Hop til indhold
Picasso

Søger flere fyre

Recommended Posts

Min veninde vil gerne prøve flere fyre på engang - så er du seriøs og har lyst til at være med til at forkæle hende, så skriv en PB.

Min veninde er 40 og det kommer til at foregå en hverdag. Stedet vil blive lidt nord for Aarhus.

Lad os høre fra nogle seriøse fyre.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa alle frække mænd

Tak for de mange beskeder. Hvis i lige sender email i en pb - så har vi nemmere ved at skrive vores tanker om arrangementet til jer alle. Det vil tage os for lang tid at skrive en besked til hver især.

Hvis nogle kender et velegnet sted at leje for en dag - hører vi gerne fra jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picasso skrev, for 1 time siden:

Hejsa alle frække mænd

Tak for de mange beskeder. Hvis i lige sender email i en pb - så har vi nemmere ved at skrive vores tanker om arrangementet til jer alle. Det vil tage os for lang tid at skrive en besked til hver især.

Hvis nogle kender et velegnet sted at leje for en dag - hører vi gerne fra jer.

Har sendt dig en besked :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Mange tak for alle beskeder, det er overvældende. Vi har ikke haft tiden til at besvare. Her får i lige en Update på vores GB projekt.

GB:

Der kommer til at gå lidt tid (uger) inden vi er klar. Q er klar til en 10-12 fyre - men vi skal have fundet et sted til seancen. Hvis nogen kender et sted der kan lejes, så giv os gerne besked.

Info om Q:

Q er 40 år med stor sexlyst. Hun er 168 høj og en vægt på 75 kg. Brysterne er en c-skål og fissen er glat. Hun er til det meste, dog ikke anal.

Indtil vi er klar:

Vi vil indtil vi er klar til GB, gerne have besøg af en fyr eller to, til at komme forbi og ordne Q, når vi dyrker sex. Q er genert, så det er sex sådan lidt lige på og hårdt. Q er varmet op - og når fyren er færdig går han igen. Ikke en masse snak. Det vil foregå en hverdag i dagtimerne.

Der forventes et lille rimeligt honorar til Q - så hun kan forsøde tilværelsen.

Smid en besked, hvis det er noget for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picasso skrev, for 6 timer siden:

Hej alle

Mange tak for alle beskeder, det er overvældende. Vi har ikke haft tiden til at besvare. Her får i lige en Update på vores GB projekt.

GB:

Der kommer til at gå lidt tid (uger) inden vi er klar. Q er klar til en 10-12 fyre - men vi skal have fundet et sted til seancen. Hvis nogen kender et sted der kan lejes, så giv os gerne besked.

Info om Q:

Q er 40 år med stor sexlyst. Hun er 168 høj og en vægt på 75 kg. Brysterne er en c-skål og fissen er glat. Hun er til det meste, dog ikke anal.

Indtil vi er klar:

Vi vil indtil vi er klar til GB, gerne have besøg af en fyr eller to, til at komme forbi og ordne Q, når vi dyrker sex. Q er genert, så det er sex sådan lidt lige på og hårdt. Q er varmet op - og når fyren er færdig går han igen. Ikke en masse snak. Det vil foregå en hverdag i dagtimerne.

Der forventes et lille rimeligt honorar til Q - så hun kan forsøde tilværelsen.

Smid en besked, hvis det er noget for dig.

Hej

jeg er frisk på at mødes og har også forbindelser til sted som kunne være muligt 

er det noget så smid en besked 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picasso skrev, den 26.7.2021 at 10:46:

Hej alle

Mange tak for alle beskeder, det er overvældende. Vi har ikke haft tiden til at besvare. Her får i lige en Update på vores GB projekt.

GB:

Der kommer til at gå lidt tid (uger) inden vi er klar. Q er klar til en 10-12 fyre - men vi skal have fundet et sted til seancen. Hvis nogen kender et sted der kan lejes, så giv os gerne besked.

Info om Q:

Q er 40 år med stor sexlyst. Hun er 168 høj og en vægt på 75 kg. Brysterne er en c-skål og fissen er glat. Hun er til det meste, dog ikke anal.

Indtil vi er klar:

Vi vil indtil vi er klar til GB, gerne have besøg af en fyr eller to, til at komme forbi og ordne Q, når vi dyrker sex. Q er genert, så det er sex sådan lidt lige på og hårdt. Q er varmet op - og når fyren er færdig går han igen. Ikke en masse snak. Det vil foregå en hverdag i dagtimerne.

Der forventes et lille rimeligt honorar til Q - så hun kan forsøde tilværelsen.

Smid en besked, hvis det er noget for dig.

Send mig PB. Jeg er så klar. Men kan ikke skrive til dig og hvorfor ved jeg ikke. Flot fyr på 49.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Vi prøver med et mini gangbang på torsdag ca. kl 10 - hvor fyrene ankommer drypvis. 

Vi tænker 3 - 4 fyre.

Skriv kun hvis du kan på tidspunktet - stedet er lidt nord for Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picasso skrev, den 24.8.2021 at 19:02:

Vi prøver med endnu et mini GB med ca. 6 fyre - torsdag den 2. September, kl 10.

Skriv en PB hvis du vil deltage denne dag.

Jeg er klar. Du må gerne skrive pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...