Hop til indhold
Servciesboy

Mexicaner Hvam Ålestrup

Recommended Posts

Hejsa,,

Jeg varcomkring hende her mexicaneren for et par dage siden, - jeg kunne ikke finde noget på hende her på EG, så denne lille beretning.

Pigen var nem og komme i kontakt med, taler fint engelsk, fik aftalt 30/800kr incl superfransk , kis's 69 osv

Huset ligger efterhånden meget åbent, det stakit vi plejer og kunne stå i læ ved er væk, så helt åbent udsyn, sådan hvis nogen ag jer har brug for og gemme jeg lidt.

Jeg spørger straks om kys, men det gjorde hun ikke, så,repeterede vi, hvad der var aftalt på SMS, alt lovede hun undtagen kys, det var Okay for mig, så meget betød det ikke. Hun gav et udmærket superfransk, rigtig med spyt og savl, så mærker man heller ikke hånden så meget, og hun havde- på min opfordering fingrene på mine nosser, det er bare så lækket, men pludselig ville hun ride, så på med condom, og op på stangen, jeg lå på ryggen, det gjorde hun fakstisk okay, men jeg er en gammel mand med lidt føelse i pikken, så med et condom på, tror jeg kunne holde i flere timer, så hoppede hun af igen, og vi gik i en 69- troede jeg, men pludselig skulle hun have 200kr ekstra, selvom vi havde en klar aftale fra start, jeg synes det ee No- Go og skal til og diskutere pris i den situation.

Det bedste jeg ved er når  pigen, kan holde mig på bristepunktet så lang tid som muligt, og selvom jeg skal stop og tag det roligt osv, blev hun så jeg til sidst kom. Efter jeg havde fået tøjetcpå og kikkede på uret var der gået 20 min, 

Så jeg synes ikke hin skal have nogen høj karakter fra mig, hader når der skal diskuteres pris undervejs, og jeg gider ikke, når pogen ikke gider bruge de 10 min på, og have mig på den dejlige " pinebænk"

Pigen ser ok ud,men hendes bryster er hjulpet på vej, store operationsar, hendes krop er fast, og ligeså hendes baller, prisen er fin, men stedet trænger til en opfriksning

knus

https://annoncelight.dk/showad/236373

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 13 timer siden:

Hejsa,,

Jeg varcomkring hende her mexicaneren for et par dage siden, - jeg kunne ikke finde noget på hende her på EG, så denne lille beretning.

Hvis du søger på hendes brugernavn Anny så kommer alligevel en del info, som måske kunne havde sparet dig for 800kr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Max Power

Jeg havde ikke lige tænkt på at hun havde et profilnavn, men nu kan andre der søger på Hvam/ Mecikaner læse med, hvad man får for pengene, eller ikke, vi burde alle sammen booke tid hos hende med ægte kys i pakken, og så gå igen, når der ingen ægte kys var, - før betalingen, det nummer har jeg før brugt

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Tak Max Power

Jeg havde ikke lige tænkt på at hun havde et profilnavn, men nu kan andre der søger på Hvam/ Mecikaner læse med, hvad man får for pengene, eller ikke, vi burde alle sammen booke tid hos hende med ægte kys i pakken, og så gå igen, når der ingen ægte kys var, - før betalingen, det nummer har jeg før brugt

knus

Helt enig, jeg har selv været draget af hendes billeder, men andres dårlige erfaringer har afholdt mig fra at besøge hende, men jeg kan lide dit forslag dét kan forhåbentlig afholde andre fra at spilde deres tid og penge på hende og derved få hende ud af landet ( DK ) hurtigst muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...