Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i et stykke tid luret på Eva og hendes Lemongrass massage (link på EG og AL) og igår skulle det (helst) være :-) 
Well, det skulle snart vise sig, at der var udsolgt på dagen, men da Eva snart tager på ferie var der sat ekstra dage og tider ind :D. Her var jeg så heldig, at kunne få booket en morgentid idag.
Kommunikationen gik fint og smertefrit. Jeg startede med at droppe Eva en PM her på EG men endte hurtigt på SMS med Conni. Det er hende, som styrer kalenderen. Iøvrigt dejligt, at Eva netop ikke bliver forstyrret under massagen.

Idag ankom jeg til aftalt tid og Eva var klar. Hun er god til at skabe en god stemning og samtidig lige fortælle lidt om hvad der kommer til at foregå samt om hendes baggrund og erfaring i massage. 
Jeg skulle have det obligatoriske bad inden den fysiske del af seancen og så var det jo bare om at komme på briksen.
Der er pænt, rent og nydeligt hos Eva (billeder fra stedet) og en god, tilpas hård briks til formålet.

Massagen er tænkt som en opbygning af klimaks og altså ikke nogen sportsmassage; jeg tænker dog at Eva sagtens kunne tage ved - men det er som sagt ikke meningen. Undervejs fik jeg en hyggelig sludder, som passede fint ind i det hele. Den sidste tid var så udelukkende fokus på lingam og udløsning. Efterfølgende god tid, lidt snak og et afsluttende bad.

Det var en skøn oplevelse og en god start på dagen :razz:. Jeg var ikke så tændt på lir her til morgen som jeg var igår, da jeg prøvede at få en tid :twisted: og jeg var ikke helt oppe at ringe på den øverste klokke. Jeg kommer dog helt sikkert igen en anden gang, når jeg selv er mere tændt, for det kan nu altså noget, det her B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...