Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har læst en masse af jeres anmeldelser og det er fantastisk  nu er der lidt fra mig  

Som overskriften siger så var jeg den heldige der vandt en time hos Pussy Galores  Jeg var inde og se lidt på deres vagtplan og faldt over Chantall.  https://70210026.dk/chantall ringede til formiddag og spurgte om det var muligt at besøge hende i dag. Det var det. Og jeg fik en tid kl 12  blev taget godt imod af telefonpigen ,og vist ind på værelset  hvor vi fik ordnet det formelle om jeg var den der havde vundet samt fremvist test , fik et stort glas iskoldt vand.

Herefter kom Chantall ind til mig  sikke en skøn kvinde  et kæmpe kram og kys hvorefter hun sagde at hun var så glad for at jeg valgte hende, og om jeg stadig vil knalde med hende. Øhh ja tak :wub: 

Fik fik lagt tøjet og jeg må sige at jeg er solgt  hun er så dejlig og kærlig  kysser og krammer så naturligt. Der er ikke et sted på hele min krop der ikk er nusset eller kysset. Waw vi måtte ha et ekstra håndklæde. For Danmark viser sig fra den varme side i øjeblikket. Blowjob som var frækt og der blev slikket boller så frækt. Og hun drejede rundt i sengen mens hun suttede så jeg kunne slikke hende imens. Så frækt.

efter en go gang sex og skøn udløsning hvor jeg mærkede en finger der legede med mig analt. Fik jeg en skøn massage og der sluttede i endnu en skøn udløsning  

jeg har før kun købt en halv time  men en time var helt vildt længe på den gode måde  

jeg fik mig et bad og en go snak bagefter  følte mig som en konge idag  

Chantall får besøg af mig igen  :wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...