Hop til indhold
Gazellen

Sonya Britt

Recommended Posts

Gazellen skrev, for 24 minutter siden:

Nogen der har erfaring med denne skønhed ht

87C7C6C2-0BE5-4466-B398-0587D2D6C79D.png

Du må ikke linke med billeder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte hende da hun var helt ny i gamet (tror jeg), jeg søger altid GFE m. tungekys øjenkontakt og vi skal begge kunne lide det, men hun var ikke til kys og i det hele taget ikke GFE synes jeg, tror ikke jeg når hende denne omgang nu Adriana er her, men jeg kunne finde på at give hende en chance til, for at se om hun har fundet mere glæde og passion i sin profession, og hører gerne hvis andre har gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke anbefale et besøg.

 

Jeg var forbi i går, og jeg skred sgu igen. For det første, stank der af ulovlig tobak, og i askebægeret havde hun lagt den til at hvile. 

 

Dernæst, så begyndte hun på, at ville have mere for sine services. Det synes jeg ikke var i orden, så jeg viste hende hendes egen annonce. Men allerede her, vidste jeg at det ville blive en skidt omgang, så selvom hun modvilligt "lod sig overtale", ville jeg heller finde en anden.

 

Flotte bryster dog, de billeder gør dem slet ikke ære nok. De ligner den ægte vare, men selvom hun viftede livligt med dem, så var hendes sure ansigt ikke noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist ikke så sjældent med alkohol, joints og hårdere stoffer i denne verden. Nogle piger er bare bedre til at skjule forbruget end andre. 
 

og let’s face it - ville vi ikke også have brug for et eller andet, hvis vi skulle dyrke sex med 1 eller 2 håndfulde fremmede hver dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDarkKnight skrev, for 10 timer siden:

Det er vist ikke så sjældent med alkohol, joints og hårdere stoffer i denne verden. Nogle piger er bare bedre til at skjule forbruget end andre. 
 

og let’s face it - ville vi ikke også have brug for et eller andet, hvis vi skulle dyrke sex med 1 eller 2 håndfulde fremmede hver dag?

Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, ikke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...