Hop til indhold
Jan

Forhold for de udlanske piger.

Recommended Posts

Jonze skrev, for 30 minutter siden:

Man bør selvfølgelig vurdere situationen. Jeg synes jo ikke jeg kan erindre, at jeg er faldet over beskidte faldefærdige huse. Men jeg har så heller ikke købt i det jyske, hvor forholdene måske er et nummere  barskere med jyske krejlere og Låsby Svendsen typer med lommen fuld af sorte penge.

Politiken havde en artikelserie (som måske har været årsagen til at EB stoppede med massageannoncerne), hvor de besøgte nogle bordeller rundt om i landet - også på Sjælland. Der blev beskrevet nogle elendige forhold og vist billeder af nogle af husene (udefra).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 7 timer siden:

Kære @warmgun, prøv at tage de kritisk briller på.
Hvorfor nævner hun ikke navnet på sygeplejersken?
Hun ved tilsyneladende en masse. Hvad er viden, hvad er gæt? Vi har før set at politikere "ved" en masse om prostitution.
Hvad vil hun gøre?
Har hun meldt bagmændene til politiet?
Er pigerne reddet?
Det eneste hun tilsyneladende har gjort er at bashe nogle ukritiske sexkunder - hvilket er rimeligt nok, men en yderst billig "løsning".
Og så bringe et opslag på facebook. Lige så billigt.

Jeg mangler altså noget mere konkret fra en politiker.

@Brutus øjnene ser, hvad de ønsker at se!

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 56 minutter siden:

Politiken havde en artikelserie (som måske har været årsagen til at EB stoppede med massageannoncerne), hvor de besøgte nogle bordeller rundt om i landet - også på Sjælland. Der blev beskrevet nogle elendige forhold og vist billeder af nogle af husene (udefra).

Jeg har en 20 årig "karriere" bag mig, og  kan måske pege på 2-3 tilfælde, hvor stedet virkeligt skummelt eller pige virkede trist. Så jeg må jo have undgået de steder, meget af det har også været kbh eller thaisteder. Jeg er nok heller ikke den mest eventyrlystne, jeg kommer tit igen, hvis det har været ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at se filmen "Wonderful Copenhagen"

Håber ikke de udenlandske piger har det helt som de viser det i filmen.... ;'(

Selvom de i indledningen skriver at filmen bygger på virkelige hændelser...

Wonderful Copenhagen (kino.dk)

 

Redigeret af Tsunami

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 21.7.2021 at 05:33:

Jeg har været ved en pige -jeg er sikke på var "handlet" i en eller andet grad -jeg havde 1 time med hende -men det gik op for mig undervejs, hvor vi også talte sammen -jeg spurgte ind til hende -og hun talte om sin "chef" der virkede til fuldstændigt, at han styre og kontrollere hende. På det tidspunkt jeg var hos hende, havde jeg set hendes annonce i mere end 1 år tilbage. Jeg havde det rigtig træls over min fornemmelse, og undret mig hvis ikke andre, havde tænkt/fornemmet som jeg efter et besøg hos hende. Derfor lavede jeg en tråd herinde -i håb om andre "tidligere kunder" ville dele deres oplevelser. Men nej det var det ikke... Men nogen mente jeg da selvfølgelig skulle "anmelde det" til politiet! (hvilket jeg allerede havde gjort) men hvad sker det ved det...? Jeg har set hendes annonce 2 gange indenfor den sidste måned -det samme sted, hvor der også er andre piger. Jeg har kun været der 1 gang -og har slet ikke lyst til, at vende tilbage en anden gang. 

Jeg er ikke en der kan lide at være sammen med en kvinde der har ondt eller ulyst til det jeg ønsker/vi gør! Og får jeg den fornemmelse -får jeg selv ulyst og afbryder. Men jeg kan slet ikke følge dem der kan ignorer det, og bare forsætte til de er færdig -og så gå igen, og ikke tænke mere over det...

Men jeg synes det er godt politiker gør som beskreven af trådstarter. Men jeg bliver trist af, at være i et land, hvor det får lov til at forsætte -jeg er ligeglad med om det er udenlandske eller danske piger -Vi er i 2021.! Men penge styrer!!! ikke mennesker... Mænd er nogle svin! -hvis det ikke var tilfældet -ville der ikke været "handlet kvinder/mænd" 

Yes, yes, yes - thumbs up, Møffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...