Hop til indhold

Recommended Posts

Skal roadtrippe igennem Tyskland, Polen, Tjekkiet i August mdr og overvejer at kører måske en omvej for at kigge lidt på gadens / p-plads piger

 

Nogen ideer hvor jeg evt kunne møde nogle piger, og ikke storby piger som Hamburg, Berlin

Har læst Onslow´s indlæg og det kunne være en mulighed, men gerne flere da det er lidt langt at kører for alene denne oplevelse

 

 

 

Redigeret af Fynsbo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrisvp skrev, for 16 minutter siden:

Kør til Dubai. Byen ligger på grænsen mellem Tjekkiet og Slovakiet. Der er masser af damer i vinduerne

Dubi, Dubai er sq en lang køretur :smile:

Hvornår har du været der sidst? Har læst at Dubi slet ikke er hvad det var for 10 år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Autocorrect er en kælling. Jeg var der for 4 år siden. Der var mindst 5 steder hvor de stod i vinduet. Da jeg holdte ind til siden kom der 8 kvinder løbene ud i deres lingeri men da de hørte hundene på bagsædet kom de hurtigt ind igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dubi / Teplice har jeg læst om, men gerne noget der var lidt nyere end 4 år, 

Der kan sgu være sket meget på 4 år, og om de stadig står der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynsbo skrev, for 1 minut siden:

Dubi / Teplice har jeg læst om, men gerne noget der var lidt nyere end 4 år, 

Der kan sgu være sket meget på 4 år, og om de stadig står der

Om ikke andet er de blevet 4år ældre ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrisvp skrev, for 58 minutter siden:

Kør til Dubai. Byen ligger på grænsen mellem Tjekkiet og Slovakiet. Der er masser af damer i vinduerne

Dudi.........er det ikke ved grænsen mellem Tyskland og Tjekkiet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynsbo skrev, for 7 minutter siden:

Dudi.........er det ikke ved grænsen mellem Tyskland og Tjekkiet

jo du har ret, det er længe siden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrisvp skrev, den 22.7.2021 at 15:22:

jo du har ret, det er længe siden ;)

Jeg kørte over den grænse Tyskland Tjekkiet for 20 år siden, der stod nok 1500 piger ned af bjerget på den Tjekkiske side, jeg havde familie med, så der blev kun til kigget, men fungere der stadigvæk sådan i dag, og hvor boller man dem henne?

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 7.6.2022 at 20:42:

Jeg kørte over den grænse Tyskland Tjekkiet for 20 år siden, der stod nok 1500 piger ned af bjerget på den Tjekkiske side, jeg havde familie med, så der blev kun til kigget, men fungere der stadigvæk sådan i dag, og hvor boller man dem henne?

knus

De er væk nu, dels er der kommet motorvej og dels er tjekkerne ikke så fattige mere, så gadeludererhvervet er ikke så eftertragtet længere. Har haft et par gode oplevelser i Sexklubberne ved Hate ved den østrigske grænse, men er mere end fem år siden. Ved ikke hvordan det er der længere.

Venligst Travelling OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...