Hop til indhold
Allan37

Hvornår er man fast gæst.

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg har tænkt på, hvor tit man skal besøge en gp, for at være fast kunde?, i realiteten er man jo fast kunde, hvis man kommer 1 gang hver år, men den holder jo nok ikke ;-)

hvad mener i?.

Mvh. Allan37

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Det tror jeg er vidt forskelligt. 
Hos mig får man markering gennemført efter 1 besøg. Så ved jeg det mindste personen er seriøs selv hvis der går er år. 
To besøg så er er man genganger/stamkunde og derefter stopper jeg med at tælle. Og man har fordelene ved aflysninger ikke tages så tungt  mm. 
Men de faste gæster jeg faktisk kan huske hvordan ser ud, kræver en del besøg. Eller at man virkelig er mindeværdig at være sammen med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har besøgt min pige flere/mange gange, dog er det lidt tid siden sidst, og der kommer til at gå lidt tid inden næste besøg. Jeg regner mig for fast gæst, og det selv om der kan gå lang tid mellem mine besøg, min definition er nok også lidt anderledes, da jeg mener at det også kommer an på om man besøger andre, hvilket jeg ikke vil, det er min holdning, og den deles med garanti ikke af alle andre, men sådan er jeg. Men jeg mener godt at man kan være fast gæst selv om der går lang tid mellem besøgende, det er nok mest hvad man selv ligger i ordets betydning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nogen som er kommet fast hos mig gennem 10 år. De kommer i gennemsnit 1 gang pr mdr. De bliver forkælet med ekstra tid. Måske en kop kaffe og en snak.

Så har jeg et par skønne mænd som kommer hver uge i det nordjyske. Dem har jeg knyttet et venskabelig forhold til dog stadig med betaling. 

De steder jeg fast har gæster 3-4 gange om året der er der en håndfuld hvert sted  som jeg er sikker på kommer og gerne mere en en gang. De betegnes også som faste.

Når jeg sexer i det fri har jeg mange som er kommet igennem mange år hos mig. 

Nogle har jeg måske mødt 10 gange på 10 år men uden at betragte dem som faste.

Og jeg husker hver og en når jeg ser dem.

Så det er meget forskelligt hvornår man betegnes som fast gæst hos mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når hun møder dig i døren med et dybt suk og ordene "Nåh, er det nu dig igen, du skal bare have det sædvanlige?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, den 18.7.2021 at 13:43:

Hejsa.

Jeg har tænkt på, hvor tit man skal besøge en gp, for at være fast kunde?, i realiteten er man jo fast kunde, hvis man kommer 1 gang hver år, men den holder jo nok ikke ;-)

hvad mener i?.

Mvh. Allan37

 

I cannot generalize from when a gentleman can call himself a regular customer. After the 2 or 3 visits(?).... after the 5 visits(?) -  it's individual. In any case, you see a regular customer more often<3 ... regardless of how long the distance between the visitors is .... I prefer regular customers and my clientele consists of more than 95% regular customers. During the times when I am active, I may receive 1-3 new customers per week in the hope that these gentlemen will also become my regular customers.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, den 2.8.2021 at 23:27:

During the times when I am active, I may receive 1-3 new customers per week in the hope that these gentlemen will also become my regular customers.

God strategi. Kan godt forstå, at stamgæster foretrækkes, og de er jo egentlig den bedste anbefaling, man kan få som pige, men det virker fornuftigt at have øje for en løbende udvikling af kundegrundlaget. Har bemærket, at enkelte piger i deres annoncer har skrevet, at de kun modtager i forvejen kendte kunder. Måske har de gjort det som følge af frygt for coronasmitte (og måske er det anderledes nu) men det virker som en lidt kortsigtet strategi ikke at ville tage imod nye gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Gute Strategie. Dass Stammkunden bevorzugt werden, kann ich gut verstehen und sind eigentlich die beste Empfehlung, die man als Mädchen bekommen kann, aber es scheint sinnvoll, die Weiterentwicklung des Kundenstamms im Auge zu behalten. Habe festgestellt, dass einige Mädchen in ihren Anzeigen geschrieben haben, dass sie nur bereits bekannte Kunden erhalten. Vielleicht haben sie es aus Angst vor einer Corona-Infektion gemacht (und vielleicht ist es jetzt anders), aber es scheint eine etwas kurzfristige Strategie zu sein, keine neuen Gäste begrüßen zu wollen.

I have no knowness of other girls' strategies. I haven't changed my approach, Corona or not, after all, you check the customers' vaccination or test certificates and the virus doesn't "avoid" a man just because you already know him.:rolleyes:
At least 95% of my customers are regulars, so even if I wanted to, it is not possible to receive more than 1-3 new customers a week when I am active. I prefer regular customers because you know each other better and together you can dive deeper and deeper into the mysterious world of eroticism.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...