eye2eye2 191 Skrevet 16. Juli, 2021 Endnu engang har vi her i Kbh haft fornøjelsen af et besøg af Nanna. Jeg har besøgt Nanna før og mødte op med høje forventninger til de næste timers selskab. Skuffet blev jeg helt bestemt ikke, for allerede ved modtagelsen var gensynsglæden mærkbar for os begge. Efter lidt kys og opvarmning var det tid til at snakke om aftenens udfoldelser og lade kreativiteten få frit spil. Til det vil jeg sige at Nannas fantasi helt på højde med min egen! Vi lagde ud med et fælles bad (lækker måde at nyde Nannas bløde runde former) og derefter gik vi videre til flere forskellige aktiviteter som stod på min ønskeliste (samt en eller to aktiviteter som jeg tænker også er på Nannas). Uden at gå i nærmere detaljer så blev jeg bestemt ikke skuffet . Nanna er stadig en helt nede på jorden og reel pige der nyder godt selskab og er engageret i de ting hun laver. Nanna er nem at snakke med og har bestemt humoristisk sans. Jeg er selv mest til GFE hvilket jeg fik i rigelige mængder. Men der var bestemt også glimt af andre ting... Fx så fik jeg hende til at grine - men jeg siger ikke hvordan eller hvor jeg brugte min tunge.... . Nanna er et eventyr og en oplevelse ud over det sædvanlige. Karakterer for diverse detaljer er overflødige da Nanna er fra øverste hylde! 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 16. Juli, 2021 Jeg var også på besøg hos skønne Nanna i går, men er stadig for tummelumsk til at skrive om det endnu. Jeg kan kun give dig ret i det du skriver. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 16. Juli, 2021 eye2eye2 skrev, for 58 minutter siden: Fx så fik jeg hende til at grine - men jeg siger ikke hvordan eller hvor jeg brugte min tunge.... . Ja, den hemmelighed må du gerne holde på jeg ved ikke om jeg kan holde til at den aktivitet bliver en stabil blandt flere. Tusind tak for en skøn aften som var stimulerende på flere planer - og mega hyggelig - og for sådan en dejlig beskrivelse her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 17. Juli, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 19 timer siden: Ja, den hemmelighed må du gerne holde på jeg ved ikke om jeg kan holde til at den aktivitet bliver en stabil blandt flere. Så man kunne binde dig til sengen og gå på skattejagt med tungen for at finde kildepunktet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 17. Juli, 2021 Jeg har da sjældent set en pige være SÅ forkølet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 17. Juli, 2021 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Så man kunne binde dig til sengen og gå på skattejagt med tungen for at finde kildepunktet? Det ville være meget ondt af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knkslvts 4 Skrevet 4. August, 2021 Var så heldig at få lov at besøge Nanna i lørdags og som alle andre herinde kan jeg kun give hende de vildeste anbefalinger.... Fantastisk oplevelse og hun fornemmede præcis hvad jeg gerne ville, selvom det nok ikke hører til det mest "normale" ;-) Håber snart at kunne gentage succesen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morriconelover 0 Skrevet 9. August, 2021 Er hun stadig i Kbh? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg