Hop til indhold
Kontant

Håndjob hos thai

Recommended Posts

Hvad er jeres erfaringer med bare at købe et håndjob på en thai klinik?

Bliver man set skævt til, eller er det en ok bestilling?

Og hvor ligger prislejet ca?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste steder ser de nok mere ned på en, hvis man afviser det, det er jo en ekstra indtægt til pigen.

 

200-300 plejer at være prisen for hj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du bliver misforstået ?  Hvis du kun bestiller hj og ikke massage ?   Jeg tror de tænker du er skør.   De tjener 600 kr på 30 min incl handjob    Tror ikke du får det meget billigere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, 1 time siden:

Tror du bliver misforstået ?  Hvis du kun bestiller hj og ikke massage ?   Jeg tror de tænker du er skør.   De tjener 600 kr på 30 min incl handjob    Tror ikke du får det meget billigere 

Jeg har prøvet en gang, kun at bestille et håndjob, uden massage.  
Hun forlangte 250kr Jeg gav dog 300 hvilket jeg stadig synes er billigt. 
Men jeg ved ikke om det er en “almindelig” ydelse at bede om. 
De fleste thai piger kan alligevel ikke massere, så ser ikke rigtig nogen grund til at spilde tiden med en gang olie sjask. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontant skrev, for 5 timer siden:

Hvad er jeres erfaringer med bare at købe et håndjob på en thai klinik?

Det har været skrevet om før. Nogle afviser og bliver måske sure, andre forlanger samme pris som massage+HJ.

 

Kontant skrev, for 3 timer siden:

Jeg har prøvet en gang, kun at bestille et håndjob, uden massage.  
Hun forlangte 250kr Jeg gav dog 300 hvilket jeg stadig synes er billigt. 

Okay, det er første gang jeg hører den udgave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt som ekstra ydelser hos en almindelig massagepige, man kan ikke nøjes med at købe en ekstra ydelse..har prøvet, en dag jeg hvor jeg havde lyst til analsex men den gik ikke :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk at de fleste massører der i forvejen tilbyder "happy ending" vil se stort på om du ønsker dig massagen også. 
Det er jo ikke "hånderen" der er specielt fysisk krævende. Det kan massagen godt være. 
Jeg vil foreslå dig at bestille en halv time og spørge om du kan nøjes med "the happy ending" da du er lidt ligeglad med massagen, og se hvad massøren siger til det. 
Hvis det er nemmere for hende og det er det du ønsker dig, er alle vel glade? 

Jeg kan rent fysisk ikke klare mere end 4-5 massager på en dag. Var det uden massagen kunne jeg nok holde til det dobbelte uden selv at skulle forbi en massør kollega på vejen hjem :D 

For mig er det et klart signal når nogen booker 30 minutter at det ikke er massagen de kommer efter. Det kan vi alligevel ikke nå at gøre noget ordentligt ud af hvis vi kun har 30 minutter, og i min butik sparer man kun 100-200 kr. 

Det er i øvrigt også mere udbredt end man måske tror at "stuerene" massører tilbyder happy endings. Måske fortrinsvist til faste klienter. 
De reklamerer bare ikke med det, fordi så kan de ikke få lov at arbejde i de klinikfællesskaber de er i. 
Det er stort set umuligt at finde et klinikfællesskab hvor det er ok at reklamere med det, hvilket også er årsagen til at jeg personligt er nødsaget til at give massage på et privat/diskret sted i et industrikvarter fremfor et almindeligt klinikfællesskab på Frederiksberg eller et andet mere centralt kvarter i København. 

Jeg vil også gætte på at du kan ringe til Thai klinikken og spørge om du kan få en halv time med happy ending uden massage og høre hvad det koster. 

God fornøjelse!

Mvh. Eva 
 

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...