Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Nej Nicky tilbyder ikke FP. 

Men dejlig massage med et lidenskabeligt HJ burde være muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 timer siden:

Nej Nicky tilbyder ikke FP. 

Men dejlig massage med et lidenskabeligt HJ burde være muligt. 

Har du oplevet hendes massage og er den god? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lars40 skrev, for 2 timer siden:

Har du oplevet hendes massage og er den god? 

Jeg vil kalde den godkendt med plads til forbedringer. Det var slet ikke dårligt, hvilket hendes HJ nu heller ikke var. 

Allerhelst Thai skrev, 1 time siden:

Måske er jeg den eneste, men FP er så muligt. (eller næsten FP)

Ja det lyder ikke som en succes. 

Hun var overfor mig rimelig klar i hendes udmelding, allerede inden start, om at hun ikke tilbød sex. Men det kan man jo næsten forstå på dit skriv, at det heller ikke var det mest indlevende du oplevede. Ærgerligt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandflugt

Jeg laver altid lidt baggrundsresearch. Nogle vil kalde det at stalke … :D

Men med grundighed og god information kan man komme langt. 

Jeg slår CVR-nummeret op og ser hvad personen bag hedder. Og så søger jeg på ejerens navn. I dette tilfælde er det kvinden selv. Og på hendes ellers lukkede facebook-side kan jeg se at hun for nylig er blevet gift. Det opslag om brylluppet og billederne derfra er offentlige, fordi det sender et godt budskab hjem til både venner, familie, nære og fjerne bekendte.

Med sådan et giftermål følger ofte nogle krav fra den nye danske husbond. 
Det kunne være årsagen til der ikke længere ydes FP.
 

Det er bare et bud … Der kan være 1.000 andre grunde :mellow:

 

Men sprød ser hun ud. Hun er stadig på min liste - men jeg er heller ikke til FP. Jeg vil bare gerne røre og kysse på flotte bryster, mens jeg får et godt hj.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sandflugt skrev, den 19.9.2021 at 12:44:

Jeg laver altid lidt baggrundsresearch. Nogle vil kalde det at stalke … :D

Men med grundighed og god information kan man komme langt. 

Jeg slår CVR-nummeret op og ser hvad personen bag hedder. Og så søger jeg på ejerens navn. I dette tilfælde er det kvinden selv. Og på hendes ellers lukkede facebook-side kan jeg se at hun for nylig er blevet gift. Det opslag om brylluppet og billederne derfra er offentlige, fordi det sender et godt budskab hjem til både venner, familie, nære og fjerne bekendte.

Med sådan et giftermål følger ofte nogle krav fra den nye danske husbond. 
Det kunne være årsagen til der ikke længere ydes FP.
 

Det er bare et bud … Der kan være 1.000 andre grunde :mellow:

 

Men sprød ser hun ud. Hun er stadig på min liste - men jeg er heller ikke til FP. Jeg vil bare gerne røre og kysse på flotte bryster, mens jeg får et godt hj.

 

 

Går ud fra du kender den nye lovgivning vedrørende stalking, det er strafbart.

Derudover synes jeg det er yderst usmageligt og umoralsk.

Håber diverse GP'er viser dig samme interesse og skriver noget sødt til dig på offentlige sociale medier. Det vil sikkert "glæde" både din familie, venner og kolleger.

Er selv på bl.a. Facebook med en håndfuld thaimassører, efter behørig invitation fra dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 1 time siden:

Går ud fra du kender den nye lovgivning vedrørende stalking, det er strafbart.

Derudover synes jeg det er yderst usmageligt og umoralsk.

Håber diverse GP'er viser dig samme interesse og skriver noget sødt til dig på offentlige sociale medier. Det vil sikkert "glæde" både din familie, venner og kolleger.

Er selv på bl.a. Facebook med en håndfuld thaimassører, efter behørig invitation fra dem.

Der er da intet strafbart i det som beskrives?

CVR-registeret er da netop offentligt, blandt andet for at enhver skal kunne se hvem der står bag virksomheder registreret i Danmark. Og bagefter at søge på et personnavn på offentligt tilgængelige kilder? Det er i hvert fald ikke strafbart. Og kan da heller ikke lige se noget usmagelige eller umoralsk i det.

Stalking er når man bliver udsat for gentagne uønskede kontaktforsøg. Så det du selv nævner med pludseligt at skrive til folk på sociale medier, kunne være ovre i stalkingområdet. Men da ikke at lave den slags undersøgelse eller research eller hvad man skal kalde det som Sandflugt beskriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 1 time siden:

Går ud fra du kender den nye lovgivning vedrørende stalking, det er strafbart.

Derudover synes jeg det er yderst usmageligt og umoralsk.

