Frodige Ida 5387 Skrevet 13. Juli, 2021 Som overskriften siger hvor meget må vi gp'er blande os i anmeldelser og efterlysninger. Jeg forstår ikke at hver gang jeg kommentere på at der er tale om falske billeder, så skal jeg hænges ud som en misundelig gp der ikke har gæster nok i egen butik. Kan så sige at det ikke er tilfældet. Jeg mener ikke det er forkert at jeg og andre go'er såvel som de mandlige bruger på dette sted gør opmærksom på at nogle bruger lånte fjer at pynte sig med. Jeg syntes det er for dumt og utroværdigt. Er stedet her kun for mænd at kommentere på dette problem? Skal vi gper kun være herinde for at slikke røv på jer i håb om at i en dag ligger vejen forbi os? Jeg mener vi er i samme ret som jer mænd at bruge EG til hvad vi vil. Hvad tænker i damer og herrer? 15 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 962 Skrevet 13. Juli, 2021 Jeg har personligt ikke noget imod at GP'er blander sig eller gør opmærksom på dels falske billeder. Der kan selvfølgelig altid være mistanke om misundelse eller miskredit af konkurrenter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 13. Juli, 2021 Det er min holdning at både mænd og kvinder kan kommentere frit herinde. Det er røv og nøgler, at du får uberettiget kritik fordi du kommentere hvor der er falske billeder. Røvslikkere som bare vil skabe sig ekstra kunder er gennemskuelige for de fleste. Der er dog tilbedere, som giver bestemte gp'er ret ligemeget hvordan meget lort de lukker ud. Flere mandlige brugere vil hævde at EG hovedsagelig er til mænd og deres søgen og anmeldelser. Du har direkte tilgang, det er der en del som ikke er i stand til at håndtere. Jeg synes det er fint, da du også er i stand til at indrømme at du har taget fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 13. Juli, 2021 Du har lige så meget ret til at give udtryk for din mening som alle andre. Vi lever i et frit land med ytringsfrihed. Ja der er nogen som ikke kan tage at blive modsagt, men det er deres problem, og så må man bare ryste på hovedet af dem og deres “sure rønnebær”, har selv prøvet det, men der skal mere til at skræmme mig væk. Har også selv prøvet at få hak i tuden, for at give en GP ret i hendes meninger, og det selv om jeg INGEN interesser havde i at please hende, men hvis jeg er enig med nogen så siger jeg det da, uanset hvad andre mener, og jeg siger også hvis jeg er uenig. sagt uden at ville “please” nogen, så mener jeg at i GP`er bidrager med rigtig meget positivt til siden, og nogen gange lige giver et syn fra modsatte side på mange sager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 593 Skrevet 13. Juli, 2021 Vi er her alle på lige vilkår 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 13. Juli, 2021 Jeg har så også tænkt mig at forsætte med at påpege når noget er for godt til at være sandt. Jeg er faktisk mest irriteret over at blive kaldt alt mulig i disse sammenhæng. og til de mænd der ikke tror at vi piger kigger de andres annoncer, det gør vi. Vi er jo lige så nysgerrig som jer. Kan sige at Claudia Schiffer befinder sig ikke i et bette hus i Sindal. Uanset hvor meget trådstarteren benægter at der er fusk i annoncen. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 192 Skrevet 13. Juli, 2021 Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden: Jeg har så også tænkt mig at forsætte med at påpege når noget er for godt til at være sandt. Jeg er faktisk mest irriteret over at blive kaldt alt mulig i disse sammenhæng. og til de mænd der ikke tror at vi piger kigger de andres annoncer, det gør vi. Vi er jo lige så nysgerrig som jer. Kan sige at Claudia Schiffer befinder sig ikke i et bette hus i Sindal. Uanset hvor meget trådstarteren benægter at der er fusk i annoncen. Selvfølgelig må og skal man blande sig. Jeg sammenligner det altid med trustpilot. Og der er altid to sider af samme sag Dog lige i den nyeste tråd, hvor personen prøver at overbevise dig om, at supermodellen skulle befinde sig i Sindal. Der er han jo bare helt tabt Jeg har også prøvet at stikke ham lidt beviser, men jeg tvivler på jeg trænger igennem. