mod tidligere GP jeg har besøgt, men også rigtige kærester og flirts. 

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 13 timer siden:

Det ville være verdensklasse! Troede jeg skulle ind og have det obligatoriske bad, men hun nærmest flåede tøjet af mig og smed mig ind på sengen i stedet for

Ha ha ha jeg husker at jeg hviskede det mest sjolfle man kan forrestille sig lige ind i øret på Veronica mens hun kravlede rundt på mig med sin lækre krop, og hun svarede: Daaaaaa (=Jaaaaaaa) hahahaha. Den "rigtige" Mathylda (er det ikke sådan hendes kunstnernavn staves) havde jeg en lækker morgentur sidst hun var her. Pyha det var hedt mmmmmmmmm 

Go' søndag derude! ;-) 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg

@PeterN Matylda er helt sikkert dejlig, men hun er ikke den "rigtige" Matilda. Hvis du kigger på den nuværende Sweet Matilda så har hun (kan man sige) arvet den anden Matildas profil, så de første mange anmeldelser (fra kbh) der linkes til på hendes eroguide annonce er af den rigtige Matilda.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du svarer på et indlæg der er 1 år gammelt ;-) og i en tråd hvor der tales om mindst 3 forskellige piger - måske en god ide at skrive navnet på den pige du sprøger om

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heracles skrev, for 5 timer siden:

Tilbyder hun anal?

Hvorfor læser du ikke bare annoncen? Den er ekstremt detaljeret med hvad der tilbydes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...