Hop til indhold
jerle

God oplevelse hos asiatisk kvinde

Recommended Posts

Hej med jer,

OBS: Jeg har fået at vide af kvinden, at hun helst ikke vil have reviews, så jeg har prøvet at anonymisere det. Så nu virker det fuldstændig ligegyldigt med et review. Kan det slettes?

Jeg ved godt at det her er mit første review, men håber I tager godt i mod det alligevel.

Jeg har noget tid haft et godt øje til en asiatisk kvinde, men var lidt skeptisk over manglende reviews. Plejer som regel kun at besøge dem som har review(s) eller på anden vis er verificeret (står med en avis e.l.). Men jeg tog chancen her. Det var mit første besøg hos en asiatisk kvinde, og det var en herlig oplevelse. Billederne passer meget godt. Relativ petit kvinde med en blød røv og store bryster (hjulpet på vej).
Der bliver betalt for 45min. Ikke at hun gider tjekke at pengene er der. Hun kaster sig over mig og giver en masse komplimenter, hvilket altid er rart. Jeg var lidt svedig efter en kort cykeltur, så hun duppede mig af i mens hun udforskede min krop med hænder og mund. Hun går over til øko bj (inkl. prisen), hvilket hun gør virkelig godt. Både dybt og vådt. På et tidspunkt lægger hun sig på ryggen, så jeg kan mundkneppe hende.
Vi fortsætter med 69 og sex. Bagefter en dejlig afslappende massage. Den bliver mere og mere intim, og vi går i gang med anden runde. Jeg er dog tømt, så efter 10-15min bj og sex må jeg give op.

1 time senere står jeg ude på gaden efter et dejlig koldt bad. Rigtig god oplevelse, og kan klart anbefale hende. Rigtig sød og opmærksom kvinde.

Redigeret af jerle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest El Caliente
jerle skrev, 1 time siden:

Hej med jer,

OBS: Jeg har fået at vide af kvinden, at hun helst ikke vil have reviews, så jeg har prøvet at anonymisere det. Så nu virker det fuldstændig ligegyldigt med et review. Kan det slettes?

Jeg ved godt at det her er mit første review, men håber I tager godt i mod det alligevel.

Jeg har noget tid haft et godt øje til en asiatisk kvinde, men var lidt skeptisk over manglende reviews. Plejer som regel kun at besøge dem som har review(s) eller på anden vis er verificeret (står med en avis e.l.). Men jeg tog chancen her. Det var mit første besøg hos en asiatisk kvinde, og det var en herlig oplevelse. Billederne passer meget godt. Relativ petit kvinde med en blød røv og store bryster (hjulpet på vej).
Der bliver betalt for 45min. Ikke at hun gider tjekke at pengene er der. Hun kaster sig over mig og giver en masse komplimenter, hvilket altid er rart. Jeg var lidt svedig efter en kort cykeltur, så hun duppede mig af i mens hun udforskede min krop med hænder og mund. Hun går over til øko bj (inkl. prisen), hvilket hun gør virkelig godt. Både dybt og vådt. På et tidspunkt lægger hun sig på ryggen, så jeg kan mundkneppe hende.
Vi fortsætter med 69 og sex. Bagefter en dejlig afslappende massage. Den bliver mere og mere intim, og vi går i gang med anden runde. Jeg er dog tømt, så efter 10-15min bj og sex må jeg give

Vendelboen skrev, for 50 minutter siden:

Du har nok ret i , at det er helt ligegyldigt ...

Du kunne lige så godt havde lagt en opskrift op på rugbrød, den havde været mere spændende.

1 time senere står jeg ude på gaden efter et dejlig koldt bad. Rigtig god oplevelse, og kan klart anbefale hende. Rigtig sød og opmærksom kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
jerle skrev, 1 time siden:

Hej med jer,

Vi fortsætter med 69 og sex. Bagefter en dejlig afslappende massage. Den bliver mere og mere intim, og vi går i gang med anden runde. Jeg er dog tømt, så efter 10-15min bj og sex må jeg give op.

Du er selv obs på at anmeldelsen kan være ligegyldig.  Dog vælger du at lave et skriv alligevel. Og det er selvfølgelig fordi du har haft en skøn oplevelse du ville dele... Og den skal du have tak for :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, 1 time siden:

Du har nok ret i , at det er helt ligegyldigt ...

El Caliente skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor må han nu ikke komme med denne anmeldelse? 

Vi vil da hellere have en anmeldelse for meget end for lidt? Med denne attitude, så har man da ikke lyst til at lave én til?

Herfra skal der i hvert fald lyde tak!

Keep em coming :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest El Caliente
NysgerrigePeter skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor må han nu ikke komme med denne anmeldelse? 

Vi vil da hellere have en anmeldelse for meget end for lidt? Med denne attitude, så har man da ikke lyst til at lave én til?

Herfra skal der i hvert fald lyde tak!

Keep em coming :)

I min verden kan man jo hare skrive om en oplevelse med en kvinde, der er jo intet andet at bruge den til. Fred være med ham. Hvis man bare har lyst til at læse om sexoplevelser, hvor man ikke vil dele link med andre, så kan men jo lige så godt læse noveller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 1 minut siden:

I min verden kan man jo hare skrive om en oplevelse med en kvinde, der er jo intet andet at bruge den til. Fred være med ham. Hvis man bare har lyst til at læse om sexoplevelser, hvor man ikke vil dele link med andre, så kan men jo lige så godt læse noveller.

Undskyld, jeg var for hurtigt ude. 

Jeg havde i farten slet ikke set, at der manglede et link. :D

Igen undskyld. Jeg går ud og henter billerne :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev hele andmeldesen og fortalte det til kvinden. Hun bad mig fjerne den, men det ved jeg ikke hvordan man gør. Så jeg redigerede teksten, så den nu er anonymiseret. Undskyld at jeg spilder jeres tid. Jeg ved godt at det er lidt frustrerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest El Caliente
NysgerrigePeter skrev, for 56 minutter siden:

Undskyld, jeg var for hurtigt ude. 

Jeg havde i farten slet ikke set, at der manglede et link. :D

Igen undskyld. Jeg går ud og henter billerne :rolleyes:

Har du biller haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...