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 13. Juli, 2021 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Som overskriften siger hvor meget må vi gp'er blande os i anmeldelser og efterlysninger. Jeg forstår ikke at hver gang jeg kommentere på at der er tale om falske billeder, så skal jeg hænges ud som en misundelig gp der ikke har gæster nok i egen butik. Kan så sige at det ikke er tilfældet. Jeg mener ikke det er forkert at jeg og andre go'er såvel som de mandlige bruger på dette sted gør opmærksom på at nogle bruger lånte fjer at pynte sig med. Jeg syntes det er for dumt og utroværdigt. Er stedet her kun for mænd at kommentere på dette problem? Skal vi gper kun være herinde for at slikke røv på jer i håb om at i en dag ligger vejen forbi os? Jeg mener vi er i samme ret som jer mænd at bruge EG til hvad vi vil. Hvad tænker i damer og herrer? Jeg tænker (mener) du kan og må deltage i hvad du vil mene hvad du mener siger hvad du vil sige (skrive om) hint og hisset her på guiden, de eneste begrænsninger der er, er reglerne for deltagelse. Ingen kan må forbyde dig at have en mening “om rigets tilstand” og ytre den. Knuz Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 447 Skrevet 13. Juli, 2021 Fyr bare løs Ida. Gpérs indlæg er da i den grad lige så meget velkomne som alle andres. Vi er jo både her og der for at få glæde af hinanden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1662 Skrevet 13. Juli, 2021 Jeg elsker personligt hver gang GP'erne blander sig. Om det så er generelle emner, falske annoncer/billeder eller anmeldelser af dem selv, så synes jeg de næsten altid tilføjer noget godt til dette forum. Så bliv endeligt ved med det 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 14. Juli, 2021 Kære dig Vi som gp må bare erkende at vi ikke må blande os i dette forum vi skal bare finde os i at blive behandlet dårligt og vi har bestemt ikke nogen meninger for vi er jo bare maskiner ikke personer. Krist tænk hvis vi gik ud og advarer mod mænd der opføre sig respektløs eller andre gp. Så ville der blive blokeret og råbt fisker efter nye aftaler nej da vi er mennesker der har valgt at glæde os selv og mænd hvorfor kan vi så ikke respekterer. Alt hvad vi gør er individuelt og hvad den ene kan li er ikke sikkert andre kan derfor skal man som aftale da tænke lidt over hvad man skriver om kvinden. Holder med dig søde. Vh caya 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 14. Juli, 2021 Kære @Frodige Ida faktisk jeg er taknemmelig når du og andre GP "blænde" sig i dette forum, for min skyld må I siger sine meninger i ALLE tråde, både om andre piger annoncen ligeså meget som i for eksempel i "Sommer tid og foråret" Zero skrev, for 12 timer siden: Du har direkte tilgang, det er der en del som ikke er i stand til at håndtere. Jeg synes det er fint, da du også er i stand til at indrømme at du har taget fejl. Røvslikkere som bare vil skabe sig ekstra kunder er gennemskuelige for de fleste. Jeg kan selv ikke siger bedre , ja vi mand kan bliver dumt fordi vi tænker mange gange med nederst hovedet, men vi kan hurtigt gennemskuer røvslikkere Men kærlig hilsen Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 633 Skrevet 14. Juli, 2021 Caya6 skrev, 1 time siden: Kære dig Vi som gp må bare erkende at vi ikke må blande os i dette forum vi skal bare finde os i at blive behandlet dårligt og vi har bestemt ikke nogen meninger for vi er jo bare maskiner ikke personer. Krist tænk hvis vi gik ud og advarer mod mænd der opføre sig respektløs eller andre gp. Så ville der blive blokeret og råbt fisker efter nye aftaler nej da vi er mennesker der har valgt at glæde os selv og mænd hvorfor kan vi så ikke respekterer. Alt hvad vi gør er individuelt og hvad den ene kan li er ikke sikkert andre kan derfor skal man som aftale da tænke lidt over hvad man skriver om kvinden. Holder med dig søde. Vh caya Hej @Caya6 samt @Frodige Ida I skal da bare blive ved med, at skrive hvad i syntes herinde. Det er da dejlig afvekslende at høre andre meninger end bare mænd. Jeg forstår ikke hvorfor nogle herinde, ikke kan opføre sig ordenligt. Vi har ikke alle den samme mening holdning, men sådan er livet jo Mister12 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 