Hvad man synes om at “researche” på den måde, som @Sandflugt beskriver, vil for nogen være over grænsen, mens andre synes det er ok. Men uanset hvad man mener, så er det altså ikke stalking, bare fordi der indsamles offentligt tilgængelige oplysninger.

Diskusprolaps skrev, for 1 time siden:

Håber diverse GP'er viser dig samme interesse og skriver noget sødt til dig på offentlige sociale medier.

Det ville være at bryde diskretionen at henvende sig på den måde. @Sandflugt bryder ingens diskretion i det, han beskriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandflugt

Sikke en reaktion, @Diskusprolaps ;)

Jeg er typen som ikke kunne drømme om at købe en pose kaffe i et lille lokalt risteri uden først at tjekke hvem ejeren er og hvor bønnerne kommer fra. I tilfældet med thaimassage giver det mig også muligheden for at vælge et sted fra hvis fx ejeren er kendt kriminel, er et broget firma eller er en uigennemsigtig virksomhedskonstruktion. Det er heldigvis sjældent med Thai massører - men temmelig udbredt med alm glædespiger og deres forretninger.

At søge på ejerens navn giver mig en tryghed i forhold til kommunikation og at skabe en god stemning. I et tilfælde så jeg at ejeren, som også var massøren, havde en stor interesse for et særligt fodboldhold. Jeg havde næppe ladet en kommentar falde om min egen store interesse for fodbold, hvis ikke det var for den viden. Det bragte stemningen i top at vi havde et fælles interesse-område at tale om. 
At en massør er blevet gift for nylig, giver mig også en forståelse for at noget måske er ændret - og gør det dermed også lettere at acceptere, uden at jeg fx kommer til at tro at det handler om min duft, min bulende mave, mine hår på ryggen, for stor/lille pikkemand osv osv.

Det er altså sådan rigtig mange ting fungerer ude i verden. Så sandelig også i min egen beskæftigelse. Jeg dukker aldrig op til et møde med en repræsentant for en virksomhed uden at have lavet forudgående research. Linkedin, facebook, Instagram, twitter, Google m.m. … Så langt går jeg dog sjældent med en massør. 
 

Er jeg bekymret? Nej.
Er det ulovligt? Nej.
Gør andre det med mig? Ja

Mit fulde navn er meget unikt - og søgeresultatet er jævnligt blevet forfinet. Det er nemlig også en disciplin i min branche: Brand Reputation Managment

Redigeret af Sandflugt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandflugt

Åh, jeg glemte helt at skrive at jeg aldrig kunne drømme om at kommentere eller like noget som helst på en Thaimassørs facebook eller Instagram profil. Og jeg tænker da bestemt heller ikke de ville gøre det på mine profiler, hvis de vidste hvem jeg var. Det ville i sandhed dræbe deres forretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:)

Nu tror jeg at jeg bedre forstår dit første indlæg, fordi du selv brugte udtrykket stalke blinkede alle alarmlys hos mig:)

Erhvervsmæssigt gør jeg selv nøjagtigt som du gør og finder det nødvendigt.

Personligt finder jeg det dog upassende/ude af proportioner at gøre det ved Thai massører. Måske besøger jeg stedet en gang og de informationer jeg får på denne side er rigeligt for mig.

Måske har jeg det bare på den måde, fordi jeg har adskillige Thai massører i vennekredsen. 2 af dem blev stalket og fik privat bolig overvåget. 3 fik sendt blomster hjem på privaten, det er svært at forklare manden og børnene.

Ikke alle ved hvor grænsen går, det er jeg sikker på du gør bruger Sandflugt :)

Er det iøvrigt ikke møg besværligt at du tjekker kioskerne bare for at købe en kildevand :lol: Hos mange kiosker er der virkelig noget at grave frem.

Ønsker dig en rigtig god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandflugt

:biggrin: Jo, kiosker er nok lige overkill hvad det angår.

Men jeg går faktisk ret meget op i at bruge mine penge fornuftigt - altså at de lander hos dem som laver arbejdet, fremfor bagmænd. Og at de bruges på produkter som ikke er skadelige. Og at de bruges lokalt, og gerne hos den lille producent, fremfor den store mastodont virksomhed.

Jeg stalker ikke i den forstand du nævner. Og kunne hverken drømme om at sende blomster eller bryde aktivt ind i folks privatliv - hverken IRL eller på sociale medier.

Det er ikke altid at dette Forum tilbyder noget information om et sted, og selvom der findes information er det i nogle tilfælde forældet.

Godt vi fik det ud af verden ^_^

 

Nu skal jeg afsted på besøg et sted i Københavns området. Mere om det kan læser under anmeldelser senere …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...