Hop til indhold

Recommended Posts

Og så er det faktisk også en smule morsomt at læse indlæggene i disse tråde, hvor "pigerne svarer", særligt når man ved de færreste af dem kan udtrykke 4-5 sammenhængende ord på engelsk - mmen hey der er mange måder man kan være pimp på og online versionen er vel bare den sidste nye :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 39 minutter siden:

når man ved de færreste af dem kan udtrykke 4-5 sammenhængende ord på engelsk

Men bemærk dog, at brugeren Sophie her har maskinoversat til russisk. Så hvad de mundtlige engelskkundskaber har med sagen at gøre er ikke så klart.

Derimod er det lidt latterligt at blive ved med at kalde dem den lettiske mafia, når det er åbenlyst, at der er tale om russere/ukrainere og som sagt sandsynligvis også politi-paranoia, fordi de opererer ulovligt i DK.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Men bemærk dog, at brugeren Sophie her har maskinoversat til russisk. Så hvad de mundtlige engelskkundskaber har med sagen at gøre er ikke så klart.

Derimod er det lidt latterligt at blive ved med at kalde dem lettiske mafia, når det er åbenlyst, at der er tale om russere/ukrainere og som sagt sandsynligvis også politi-paranoia, fordi de opererer ulovligt i DK.

Jeg er nu overbevist om at når det ikke er dem selv man skriver med, så er det nok heller ikke dem selv der sidder og skriver svar i deres tråde på Eroguide. Det hænger formentligt sammen.

Ordet den lettiske mafia eller syndikat eller bagmænd er et nedarvet ord herinde. Jeg ved ikke hvor det kommer fra men det har brugerne herinde altid brugt til at beskrive bagmændene for de piger v i taler om bl.a i denne tråd. Så det vil sige lige nu er det Anna, Sophie, Nika, Scarlett, Marry og Melissa. De tilhører alle samme syndikat og herinde altid blevet beskrevet som det lettiske syndikat. Deraf mit ordvalg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 4 timer siden:

Jeg er nu overbevist om at når det ikke er dem selv man skriver med, så er det nok heller ikke dem selv der sidder og skriver svar i deres tråde på Eroguide. Det hænger formentligt sammen.

Det er meget sandsynligt. Men hvorfra ved du med sikkerhed, at det aldrig er en af pigerne, man skriver med?

Ubeskriveligt skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke hvor det kommer fra

De har selv løjet om det i deres annoncer. Men ved at gentage det bliver det sværere at forstå, hvorfor de er så paranoide. De har god grund til at frygte politi/skat. Du skrev "mafia" - det er ikke noget andre skriver - det har du selv fundet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Det er meget sandsynligt. Men hvorfra ved du med sikkerhed, at det aldrig er en af pigerne, man skriver med?

De har selv løjet om det i deres annoncer. Men ved at gentage det bliver det sværere at forstå, hvorfor de er så paranoide. De har god grund til at frygte politi/skat. Du skrev "mafia" - det er ikke noget andre skriver - det har du selv fundet på.

Jeg tror ikke på at pigen/pigerne selv ville bede deres kunder om at sende arbejds ID, facebook konto osv. for at slippe gennem nåleøjet. Det ville kræve alt for meget tid og ikke mindst spildtid i forhold til deres arbejde. Derfor må det være bagmændene der står for denne indsamling. Kombineret med at den tekst man modtager typisk er skrevet af en der kan engelsk hvilket de fleste af pigerne ikke kan. Selvfølgelig kunne de sidde og bruge Google translate men igen ville det tage alt for meget tid ud af deres daglige program. Det er 100% styret af bagmænd.

Jeg bruger kun den lettiske mafia eller syndikat som ord for at de fleste herinde så ved hvem jeg hentyder til. Hvis jeg nu udskiftede det med russiske, polske eller Ukrainske mafia/syndikat ville ingen ane hvem jeg snakker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro er en personlig sag ;) 
Jeg har i løbet af den sidste uge fået præcis den samme sms krævende selfies og andre informationer med den samme formulering fra 3 forskellige piger … Hvad jeg tror i den sammenhæng holder jeg for mig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været Sophie forbi i eftermiddags - ingen selfies eller social medie links påkrævede.

Lækker og slank pige, men min oplevelse med hende var middelmådig. Sophie virkede træt og ikke særlig engageret, i modsætning til hendes veninde Nika som jeg besøgte sidste uge. 

Jeg vil ikke anbefale Sophie et besøg - i hvert fald ikke nu, hvor hun er ramt af alvorlig metaltræthed.

