Hop til indhold

18 årig i Sønderborg - forudbetalt togbillet.

Featured Replies

Skrevet

Jamen alle de linkede annoncer er jo udløbet.

Vil da gerne vide hvem der snyder hernede, og ikke.

Hvis det er negeren, Emilie, så er jeg sikker på hun ikke snyder.

Så må være én jeg ikke kender til, DERFOR.

• Svar 54
  • Visninger 10.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nej, samfundstjeneste havde nok været mere effektiv mht. at gøre hende mindre kriminel og blive en god samfundsborger 

• Helt enig. Hun kunne gøre særdeles god nytte ved f.eks at samle pizzabakker op i indre København efter en fredag nat.

Skrevet

Jamen alle de linkede annoncer er jo udløbet.

Vil da gerne vide hvem der snyder hernede, og ikke.

Hvis det er negeren, Emilie, så er jeg sikker på hun ikke snyder.

Så må være én jeg ikke kender til, DERFOR.

Det er ikke hende (Emilie) der snyder (og det er heller ikke Miss Chatarina (eller hvad hun nu kalder sig, som også er nogle år ældre)). Så bare rolig.

Jeg tror så heller ikke hun har snydt for nylig. Men nu kommer der jo også snart 6 måneders tid, hvor hun ikke kan snyde. Om hun så bliver mindre kriminel af det må tiden jo vise.

Redigeret af mr. sving

Skrevet

Men nu kommer der jo også snart 6 måneders tid, hvor hun ikke kan snyde. Om hun så bliver mindre kriminel af det må tiden jo vise.

Nej, samfundstjeneste havde nok været mere effektiv mht. at gøre hende mindre kriminel og blive en god samfundsborger  :idea:

Skrevet

Nej, samfundstjeneste havde nok været mere effektiv mht. at gøre hende mindre kriminel og blive en god samfundsborger  :idea:

Helt enig.

Hun kunne gøre særdeles god nytte ved f.eks at samle pizzabakker op i indre København efter en fredag nat.

Skrevet

Helt enig.

Hun kunne gøre særdeles god nytte ved f.eks at samle pizzabakker op i indre København efter en fredag nat.

Eller tomme cigaretpakker i vejkanten heromkring  :idea:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.