Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle I 

Jeg er opmærksom på, at dette er min første post herinde, og det kommer sikkert til at lyde lidt hult. Men jeg har observeret fra distancen over en længere periode. 
 

Jeg har selv haft fornøjelsen, om man vil, af at skrive med en masse piger via Snapchat - hvor man aldrig er sikker på hvem der sidder i den anden ende. Af den årsag tænkte jeg, hvad med, at vi sammen fik lavet en liste over brugere som faktisk er legit, og sender billeder eller er klar på en hyggelig stund over telefonen. Jeg er selv ny i hele dette game, måske der er andre derude, som ligesom mig gerne vil udforske SD men tage det langsomt? 
 

Jeg starter gerne med at verificere ungpige18 - en lille fræk sag, som sender hvad man ønsker, og derudover er utrolig sød og snaksaglig på chatten også. Klart den bedste oplevelse jeg har haft på snappen. 
 

Naughtygirlsale kan jeg også verificere som ægte - dog lidt kedeligere indhold sammenlignes hun med ungpige18 :-) 

 

Har I andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det kommer til sugardaters, så vil jeg sige, at hvis du får pigens rigtige/private snap, så kan du være noget mere sikker på, at hun er for real. Du kan se om det er den rigtige snap hvis du klikker på profilen og ser hvad for et tal der står der. Er det over 100.000, så er det en rigtig, privat snap. Tallet angiver antallet af samtaler personen/brugeren har haft. Nogle piger laver nye, private snapchat brugere, dvs. der vil tallet være meget lavt. Og dem der har en større sugardating/billedsalg ting kørende er typisk på et par tusinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes der er et hav der kun vil sælge via snap,  og så står jeg altså af....hmmm

Nu er flere også begyndt at give en mail man skal skrive til, og de har aldrig kigget på din profil...

Altså SD er ikke idag hvad det var engang...desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
nøddehaven skrev, for 12 timer siden:

Når det kommer til sugardaters, så vil jeg sige, at hvis du får pigens rigtige/private snap, så kan du være noget mere sikker på, at hun er for real. Du kan se om det er den rigtige snap hvis du klikker på profilen og ser hvad for et tal der står der. Er det over 100.000, så er det en rigtig, privat snap. Tallet angiver antallet af samtaler personen/brugeren har haft. Nogle piger laver nye, private snapchat brugere, dvs. der vil tallet være meget lavt. Og dem der har en større sugardating/billedsalg ting kørende er typisk på et par tusinde.

nå er blevet snydt flere gange fra snap, hvor det er drenge , eller ikke dem på fotoene, man kan nemt snyde med et snap, og tage foto af et foto f eks

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 5 timer siden:

nå er blevet snydt flere gange fra snap, hvor det er drenge , eller ikke dem på fotoene, man kan nemt snyde med et snap, og tage foto af et foto f eks

 

Jeg er også blevet snydt eller forsøgt på samme på snap, engang var det bare en flok drenge som morede sig med at udgive sige for unge sugarbabes og fik sig en griner. Jeg har også været ude for en pige som havde en instagram hvor hun postede billeder af alle hendes efter hendes eget udsagn "klamme" beskedder på snap. 

Men derfor synes jeg at det er et godt tiltag som tråd starter her kommer med! Jeg kan desværre ikke tilføje nogle rigtige sugarbabes på snap, da jeg endnu ikke har mødt dem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot 5 mins kig på de 5 første sider viser langt langt over 70% med ord som scam, fake, advarsel, falsk sygesikring, vil have du sender penge først, ingen svar….
Er det ikke een stor scam, hvor man betaler til en side for intet udover at få lov at skrive til falske og snydende profiler og miste lidt flere penge. 
Betale 300 for 5 fotos, når nettet flyder med gratis ting eller sende penge forlods…..den sidste tåbe er ikke født endnu. 
Godt initiativ, spændende at se antal % verificeret over næste 2-4-6 uger. Mit bud er under 5, måske endda 2% 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne ord i denne tråd, sweet.

En der tilføjede mig, fortalte om det og så ville jeg lige svare.

Mange mænd tilføjer mig for at svine mig til, fordi jeg ikke vil kneppe dem. Eller tilføjer mig for at sende dickpics og lokke snaps og billeder ud af mig - tænk jer om før i gør den slags.

Heldigvis er der også søde mænd, der gerne vil det som jeg tilbyder, så tak for jer - det er ikke mange, men dem der er får nogle rigtigt frække oplevelser :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnapPige18 skrev, den 18.7.2021 at 11:12:

Tak for de pæne ord i denne tråd, sweet.

En der tilføjede mig, fortalte om det og så ville jeg lige svare.

Mange mænd tilføjer mig for at svine mig til, fordi jeg ikke vil kneppe dem. Eller tilføjer mig for at sende dickpics og lokke snaps og billeder ud af mig - tænk jer om før i gør den slags.

Heldigvis er der også søde mænd, der gerne vil det som jeg tilbyder, så tak for jer - det er ikke mange, men dem der er får nogle rigtigt frække oplevelser :-).

Er der så det?. Ved ik hvor meget man tror på det, men der er vel folk der er dumme nok til og hoppe på det.. er så træt af 98% af pigerne på sugardating, tror at sugardating har noget med billeder og videoer på snapchat. Det er helt væk, og har ødelagt sugardating totalt. De er ikke andet end narrefisser, der prøver og lave nogle penge.. fatter ikke folk hopper på det der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve det at sælge billeder/videoer på snap er fint nok - de piger bør dog finde sig et andet Forum at sælge deres varer på, f.eks onlyfans. Det er møg irriterende at tage kontakt til en profil der klart lægger op til irl oplevelser og derefter blive spist af med tilbud om snap. Jeg har oplevet det på mange fora efterhånden, og jeg betragter ikke mig selv som naiv ifht scam osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 4 timer siden:

Selve det at sælge billeder/videoer på snap er fint nok - de piger bør dog finde sig et andet Forum at sælge deres varer på, f.eks onlyfans. Det er møg irriterende at tage kontakt til en profil der klart lægger op til irl oplevelser og derefter blive spist af med tilbud om snap. Jeg har oplevet det på mange fora efterhånden, og jeg betragter ikke mig selv som naiv ifht scam osv.

Lige præcis.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...