14. Juli, 2021 (edited) Egentlig er det nok et spørgsmål til moderationen, men som jeg ser det i forhold til Anmeldelser og Efterlysninger må vi vel blande os på samme måde som alle andre - når vi har noget relevant, konstruktivt og ikke afsporer tråden. Af informere om falske billeder eller tidligere anmeldelser kan jeg ikke se er afsporende, men der vil jo nok altid være dem som tager det negativt at en GP skriver. Det må være deres eget problem, bliver det for groft ville jeg simpelthen anmelde det, for så er det jo dem som afsporer tråden. Det er jo klart at vi (medmindre vi også besøger gp'er) ikke kan byde ind med vore egne seksuelle erfaringer med de pågældende piger, men der hvor vi har relevant information at dele, kan jeg ikke se hvad der skulle være galt i det. Jeg har selv oplevet at en af mine anmeldelser blev afsporet af en GP som lige ville diskutere noget som åbenlyst hørte til i hyggesnak eller generel debat. Det må jeg da indrømme, at jeg synes var træls, men det handler ikke specifikt om at hun var GP som kommenterede, men bare om at tråden blev totalt afsporet. Det havde været træls ligegyldigt om det havde været en GP eller en mand som gjorde det. Og nej, hvor bliver der afsporet mange anmeldelser af personer som ikke har nogen som helst erfaringer med pigerne men lige skal hælde lidt galde ud om noget generelt eller rent gætteri. Dét kan jeg godt forstå man bliver træt af. Det har bare intet at gøre med om de som kommenterer er mænd eller kvinder. Redigeret 14. Juli, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 14. Juli, 2021 Caya6 skrev, for 4 timer siden: Kære dig Vi som gp må bare erkende at vi ikke må blande os i dette forum vi skal bare finde os i at blive behandlet dårligt og vi har bestemt ikke nogen meninger for vi er jo bare maskiner ikke personer. Sikke noget sludder og vrøvl. @Frodige Ida indlæg er seriøst og relevant. @Caya6indlæg bidrager ikke med noget og kunne sagtens have været udeladt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 14. Juli, 2021 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Sikke noget sludder og vrøvl. @Frodige Ida indlæg er seriøst og relevant. @Caya6indlæg bidrager ikke med noget og kunne sagtens have været udeladt. Aalborglook Kan da ikke se at mit inslag er ligyldigt og har da bestemt ret til at blive bragt op, syntes da bestemt ikke du er fair over for folks meninger men igen siger nok det som trådstarteren mener at vi ikke må sige vores mening. Tak for det du beviste lige det modsatte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 14. Juli, 2021 Caya6 skrev, for 23 minutter siden: Aalborglook Kan da ikke se at mit inslag er ligyldigt og har da bestemt ret til at blive bragt op, syntes da bestemt ikke du er fair over for folks meninger men igen siger nok det som trådstarteren mener at vi ikke må sige vores mening. Tak for det du beviste lige det modsatte Jeg sætter stor pris på at GP'er bidrager med indlæg, men sådan en gang generalisering som "Vi som gp må bare erkende at vi ikke må blande os i dette forum vi skal bare finde os i at blive behandlet dårligt og vi har bestemt ikke nogen meninger for vi er jo bare maskiner ikke personer" er noget sludder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 14. Juli, 2021 AalborgLook skrev, for 20 minutter siden: Jeg sætter stor pris på at GP'er bidrager med indlæg, men sådan en gang generalisering som "Vi som gp må bare erkende at vi ikke må blande os i dette forum vi skal bare finde os i at blive behandlet dårligt og vi har bestemt ikke nogen meninger for vi er jo bare maskiner ikke personer" er noget Hmm ok så siger vi det, vil bare sige nej ikke alle heldigvis er bestemt høffelige og ordentlige aftaler bestemt men der er godt nok også nogen der ik er. Og var det jeg ville sige min mening om du må da bestemt undskylde hvis mit indlæg var stødene for dig var da ikke hensigten så nu fik du en undskyldning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMannKbh Skrevet 15. Juli, 2021 Gp er har lige så ret til at bruge dette forum ligesom alle os andre, det er vel et forum for både sex købere samt sex sælgere. Jeg syntes