Hop til indhold
Guest Pool

God sex med en flot lille thai

Recommended Posts

Guest Pool

Et stort ønske, jeg har søgt meget her på eroguide og har men ikke fundet det jeg ønsker, så hvis der er en der kan hjælpe så søger jeg en lækker lille thai dame/pige selfølgelig med alder så det ikke bliver ulovligt. Massage er ikke vigtigt men god sex med en sød thai er mit ønske(eremit). Har prøvet lidt forskellige men uden held jeg syntes det har været triste oplevelser. Så jeg ser frem til lidt hjælp fra jer er på siden. Det skal være Sjælland og helst Kbh men kan køre lidt.

Kogeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

.......... men god sex med en sød thai eremit ønske............

Hvad er en thai eremit?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Måske der skulle ha stået er mit ønske

Det kan vil ikke være så svært at se men det er jo altid nemt at være sjov på andres bekostning

Men for at undgå yderligere misforståelser bliver det rettet med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske der skulle ha stået "er mit" ønske...

Det kan vel ikke være så svært at se men det er jo altid nemt at være sjov på andres bekostning

Pool, jeg gennemskuede faktisk heller ikke dit "Thai eremit" og ville nok også have spurgt, hvis Harran ikke allerede havde gjort det ;)

Og i givet fald ville det ikke have været for at være sjov på din bekostning, men for at finde ud af, hvad du mente.

"Eremit" betyder jo eneboer, så først tænkte jeg, at du måske ønskede en sød thaipige, der opererede alene, altså havde sin egen klinik eller lignende - det er jo ikke alle medlemmer af Eroguide, som er indfødte danskere, og som udtrykker sig fejlfrit på dansk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg siger tak min fejl men når det så er sagt kunne jeg godt tænke mig og vende tilbage til mit spørgsmål :D findes der i hovedstadsområdet en sød lille lækker thai hun må godt være eremit dette er dog ikke nået must så vil jeg godt høre fra jer på forhånd tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas har for nogle måneder siden anmeldt Nam fra Sabay på Sdr. Fasanvej - jeg kan bekræfte, at hun er både lille, flot og velskabt.

Du kan se hende via flg. link:

http://www.sabay-massage.dk

og så kan du se Bananas' anmeldelse samt den tilhørende tråd her:

viewtopic.php?f=32&t=3458

På Sabays hjemmeside optræder hun bl.a. på både billede 2 og billede 4 i øverste række under menupunkt "Galleri".

Men ellers kan du i forum under anmeldelser af Thaipiger for København og Sjælland selv samle inspiration fra de mange anmeldelser, hvor det måske er klogest at fokusere på dem af nyere dato, da der som bekendt ofte er en vis udskiftning af Thaipiger på klinikkerne:

viewforum.php?f=32

En af fordelene ved Nam og Sabay er, at man kan parkere gratis i timevis på Sdr. Fasanvej få meter fra hendes klinik, lige som prisniveauet med 400 kr. for 1 times sports- eller thaimassage og 200 kr. for et handjob er i den billige ende (hvis de priser altså stadig holder?!). :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pool

Jeg har besøgt Darling på Sasiket thaimassage i sidste uge. Hun er både sød og smuk og en ganske lille model. Jeg kan se at Darling er taget på ferie, men mutter fortalte mig at hun ville få en ny petit model ganske snart.

Prøv eventuel at ringe til mutter og hør nærmere.

PL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske der skulle ha stået er mit ønske

Det kan vil ikke være så svært at se men det er jo altid nemt at være sjov på andres bekostning

Men for at undgå yderligere misforståelser bliver det rettet med det samme.

Jeg beklager, hvis mit toneleje virkede arrogant, Pool.

Det var slet ikke meningen.

Jeg har set, at der nogle gange findes terminologier og fag-udtryk i dette forum som jeg ikke kender.

Jeg gennemskuede ikke, at du mente "er mit" og troede at du måske mente et fag-udtryk, som jeg ikke havde lært endnu.

Når jeg med jævne mellemrum stiller "dumme spørgsmål" i dette forum, er det ikke for at virke nedgørende - men for at forstå.

Fortsat god dag.

vh

Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Tak Harran

Hendes rigtige adr. Er http://lillekvinde.me

Hun ser rigtig dejlig ud men er desværre rejst væk et stykke tid :(

Det ellers lige den type jeg er på udkig efter

Mvh Kogeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt rosende ord om Lille Kvinde, som jeg dog ikke ved om er Thai.

Men hun lever da op til sit navn.

http://lillekvinde.dk/

Jeg har besøgt "Lille Kvinde" adskillige gange. Hun er helt fantastisk.. Hun er ganske rigtigt en meget lille og petit kvinde og så er hun køn som bare fanden.. Jeg har haft nogle virkelig gode oplevelser der og hun er en af de personer jeg altid vender tilbage til med jævne mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Ja tak jeg har været inde på hendes hjemmeside det er lige det jeg søger hun ser super dejlig ud, hun er det svære ikke at træffe lige i øjeblikket, men jeg holder øje med hende for hun skal helt sikkert have et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers kan jeg da anbefale Linda, der tidligere var hos Bangkok i Hillerød, og nu – vist nok – efter en omvej hos Jenny i Vardegade er et sted på Rungstedvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...