Hop til indhold
Guest hørsholm1

makeamove kbh / bagsværd

Recommended Posts

Guest hørsholm1

https://sugardaters.com/da/profile/n9W93VOKo5
hun ser sød slank ud , 2500 for et par timer med gummi, ved ny attest for lægen kan man uden, det er et plus hun
skriver hun har gummi, og vil se attest 
har ikke spurgt men man kan det jeg vil, d v s oral osv
Nogle som har mødt hende ?
lidt underligt hun siger hun skal have nye bryster, ikke den bedste reklame, men ok vi er ikke alle så perfekte som mig jo ))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 3 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/n9W93VOKo5
hun ser sød slank ud , 2500 for et par timer med gummi, ved ny attest for lægen kan man uden, det er et plus hun
skriver hun har gummi, og vil se attest 
har ikke spurgt men man kan det jeg vil, d v s oral osv
Nogle som har mødt hende ?
lidt underligt hun siger hun skal have nye bryster, ikke den bedste reklame, men ok vi er ikke alle så perfekte som mig jo ))) 

Gad vide om der er noget galt med de "gamle bryster"? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 5 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/n9W93VOKo5
hun ser sød slank ud , 2500 for et par timer med gummi, ved ny attest for lægen kan man uden, det er et plus hun
skriver hun har gummi, og vil se attest 
har ikke spurgt men man kan det jeg vil, d v s oral osv
Nogle som har mødt hende ?
lidt underligt hun siger hun skal have nye bryster, ikke den bedste reklame, men ok vi er ikke alle så perfekte som mig jo ))) 

Uden at være 200% sikker ligner det een af de scammers fra Ballerup , hun er sammen med en veninde nogle gange , der er indlæg om det herinde, jeg ville nok være forsigtig , bevares kan jeg tage fejl, men det ligner hende der er tidligere omtalt herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
pdrhan skrev, for 17 timer siden:

Uden at være 200% sikker ligner det een af de scammers fra Ballerup , hun er sammen med en veninde nogle gange , der er indlæg om det herinde, jeg ville nok være forsigtig , bevares kan jeg tage fejl, men det ligner hende der er tidligere omtalt herinde.

det er det ikke, de har begge et lille hjerte tatoveret på den højre kind, fra dengang de var lesbiske kærester

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 1 time siden:

det er det ikke, de har begge et lille hjerte tatoveret på den højre kind, fra dengang de var lesbiske kærester

 

Ja det var det jeg ledte efter men var ikke helt sikker ,så blev det afklaret tak og go weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, den 16.7.2021 at 07:18:

https://sugardaters.com/da/profile/n9W93VOKo5
hun ser sød slank ud , 2500 for et par timer med gummi, ved ny attest for lægen kan man uden, det er et plus hun
skriver hun har gummi, og vil se attest 
har ikke spurgt men man kan det jeg vil, d v s oral osv
Nogle som har mødt hende ?
lidt underligt hun siger hun skal have nye bryster, ikke den bedste reklame, men ok vi er ikke alle så perfekte som mig jo ))) 

Det fordi hun har en lille A-skål og gerne vil ha et par større bryster.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
SnowmanDK skrev, for 8 timer siden:

Det fordi hun har en lille A-skål og gerne vil ha et par større bryster.....

ja kan jeg se, men har du mødt hende ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
SnowmanDK skrev, for 10 timer siden:

Ja, for ca. 3-4 år siden

tak for dit omfattende og meget oplysende indlæg , det hjalp virkelig , 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genkendte hende ikke med det samme. Men hun er en gammel kending og rigtig mange mænd har været forbi... Så hun er ik hvad man vil kalde en sugarbabe. Derimod findes der andre prd for hendes bierhverv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 4 timer siden:

tak for dit omfattende og meget oplysende indlæg , det hjalp virkelig , 

Jeg svarede på om jeg havde mødt hende. Du havde da ikke regnet med at jeg kunne huske detaljer, når det er 3-4år siden!? Der har jo været en masse andre SB forbi siden hende......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
SnowmanDK skrev, for 20 timer siden:

Jeg svarede på om jeg havde mødt hende. Du havde da ikke regnet med at jeg kunne huske detaljer, når det er 3-4år siden!? Der har jo været en masse andre SB forbi siden hende......

ret ligegyldig info og bare spam i tråden , 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...