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

kommer lige fra et besøg hos pigerne,  så ingen bagmænd   kameraer ell andet skummelt    men de har på det seneste været udsat for nogle uheldige kunder derfor vil de se hvem der møder op. mødte kun dejlige piger, tog en tur på nika dejlig sød stram pige hun virkede dog lidt udbrændt ,træt . . og jeg er næsten 100 på pigerne selv svarer dig.   de bruger oversætter program også til tale.

 

Redigeret af flinkefinn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latenight skrev, for 1 time siden:

præcis den samme sms

Ja, ligesom deres annoncer er helt ens bygget op. Det kræver ikke den højere Sherlock Holmes-eksamen at regne ud, at der er tale om tæt samarbejde, sandsynligvis med hjælpere/bagmænd. Det siger bare ingenting om, hvem der svarer. Det kan være de gør det for hinanden, de kan have en sms-passer - eller måske er der autoreply på alle numre, der ikke er whitelistede? Who cares? Pointen er, at det er gætterier om, hvem der faktisk svarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungasiat skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har været Sophie forbi i eftermiddags - ingen selfies eller social medie links påkrævede.

Lækker og slank pige, men min oplevelse med hende var middelmådig. Sophie virkede træt og ikke særlig engageret, i modsætning til hendes veninde Nika som jeg besøgte sidste uge. 

Jeg vil ikke anbefale Sophie et besøg - i hvert fald ikke nu, hvor hun er ramt af alvorlig metaltræthed.

var der også dog nika   virkede også noget slidt idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 minutter siden:

Who cares?

Det er vi rørende enige om. Jeg er faktisk ligeglad hvem der svarer …

Det ærgerlige set fra mit synspunkt er at et antal attraktive kvinder åbenbart i fællesskab er blevet enige om at afkræve informationer som jeg i hvert fald, personligt ikke har lyst til at give. Dermed er de (for mig) ikke besøgsemner. Grunden til at de gør det vil jeg ikke forsøge at gætte på.

Men så må jeg jo bare kigge andre steder ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkefinn skrev, for 47 minutter siden:

kommer lige fra et besøg hos pigerne,  så ingen bagmænd   kameraer ell andet skummelt    men de har på det seneste været udsat for nogle uheldige kunder derfor vil de se hvem der møder op. mødte kun dejlige piger, tog en tur på nika dejlig sød stram pige hun virkede dog lidt udbrændt ,træt . . og jeg er næsten 100 på pigerne selv svarer dig.   de bruger oversætter program også til tale.

 

Jeg er også tidligere gået med til at sende en selfie og endda også 2 - et med og uden lukket øje. Det har ikke været et problem, og det har jeg levet fint med.

Men når de begynder at ville have Billede af dit arbejds ID , facebook eller instagram konto og/eller kopi af ens pas. Så er det at man må hive i bremsen, det har jeg ihvertfald gjort. Men jeg anerkender det er et personligt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er også tidligere gået med til at sende en selfie og endda også 2 - et med og uden lukket øje. Det har ikke været et problem, og det har jeg levet fint med.

Men når de begynder at ville have Billede af dit arbejds ID , facebook eller instagram konto og/eller kopi af ens pas. Så er det at man må hive i bremsen, det har jeg ihvertfald gjort. Men jeg anerkender det er et personligt valg.

rolig nu   der er vist ikke nogen der blevet bedt om kopi af pas og nem id.   jeg sendt bare billede af min facebook  og et par selfies  

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkefinn skrev, for 2 minutter siden:

rolig nu   der er vist ikke nogen der blevet bedt om kopi af pas og nem id.   jeg sendt bare billede af min facebook  og et par selfies  

Som jeg skrev til den der bad om min Facebook konto, så kan man diskutere eller gætte på om det var en mand eller dame; Du får min, hvis jeg får din.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkefinn skrev, den 25.7.2021 at 08:29:

er pigen ikke polsk  ,   og hvad for en klan   er det mafiaen 

 

Teksten i hendes svar tidligere i denne tråd er russisk. Om de taler det i Ukraine aner jeg dog intet om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 17 minutter siden:

Teksten i hendes svar tidligere i denne tråd er russisk. Om de taler det i Ukraine aner jeg dog intet om.

Da Ukraine er en tidligere sovjetrepublik, og Krimhalvøen er annekteret af Rusland fra Ukraine, er der nok rigtig god grund til at tro, at sproget i Ukraine er russisk…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 1 time siden:

arbejds ID , (...) og/eller kopi af ens pas.

