Hop til indhold

Little schoolgirl Sophie er smuk , slank og serviceminded

Featured Replies

Skrevet

Jeg har desværre ikke besøgt den rigtige Matilda @@beautifulme - men 'den nye' Matilda leverede en vaskeægte kæresteoplevelse. Som sagt, noget af det allerbedste GFE, jeg nogensinde har prøvet :) - og ikke blot i sammenligning mod tidligere GP jeg har besøgt, men også rigtige kærester og flirts. 

Redigeret af Ungasiat

Skrevet
@beautifulme skrev, for 13 timer siden:

Det ville være verdensklasse! Troede jeg skulle ind og have det obligatoriske bad, men hun nærmest flåede tøjet af mig og smed mig ind på sengen i stedet for

Ha ha ha jeg husker at jeg hviskede det mest sjolfle man kan forrestille sig lige ind i øret på Veronica mens hun kravlede rundt på mig med sin lækre krop, og hun svarede: Daaaaaa (=Jaaaaaaa) hahahaha. Den "rigtige" Mathylda (er det ikke sådan hendes kunstnernavn staves) havde jeg en lækker morgentur sidst hun var her. Pyha det var hedt mmmmmmmmm 

Go' søndag derude! ;-) 

Redigeret af PeterN

Skrevet

@PeterN Matylda er helt sikkert dejlig, men hun er ikke den "rigtige" Matilda. Hvis du kigger på den nuværende Sweet Matilda så har hun (kan man sige) arvet den anden Matildas profil, så de første mange anmeldelser (fra kbh) der linkes til på hendes eroguide annonce er af den rigtige Matilda.

• 6 months later...
Skrevet

du svarer på et indlæg der er 1 år gammelt ;-) og i en tråd hvor der tales om mindst 3 forskellige piger - måske en god ide at skrive navnet på den pige du sprøger om

Redigeret af Gæst

Skrevet
Heracles skrev, for 5 timer siden:

Tilbyder hun anal?

Hvorfor læser du ikke bare annoncen? Den er ekstremt detaljeret med hvad der tilbydes.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.