Hop til indhold
makinov

Hjælp: Sundbyvester booking på hiatusmassage.com, scam?

Recommended Posts

Hejsa,

så er jeg ved at poppe cherry'en til min første glædespigeoplevelse. Jeg er i tvivl, om jeg er ved at blive scammet. Så en glædespige reklamere på tinder ... har skrevet med hende over instagram og hun vil have jeg booker tid (koster 18kr) på hendes link på hiatusmassage.com, og kan så betale kontant ved fremmøde

• Hendes IG er: www.instagram.com/meganspa1
  • på tinder stod der hun var i Kolding, nu da vi skriver siger hun hun er i Sundbyvester (Amager)
  • hun vil ikke sende billede, der beviser hun er i Sundbyvester eller DK i det hele taget, foreslog hun tog en video ved vinduet hvor man kunne se bilers nummerplade
  • hun sendte et billede, som ikke helt ligner de 40 billeder der er på hendes ig
  • hun siger jeg bare kan sige nej, når jeg møder op ... de 18 kr er seføli ingenting, så den mulighed ville jeg benytte mig af, hvis det kan lade sig gøre
  • er det sikkert at booke på den side, de charger ikke mere end 18 kr?
  • hun tilbød også at komme ud på min adresse, og der ville jeg også kunne takke nej -- jeg tænker bare at jeg ikke har lyst til det -- kan man reelt set takke nej, eller presses man osv.?

Hvad er jeres tanker omkring det?

Mvh.

Redigeret af makinov

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit bud: helt sikkert scam. Selvfølgelig skal det da ikke koste penge at booke. Jeg tror også at det kommer til at koste mere end 18 kr.. Du ser selv at hun ikke vil sende bevis for at hun er reel.

Redigeret af nielst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nielst skrev, for 3 minutter siden:

Mit bud: helt sikkert scam. Selvfølgelig skal det da ikke koste penge at booke. Jeg tror også at det også kommer til at koste mere end 18 kr.. Du ser selv at hun ikke vil sende bevis for at hun er reel.

Ja, for mange røde flag tænker jeg også

Del dette indlæg

Link til indlæg
makinov skrev, for 39 minutter siden:

så er jeg ved at poppe cherry'en til min første glædespigeoplevelse. Jeg er i tvivl, om jeg er ved at blive scammet. Så en glædespige reklamere på tinder

Hvorfor i al verden dog det? Du kender (måske først nu) eroguide?

Ingen seriøs GP annoncerer på tinder, ingen! Der er til gengæld mange scammere. Det er ren scam-bait.

Derudover har du lagt dit indlæg som en anmeldelse, hvilket er en fejl.

De tager dit kreditkortnummer og prøver at bruge det. Hjemmesiden er oprettet 18. juni, hvilket nok er eneste grund til at den ikke er på Trustpilot endnu.

https://www.scam-detector.com/validator/hiatusmassage-com-review/

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor i al verden dog det? Du kender (måske først nu) eroguide?

Ingen seriøs GP annoncerer på tinder, ingen! Der er til gengæld mange scammere. Det er ren scam-bait.

Derudover har du lagt dit indlæg som en anmeldelse, hvilket er en fejl.

De tager dit kreditkortnummer og prøver at bruge det. Hjemmesiden er oprettet 18. juni, hvilket nok er eneste grund til at den ikke er på Trustpilot endnu.

https://www.scam-detector.com/validator/hiatusmassage-com-review/

Ja, den skulle nok være lagt under "falsk markedsføring", beklager

Godt at vide med Tinder! Jeg ved ikke, har bare ikke rigtigt trykket på aftrækkeren endnu, så kigger her på siden engang imellem, men som regel så når jeg at få stablet noget på benene og får noget inden det bliver for slemt ... også glemmer jeg alt om det til næste gang, heheh

Del dette indlæg

Link til indlæg
makinov skrev, Lige nu:

Ja, den skulle nok være lagt under "falsk markedsføring", beklager

...

også glemmer jeg alt om det til næste gang, heheh

Jeg har bedt om at få den flyttet til efterlysning.

Hvis du relativt let får gratis sex, er mit kraftige råd, at du holder dig til det så vidt muligt. Købesex risikerer at distrahere dig fra de gratis muligheder og de er i gennemsnit meget bedre (min personlige erfaring). Gætter på du er relativt ung.

Ellers: Næste gang du tænker på købesex, så gå herind før du kigger andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mutha
nielst skrev, den 13.7.2021 at 09:05:

Mit bud: helt sikkert scam. Selvfølgelig skal det da ikke koste penge at booke. Jeg tror også at det kommer til at koste mere end 18 kr.. Du ser selv at hun ikke vil sende bevis for at hun er reel.

ja, det lyder som de der mails fra "postnord" og "GLS", hvor man liiiige skal betale et lille gebyr for at få pakken frigivet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...