kun det er hyggeligt at alle bidrager, ville være kedeligt hvis dette kun var for os mænd. Nå det så er sagt : Hvad får du Ida ud af at fortælle mandligere bruger om hvilke Gp annoncer bruger falske billeder, Det har jo ret basset ikke noget med dig at gøre, mener det er jo ikke dig som skal besøge dem ? Det ville give bedre mening om mænd advarede andre mænd om lige netop det som din tråd handler om ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 15. Juli, 2021 Spørgsmålet er i virkeligheden absurd - det burde jo slet ikke være en option på om i ikke må blande jer - selvfølgelig skal i det og der burde oprettes en under gruppe hvor i kan omtale mændene, man kunne håbe at det kunne højne moralen og indholdet af indlæg. Har været lidt på on/off da jeg flere gange har kritiseret kvaliteten af indlæg og specielt “bedømmelsen/anmeldelsen af gp’erne. Niveauet blev så lavt så ikke engang et jysk kvægmarked (ingen fordomme) kunne være med. Derfor burde der selvfølgelig være en undergruppe hvor i kan anmelde mændene, og ja jeg ved de bare kan skifte brugernavn ligesom der er flere der opretter brugernavn for at svine en gp’er til - total useriøst hav en god dag derude i sommervarmen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 15. Juli, 2021 FeetMannKbh skrev, for 27 minutter siden: Gp er har lige så ret til at bruge dette forum ligesom alle os andre, det er vel et forum for både sex købere samt sex sælgere. Jeg syntes kun det er hyggeligt at alle bidrager, ville være kedeligt hvis dette kun var for os mænd. Nå det så er sagt : Hvad får du Ida ud af at fortælle mandligere bruger om hvilke Gp annoncer bruger falske billeder, Det har jo ret basset ikke noget med dig at gøre, mener det er jo ikke dig som skal besøge dem ? Det ville give bedre mening om mænd advarede andre mænd om lige netop det som din tråd handler om ? Hvis en gæst forsøger at bilde andre ind at pigens billeder er ægte og det ikke er sandt er det da fløjtende ligegyldigt hvem der oplyser om det modsatte eller hvad? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMannKbh Skrevet 15. Juli, 2021 Fuldstændig enig, men mit spørgsmål lød på, hvad får du ud af det, når du ikke skal besøge pågældende alligevel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 15. Juli, 2021 (edited) FeetMannKbh skrev, for 19 minutter siden: Fuldstændig enig, men mit spørgsmål lød på, hvad får du ud af det, når du ikke skal besøge pågældende alligevel ? Tillader mig lige at blande mig her og måske får jeg så spørgsmålet :" hvad får du ud af at blande dig" Hvorfor skulle enhver gp ikke kunne gøre opmærksom på at brugerne bliver snydt med falske billeder? Ved dit spørgsmål til Ida mistsnkeliggør du hendes motiv og det finder jeg en smule flabet. Er dette forum ikke beregnet til at man kan hjælpe hinanden og især hjælpe til at brugerne ikke bliver snydt? Jeg er kvinde, men jeg er ikke gp. Alligevel kunne jeg godt finde på at gøre opmærksom på åbenlys snyd. Det behøver jeg ikke at retfærdiggøre - bare fordi jeg ikke er født med et vedhæng mellem benene. Så feetman : hvad får du ud af at stille Ida et spørgsmål som det du stiller? Redigeret 15. Juli, 2021 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 15. Juli, 2021 FeetMannKbh skrev, for 48 minutter siden: Fuldstændig enig, men mit spørgsmål lød på, hvad får du ud af det, når du ikke skal besøge pågældende alligevel ? Jeg får det ud af det at oplyse gæsterne om at pigen ikke er reel. At pigen bruger beskidte tricks til at få gæster i butikken. Læser man div anmeldelser af piger der bruger falske billeder tegner der sig OFTE et mønster at der bliver snydt med indlevelse, tid og ydelser. Kan jeg hjælpe til at de besøgende spares for en træls oplevelsen så er jeg godt tilfreds. Men hvor vil du hen med dit spørgsmål ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 15. Juli, 2021 FeetMannKbh skrev, for 6 timer siden: Fuldstændig enig, men mit spørgsmål lød på, hvad får du ud af det, når du ikke skal besøge pågældende alligevel ? For mig er gør det ikke noget forskel om det er en GP eller kunde der advare mod falske billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg