henrk 99 Skrevet 26. Juli, 2021 Så fik jeg besøgt https://annoncelight.dk/showad/321092 Må sige at det nok er den bedste oplevelse jeg har haft i lang tid. 100% hende på billederne, dog ser hun bedre ud i virkligheden. hun er er nok den sødeste og mest imødekommende pige jeg har mødt de sidste 3 år. Købte 45 min, med super og kys, til 1400 kr. det hele værd Masse af oral begge veje. hun er sindsyg lækker, helt naturlig smuk, og bare en skøn person. Har sjælden følt mig så godt taget af. Havde også en syg god kemi med hende fra start Så mine varmeste anbefalinger... pas godt på hende, der er få af dem og man møder dem ikke så tit i denne brance. jeg kommer 100% igen, og køre gerne langt efter hende. glæder mig til næste gang 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 26. Juli, 2021 Fedt. Hun er lige min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2968 Skrevet 27. Juli, 2021 henrk skrev, for 21 timer siden: Må sige at det nok er den bedste oplevelse jeg har haft i lang tid. Jeg kan bekræfte at have haft samme oplevelse. Det var i Valhalla. Hun er en af de sjældne, der gerne vil dele hendes herligheder med vi mænd. Kan helt klar anbefale. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 28. Juli, 2021 henrk skrev, den 26.7.2021 at 20:47: Så fik jeg besøgt https://annoncelight.dk/showad/321092 Må sige at det nok er den bedste oplevelse jeg har haft i lang tid. 100% hende på billederne, dog ser hun bedre ud i virkligheden. hun er er nok den sødeste og mest imødekommende pige jeg har mødt de sidste 3 år. Købte 45 min, med super og kys, til 1400 kr. det hele værd Masse af oral begge veje. hun er sindsyg lækker, helt naturlig smuk, og bare en skøn person. Har sjælden følt mig så godt taget af. Havde også en syg god kemi med hende fra start Så mine varmeste anbefalinger... pas godt på hende, der er få af dem og man møder dem ikke så tit i denne brance. jeg kommer 100% igen, og køre gerne langt efter hende. glæder mig til næste gang Hvordan er stedet hvor hun er, er det rimeligt diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrk 99 Skrevet 28. Juli, 2021 Det er i en fin lejlighed. meget discret, en mands elevator. og hun venter lige ved døren. så super diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 30. Juli, 2021 en Nåede lige at besøge hende i Fredericia idag, inden hun tager til Aalborg i morgen. Og kan kun tilslutte mig de positive ord herinde, for hold da kæft hvor er hun bare dejlig lækker og super sød. Ingen berøringsangst hverken den ene eller anden vej og heller ikke noget med at få skubbet en ud af vagten hvis man er færdig før tiden. Kan ikke vente til hun kommer tilbage til området igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiboy85 5 Skrevet 11. Januar, 2022 Hun er dejligt . God servis . Har vært samm med hend 4-5 gang . Hun kysse godt og må gerne slik hend både fisse og røv . Hun er perfekt . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 177 Skrevet 11. Januar, 2022 Hun er super sød og 100% den pige man ser på de billeder. klart i min top 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 202 Skrevet 15. Januar, 2022 Fantastik pige - sød og naturlig - dejligt hun er i Ålborg nu - med at benytte sig af muligheden når guldet er her, ved aldrig hvornår man får chancen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 15. Januar, 2022 jeg har besøgt hende 2 gange, da hun var i Aalborg, første gang købte jeg 15 min med slik, sut og kneppe hende i forskellige stillinger - til sidst tog jeg hende i doggy, hun spurgte om jeg er fræk - jeg sagde hvad syntes du, hun ville gerne have jeg kneppede hende i røven næste gang - hvis jeg ville besøge hende igen - jeg smilede og sagde jeps, det var en deal. hun spurgte hvornår jeg så kom igen - ikke fair at spørge om dette mens jeg tog hende i en doggy, det kunne jeg ikke tage stilling til - hun sagde jeg måtte prøve hende røv i 2 min, som forsmag - men måtte ikke afslutte der denne gang - hurtigt ud, og olie på, 2 min i numsen - der gik Max 48 timer - så var jeg tilbage og købte anal med, super gode oplevelser begge gange. håber hun snart kommer til Aalborg - til dem der kender stedet, er det en fræk entre man går bagved hende, løber man ikke for stærkt op af trapperne - er der fin udkig op i skridtet på hende, hun svingede også fint med hofterne - så mon ikke det var en del af spillet - hun vil gå først op af trapperne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 15. Januar, 2022 fræk6 skrev, for 2 minutter siden: håber hun snart kommer til Aalborg Hun er da i Aalborg nu. Hun er skide sød og mega fræk. Håber hun snart kommer længere sydpå. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tholars 7 Skrevet 15. Januar, 2022 Kan I sige lige om hvor henne i Aalborg hun træffes? Er det en diskret indgang? nærmeste parkerings muligheder ? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 202 Skrevet 15. Januar, 2022 (edited) Jeg plejer at parkere på Ågade Torv, så er der 5 minutters gang til i huset med spejlene med indgang i en diskret smøge. Hun er bare alle pengene værd, du vil ikke blive skuffet Jeg plejer at bede hende om at tage hende hendes net kostyme på eller ingen trusser på, så kan man se op i alle herlighederne, når hun går op af trapperne Redigeret 15. Januar, 2022 af Klinge stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 217 Skrevet 17. Januar, 2022 fræk6 skrev, den 15.1.2022 at 16:39: jeg har besøgt hende 2 gange, da hun var i Aalborg, første gang købte jeg 15 min med slik, sut og kneppe hende i forskellige stillinger - til sidst tog jeg hende i doggy, hun spurgte om jeg er fræk - jeg sagde hvad syntes du, hun ville gerne have jeg kneppede hende i røven næste gang - hvis jeg ville besøge hende igen - jeg smilede og sagde jeps, det var en deal. hun spurgte hvornår jeg så kom igen - ikke fair at spørge om dette mens jeg tog hende i en doggy, det kunne jeg ikke tage stilling til - hun sagde jeg måtte prøve hende røv i 2 min, som forsmag - men måtte ikke afslutte der denne gang - hurtigt ud, og olie på, 2 min i numsen - der gik Max 48 timer - så var jeg tilbage og købte anal med, super gode oplevelser begge gange. håber hun snart kommer til Aalborg - til dem der kender stedet, er det en fræk entre man går bagved hende, løber man ikke for stærkt op af trapperne - er der fin udkig op i skridtet på hende, hun svingede også fint med hofterne - så mon ikke det var en del af spillet - hun vil gå først op af trapperne Fedt fortælling. Er nysgerrig- har hun stadig de lækre naturlige små bryster, eller er de blevet pumpet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 202 Skrevet 18. Januar, 2022 LillePalle99 skrev, for 13 timer siden: Fedt fortælling. Er nysgerrig- har hun stadig de lækre naturlige små bryster, eller er de blevet pumpet? Hun har stadig de små lækre bryster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 217 Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Klinge skrev, for 9 timer siden: Hun har stadig de små lækre bryster Tak for det (for det er de lækreste faste små bryster ). Og tak for dit svar... Redigeret 18. Januar, 2022 af LillePalle99 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg