Petermann 31 Skrevet 15. Juli, 2021 Hej er der nogen der har prøvet hende, jeg skal på ferie hos min fætter i Tinglev i uge 33 og 34 så jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 15. Juli, 2021 Petermann skrev, for 11 minutter siden: Hej er der nogen der har prøvet hende, jeg skal på ferie hos min fætter i Tinglev i uge 33 og 34 så jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med hende Prøv at spørge din fætter. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 15. Juli, 2021 weber skrev, for 43 minutter siden: Prøv at spørge din fætter. Ham har jeg spurt og han ved ingenting 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 15. Juli, 2021 (edited) Petermann skrev, for 27 minutter siden: Ham har jeg spurt og han ved ingenting Så må han ofre sig og lave et test besøg, inden du kommer. Redigeret 15. Juli, 2021 af weber 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 15. Juli, 2021 Jeg går ud fra at det er hende her du mener? Næste gang du skriver et indlæg bedes du venligst indsætte et link til den annonce som du har set, det gør det nemmere for alle at hjælpe dig. PS. Der er en ganske udemærket søgefunktionen øverst til højre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 15. Juli, 2021 lille_peter skrev, for 4 timer siden: Jeg går ud fra at det er hende her du mener? Næste gang du skriver et indlæg bedes du venligst indsætte et link til den annonce som du har set, det gør det nemmere for alle at hjælpe dig. PS. Der er en ganske udemærket søgefunktionen øverst til højre Jo det er hende jeg mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg