Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev med Mila igår hun er 24 og fra Estland og det lød vildt godt det hele så vi fik aftalt en tid idag og er lige kommet hjem fra en time med hende, og hold da op sikke et heldigt valg, hun er mega lækker og skide Sød og det er hende på billederne vil jeg mene og så faldt jeg for den nærmest sensuelle måde hun bevæger sig på, haha..lyder sikkert sært men hvis andre mødes med hende finder jeg måske ud af det, fræk er hun ihverfald og ung og lækker..hun sutter fantastisk pik og man er ikke i tvivl om at hun tænker over hvordan hun gør det og hun rammer sgu, hun suttede mig bare stivere og stivere til det u undgåelige måtte ske og jeg afleverede en ordentlig ladning i munden på hende, hun fniste bare og hun lå og legede med det i munden inden hun gik ud og spyttede det ud :wub:..så fik jeg massage og jeg lå også og slikkede hende i lang tid og vi knaldede i forskellige stillinger, hun er fantastisk i almindelig missionær og hun kysser gerne med tungen og anden gang jeg kom suttede hun på mine kugler og ved fælles hjælp kom jeg lige ud i luften, men så var kanonen også ved at være træt :D...jeg er lidt stolt af hun nævnte at jeg skulle være hendes første kunde siden hun landede i byen i går ?.. hun bliver her i 2-3 uger og hun har en veninde man også kan besøge og man kan få dem sammen, jeg valgte dog Mila alene for hun er den yngste og jeg har rigeligt i at kigge på hende i 1 time..hun får mine varmeste anbefalinger, Tak Mila ! :wub:

https://annoncelight.dk/showad/323213

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan noget gange være en fordel at være tidligt ude, så man er den første kunde. Jeg håber bare, at hun bevarer den samme gejst til os andre, som skal stå i kø hos hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var fantastisk, sjældent har jeg oplevet en købepige der har virket så ægte..det bedste jeg har prøvet i meget lang tid..! :wub:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 minutter siden:

Hun ser god nok flot ud. Er hun en af de åbenbart flere og flere piger der vil se selfie?

Ingen selfie og hun er helt uspoleret, hverken tatoveringer eller silikone eller andet halløj…bare ung og pisse lækker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow. Lader til at vi har samme følelser omkring maling og indgreb af smukke kvinder. Er i denne uge blevet bedt om selfie fra en anden pige på hvad jeg ud fra annoncens udformning er samme sted

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stein: alle snakker om selfie..jeg kender ikke til det, jeg er endnu aldrig blevet bedt om sådan en ?

Men altså pigerne er her jo for at tjene penge så hvorfor skulle de afvise almindelige kunder det giver ingen mening og sådan er det jo heller ikke, men jeg forstår da så fint hvorfor de gerne vil vide lidt om hvem det er der pludselig står og ringer på deres dør :)

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den tidligere pige der boede på samme adresse som Mila og Katy, bad mig om at sende en selfie hvilket er et no-no i min bog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Buck, Okaey mystisk..? Er du et frådende monster måske ? :D..jeg ved det ikke, måske der er nogle af pigerne der vil forklare det med de selfier ?

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 18 timer siden:

Jeg skrev med Mila igår hun er 24 og fra Estland og det lød vildt godt det hele så vi fik aftalt en tid idag og er lige kommet hjem fra en time med hende, og hold da op sikke et heldigt valg, hun er mega lækker og skide Sød og det er hende på billederne vil jeg mene og så faldt jeg for den nærmest sensuelle måde hun bevæger sig på, haha..lyder sikkert sært men hvis andre mødes med hende finder jeg måske ud af det, fræk er hun ihverfald og ung og lækker..hun sutter fantastisk pik og man er ikke i tvivl om at hun tænker over hvordan hun gør det og hun rammer sgu, hun suttede mig bare stivere og stivere til det u undgåelige måtte ske og jeg afleverede en ordentlig ladning i munden på hende, hun fniste bare og hun lå og legede med det i munden inden hun gik ud og spyttede det ud :wub:..så fik jeg massage og jeg lå også og slikkede hende i lang tid og vi knaldede i forskellige stillinger, hun er fantastisk i almindelig missionær og hun kysser gerne med tungen og anden gang jeg kom suttede hun på mine kugler og ved fælles hjælp kom jeg lige ud i luften, men så var kanonen også ved at være træt :D...jeg er lidt stolt af hun nævnte at jeg skulle være hendes første kunde siden hun landede i byen i går ?.. hun bliver her i 2-3 uger og hun har en veninde man også kan besøge og man kan få dem sammen, jeg valgte dog Mila alene for hun er den yngste og jeg har rigeligt i at kigge på hende i 1 time..hun får mine varmeste anbefalinger, Tak Mila ! :wub:

https://annoncelight.dk/showad/323213

Thank you for such kind words, I am glad that you liked it, I look forward to our meeting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naughty Mila skrev, for 7 timer siden:

Thank you for such kind words, I am glad that you liked it, I look forward to our meeting

Thanks Mila…og jeg kunne godt igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ender jo med at man bliver nødt til at besøge den smukke pige. 

Er det ved KFC eller er det tæt på stadion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Det ender jo med at man bliver nødt til at besøge den smukke pige. 

Er det ved KFC eller er det tæt på stadion

Tæt ved stadion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også lige en tur forbi. Sød pige som gerne vil gøre det godt. Syntes hun virker lidt større på billeder, end hun er i virkeligheden. 

Fik hvad jeg kom efter, dog ikke kys, men måske min ånde ikke var til det idag. 

Hun sender en SMS efter besøg og opfordrer til en anmeldelse her på siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja enig, hun er et lille fint nips..:)

jeg vil dog lige sige at hun ikke har sendt nogen sms’er til mig angående at skrive noget herinde, jeg anmeldte hende som jeg plejer at gøre når jeg har besøgt et listigt sted, eller haft damer på besøg :)

 

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også give Mila en varm anbefaling. Besøgte hende i går og gik glad og tilfreds derfra.

Hun er en rigtig sød pige som virkede til at gå op i, at jeg fik en god oplevelse. Vi lå og snakkede lidt bagefter, selvom tiden var gået og det var rart at hun ikke bare havde travlt med at få en ud af døren.

Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen, hvis kalenderen tillader det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...