Hop til indhold

Recommended Posts

SlikkeFrands skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen, der har set eller hørt noget til Nemtøs siden hun slettede sin profil?

Fortæl gerne.

Nemtøs læser stadig med herinde en gang i mellem, så hvis du oplyse en mail i denne tråd, kan hun kontakte dig - hvis hun altså ønsker det.
Men husk, at når pigerne stopper herinde er der som regl en grund til det.

• Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er godt nok savnet.
Har selv været væk et langt stykke tid. Kom tilbage fra et rimeligt hidsigt-interessant-diskussionslysten sted med daglig-ugentlige indlæg fra omtalte fruentimmer, der berigede ens tankevirksomhed til et sted, der er fyldt med falske annoncer, dovenlarser, der spørger før de søger samt 82% udlændinge/handlede og vel en mand til kvinde-rate på 1/10. Zzzzzzzzzzzz. Nemtøs alene herinde ville være mere interessant end vi andre 2381 personer! 

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chef123

Hun læser med her inde i nu

hun er sku fræk/lækker 

mig meget slem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det er bedst for hende selv, at hun holde sig fra tasterne herinde, hun kunne ikke indfinde sig i dette - alt for mange uenigheder osv…

selv syntes jeg hun havde en lidt trist synsvinkel herinde - vel også derfor hun smuttede - hun var bedre til at sutte, end at være i dette forum.

jeg håber da hun er vel

• Vred 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror det er bedst for hende selv, at hun holde sig fra tasterne herinde, hun kunne ikke indfinde sig i dette - alt for mange uenigheder osv…

selv syntes jeg hun havde en lidt trist synsvinkel herinde - vel også derfor hun smuttede - hun var bedre til at sutte, end at være i dette forum.

jeg håber da hun er vel

Det er satme ikke nemt at have en mening om tingene herinde. Jeg forstår godt at hun lukkede ned. At hun ikke magter at høre på kommentar ala det du skriver. 

Bedre til at sutte end at være i dette forum. 

Hun kunne ikke indfinde sig...Hvad pokker er det for en latterlige klam nedværdigende sætning? 

Hun er et fantastisk rart og følsom person. Og fræk hvor de fleste gper ikke når hende til sokkeholderne og uopnåelig for mange mænd. Jeg er vildt glad for at jeg nåede at lære hende at kende inden hun trak sig. 

Nej det er ret tydeligt at for visse mandlig bruger herinde er stærke kvinder med holdninger ikke velkommen. Det siger jo ret meget om dem og deres evne til at diskutere.  

Kunne ønske du sad tilbage med en dårlig smag i munden men det tror jeg ikke du evner.

• Synes godt om 15

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Vi stopper her

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...