Hop til indhold
Servciesboy

Aggersundvej 303 Fjerritslev

Recommended Posts

Hejsa

jeg er normalt ikke babsoman, men lige i tiden elsker jeg bareog ælte nogle store babser, så jeg fandt hende her fra Cuba på Aggersundvej 303, hun var nem og få kontakt med og nem kommunikation , vi aftalte en halv time med Superfrans til 1000kr

Jeg havde forsøgt med andre piger, som eks Amanda, men hun var taget hjem skrev hun, og Cohoko tøsen har ferie, dercer ellers et åarcpiger jeg er ret vild med, samt Jasmine i Århus,men hende var jeg omkring i sidste uge, og jeg går meget ind for og spise varieret .

Fotos ligner godt nok, hun er ikke en pæn pige,men havde nogle store meloner, og det var det jeg gik efter, og man måtte røre, så det var super, kyssene blev der ikke noget af- Cowi 19 som undskyldning, sjovt det ikke var et problem  i telefonen, - jeg synes efterhånden mine erfaringer med latinoer bliver mere og mere negativt, men det blev så en omgang Superfrans og sutten på patter, og til slut en rigtig god håndtrold.

Jeg bemærkede et ar hen over brysterne og spurgte ind til årsagen - hun fortalte det var gammelt - lidt underligt og høre den sætning fra en 27 årig, ak jeg tror også hun var ældre, men brysterne var blevet forstørret gennem arret foroven på brysterne, det har jeg sgu aldrig set før.

Pigen var sød og rar og havde et meget smukt ansigt, og der var ingen jag, tror jeg var der 45 min, det er hendes første tir i Jylland, men har før været på Fyn, stedet er som de små bodeller på landet nu engang er.

Hun er en ok pige, sutter godt,men nu er det prøvet, så hvorfor skulle jeg komme igen ?

knus

servicesboy

https://annoncelight.dk/showad/323001

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikster skrev, for 7 timer siden:

Du skriver både at hun ikke er pæn, men også at hun er smuk? 

Det virker lidt underligt

Ah, jeg skriver hun havde et smukt ansigt, mens resten af pigen ikke var så fin.

Hvad vil du egentligt med din kommentar??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 1 time siden:

Ah, jeg skriver hun havde et smukt ansigt, mens resten af pigen ikke var så fin.

Hvad vil du egentligt med din kommentar??

Det er da et helt reelt spørgsmål?

Jeg studsede selv over din selvimodsigelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 20 minutter siden:

Det er da et helt reelt spørgsmål?

Jeg studsede selv over din selvimodsigelse. 

Hvor skriver jeg hun er smuk???

jeg skriver hun ikke er særlig pæn, men har et smukt ansigt, er det selvmodsigende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 29 minutter siden:

Hvor skriver jeg hun er smuk???

jeg skriver hun ikke er særlig pæn, men har et smukt ansigt, er det selvmodsigende ? 

Is på Batman! 
vi stiller simple spørgsmål. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 3 timer siden:

Is på Batman! 
vi stiller simple spørgsmål. 

Jeg synes bare det er dumt og bruge tiden på det navlepilleri , i bedste  FB stil, brug tiden på nogle anmeldelser i stedet for.

der er i min verden ingen modsatrettet påstande ved og sige en pige ikke er særlig køn, men har et smukt ansigt, - det modsatte kan sandelig også være tilfældet

knus

Redigeret af Servciesboy
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 17.7.2021 at 23:34:

Hejsa

jeg er normalt ikke babsoman, men lige i tiden elsker jeg bareog ælte nogle store babser, så jeg fandt hende her fra Cuba på Aggersundvej 303, hun var nem og få kontakt med og nem kommunikation , vi aftalte en halv time med Superfrans til 1000kr

Jeg havde forsøgt med andre piger, som eks Amanda, men hun var taget hjem skrev hun, og Cohoko tøsen har ferie, dercer ellers et åarcpiger jeg er ret vild med, samt Jasmine i Århus,men hende var jeg omkring i sidste uge, og jeg går meget ind for og spise varieret .

Fotos ligner godt nok, hun er ikke en pæn pige,men havde nogle store meloner, og det var det jeg gik efter, og man måtte røre, så det var super, kyssene blev der ikke noget af- Cowi 19 som undskyldning, sjovt det ikke var et problem  i telefonen, - jeg synes efterhånden mine erfaringer med latinoer bliver mere og mere negativt, men det blev så en omgang Superfrans og sutten på patter, og til slut en rigtig god håndtrold.

Jeg bemærkede et ar hen over brysterne og spurgte ind til årsagen - hun fortalte det var gammelt - lidt underligt og høre den sætning fra en 27 årig, ak jeg tror også hun var ældre, men brysterne var blevet forstørret gennem arret foroven på brysterne, det har jeg sgu aldrig set før.

Pigen var sød og rar og havde et meget smukt ansigt, og der var ingen jag, tror jeg var der 45 min, det er hendes første tir i Jylland, men har før været på Fyn, stedet er som de små bodeller på landet nu engang er.

Hun er en ok pige, sutter godt,men nu er det prøvet, så hvorfor skulle jeg komme igen ?

knus

servicesboy

https://annoncelight.dk/showad/323001

Er det pigen du besøgte, som anvender profilen pt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...