Fantasien er frisk. 

frddblk skrev, for 15 minutter siden:

Teksten i hendes svar tidligere i denne tråd er russisk. Om de taler det i Ukraine aner jeg dog intet om.

De er enten russere eller ukrainere. Som bekendt bor der mange russere i Ukraine og dele er annekteret af Rusland. Ukraine har sit eget sprog, men russisk har været et officielt sprog tidligere. Naturligvis i den anspændte situation ikke noget "ægte" ukrainere foretrækker. De to sprog er meget tæt på hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkefinn skrev, for 2 timer siden:

men de har på det seneste været udsat for nogle uheldige kunder derfor vil de se hvem der møder op. 

Har Sophie ikke spurgt om selfie osv. fra det øjeblik hun landede i lejligheden fra kunder der ikke er kendte af denne gruppe i forvejen. Siger ikke at disse piger ikke har haft uheldige episoder med mænd, siger bare at dette har stået på (selfies red.) længe før de overhovedet ankom til Danmark, altså med andre piger fra gruppen. Så det er vel næeliggende at antage at det er andre piger i gruppen der har haft uheldige oplevelser og derfor vil man gerne undgå at andre piger møder disse mennesker også. Bare en tanke :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 1 minut siden:

dette har stået på (selfies red.)

Jo, men nu går det skridtet videre, jf tidligere beskeder i denne og andre tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 12 minutter siden:

Har Sophie ikke spurgt om selfie osv. fra det øjeblik hun landede i lejligheden fra kunder der ikke er kendte af denne gruppe i forvejen. Siger ikke at disse piger ikke har haft uheldige episoder med mænd, siger bare at dette har stået på (selfies red.) længe før de overhovedet ankom til Danmark, altså med andre piger fra gruppen. Så det er vel næeliggende at antage at det er andre piger i gruppen der har haft uheldige oplevelser og derfor vil man gerne undgå at andre piger møder disse mennesker også. Bare en tanke :ph34r:

Ok har ikke været med her på eroguide så længe. Var ikke klar over der var flere hold piger end dem der er her nu     De er fra ua 100 % 

Redigeret af flinkefinn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 23 minutter siden:

Fantasien er frisk. 

 

Jeg var egentlig færdig med denne tråd. Men hvis du giver mig 1000 kr, så viser jeg dig en sms fra dem hvor de beder om at se mit ID fra arbejde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Jo, men nu går det skridtet videre, jf tidligere beskeder i denne og andre tråde.

Hvilket vel er irrelevant i forhold til det jeg specifikt svarede på :ph34r: Hvis det handlede om det i taler om så kan man jo spørge sig selv hvorfor det ikke blev indført efter de blev bustet i sin tid på Christianshavn, og det først er kommet efter at corona pas er obligatoriske ved disse besøg. Bare en observation... :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 8 timer siden:

Jeg er også tidligere gået med til at sende en selfie og endda også 2 - et med og uden lukket øje. Det har ikke været et problem, og det har jeg levet fint med.

Er der nogen her der har et bud hvorfor i alverden de vil have et billede med åbent og med lukket øje. Det fatter jeg simpelthen ikke :-o

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom til at tænke på at jeg besøgte en GP fra denne gruppe (Ukraine, Letland el. lign.) for nogen tid siden. Jeg havde givet noget ID info og det har jeg sidenhen fortrudt men sådan gik det desværre af forskellige årsager . Sex'en var rigtig god og pigen mega lækker men da jeg skulle penetrere spurgte hun om jeg "behøvede et gummi". Det virkede som en invitation til sex uden hvilket jeg selv i dette hede moment var klar nok i hovedet til at afslå, og svare "Yes" men det virkede oprigtigt talt som om jeg bare kunne kneppe hende og sprøjte min ladning op i hende hvis jeg ville. Min ladning endte over hendes flotte bryster og det er heldigvis under kategorien "sikker sex".

Eftertanke:
Hvad nu hvis jeg havde gjort det og hun blev gravid? Børnepenge i 18 år? Jeg er en moden herre og det ville koste mig mammon i mange år som jeg skulle have brugt på pension men hvad hvis jeg var en gift familiefar der havde brug for lidt sex? Så skal man hjem til lillemor og forklare hvorfor husholdningen skal finansiere en Ukraine GP i 18 år .... det falder nok ikke i god jord. Jeg fik lige en snert af paranoia efter den oplevelse og passer på mig selv nu ved at gå efter rigtige "selvstændige" piger med et godt ry. 

/B

 

Redigeret af ButterflyMan
Ret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...