Hop til indhold

makeamove kbh / bagsværd

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/n9W93VOKo5
hun ser sød slank ud , 2500 for et par timer med gummi, ved ny attest for lægen kan man uden, det er et plus hun
skriver hun har gummi, og vil se attest 
har ikke spurgt men man kan det jeg vil, d v s oral osv
Nogle som har mødt hende ?
lidt underligt hun siger hun skal have nye bryster, ikke den bedste reklame, men ok vi er ikke alle så perfekte som mig jo ))) 

Skrevet
hørsholm1 skrev, for 3 timer siden:

hun ser sød slank ud , 2500 for et par timer med gummi, ved ny attest for lægen kan man uden, det er et plus hun
lidt underligt hun siger hun skal have nye bryster, ikke den bedste reklame, men ok vi er ikke alle så perfekte som mig jo ))) 

Gad vide om der er noget galt med de "gamle bryster"? :D

Skrevet
hørsholm1 skrev, for 5 timer siden:

Uden at være 200% sikker ligner det een af de scammers fra Ballerup , hun er sammen med en veninde nogle gange , der er indlæg om det herinde, jeg ville nok være forsigtig , bevares kan jeg tage fejl, men det ligner hende der er tidligere omtalt herinde.

Skrevet
pdrhan skrev, for 17 timer siden:

Uden at være 200% sikker ligner det een af de scammers fra Ballerup , hun er sammen med en veninde nogle gange , der er indlæg om det herinde, jeg ville nok være forsigtig , bevares kan jeg tage fejl, men det ligner hende der er tidligere omtalt herinde.

det er det ikke, de har begge et lille hjerte tatoveret på den højre kind, fra dengang de var lesbiske kærester

Skrevet
hørsholm1 skrev, for 1 time siden:

det er det ikke, de har begge et lille hjerte tatoveret på den højre kind, fra dengang de var lesbiske kærester

Ja det var det jeg ledte efter men var ikke helt sikker ,så blev det afklaret tak og go weekend

Skrevet
hørsholm1 skrev, den 16.7.2021 at 07:18:

Det fordi hun har en lille A-skål og gerne vil ha et par større bryster.....

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 8 timer siden:

Det fordi hun har en lille A-skål og gerne vil ha et par større bryster.....

ja kan jeg se, men har du mødt hende ?? 

Skrevet
hørsholm1 skrev, for 13 timer siden:

ja kan jeg se, men har du mødt hende ?? 

Ja, for ca. 3-4 år siden

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 10 timer siden:

Ja, for ca. 3-4 år siden

tak for dit omfattende og meget oplysende indlæg , det hjalp virkelig , 

Skrevet

Genkendte hende ikke med det samme. Men hun er en gammel kending og rigtig mange mænd har været forbi... Så hun er ik hvad man vil kalde en sugarbabe. Derimod findes der andre prd for hendes bierhverv. 

Skrevet
hørsholm1 skrev, for 4 timer siden:

tak for dit omfattende og meget oplysende indlæg , det hjalp virkelig , 

Jeg svarede på om jeg havde mødt hende. Du havde da ikke regnet med at jeg kunne huske detaljer, når det er 3-4år siden!? Der har jo været en masse andre SB forbi siden hende......

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 20 timer siden:

Jeg svarede på om jeg havde mødt hende. Du havde da ikke regnet med at jeg kunne huske detaljer, når det er 3-4år siden!? Der har jo været en masse andre SB forbi siden hende......

ret ligegyldig info og bare spam i tråden , 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.