Hop til indhold
brenner

Jane Tantra Fredericia?

Recommended Posts

Har besøgt hende flere gange, da de havde adresse i Aarhus. Hun er en rigtig sød og dejlig pige og ja, også rigtig god til det hun laver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et par spørgsmål vedrørende den smukke pige på billederne -

Er Alicja/Jane nøgen under seancen, og må man røre ved hende, det ligner hun desværre har uægte bryster ???

 

Pft.

Mvh Liste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 11 minutter siden:

Lige et par spørgsmål vedrørende den smukke pige på billederne -

Er Alicja/Jane nøgen under seancen, og må man røre ved hende, det ligner hun desværre har uægte bryster ???

 

Pft.

Mvh Liste

Må man rører ved hende under massagen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Jane flere gange i Randers, mens hun var tilknyttet Tantra Massage Studio på Vestergade. Hendes massage er det bedste jeg har oplevet og ingen er som hende, bortset fra Grethe og måske også Nadia, som godt kan matche hendes performance. Jane er smuk som på billederne - dog måske en smule redigeret - men absolut meget tæt på den kvinde som du møder. Jane snakker meget og jeg føler mig tryg i hendes nærvær og har virkelig lyst til at snakke med hende. Hun er helt nøgen og jeg måtte altid gerne røre ved hende under massagen, hvilket tændte mig utroligt neget. Brysterne er lidt peppet op, men akkurat lige tilpas til en lille C skål.

Jeg vil give Jane 10/10 til akten og 10/10 på udseende og opnået forventning.

Håber at hun snart kommer til Østjylland, så skal hun besøges igen.

 

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 37 minutter siden:

snakker hun dansk

Hun taler flydende engelsk med polsk dialekt, men hun har været et par år i landet, så måske du kan få held til at kommunikere på dansk. 
Det bør ikke være afgørende - hun er top lækker og meget snakkesalig, smilende og nærværende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 2 gange. En dejlig kvinde. Hun forstår som ingen anden jeg har besøgt at gnide en olieindsmurt slank kvindekrop mod en gammel mand. Dejligt. Hun slutter med et håndjob. Ja brysterne er hjulpet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ved Jane i Aalborg for nogen dage siden.Det var min første gang med Trantra men ikke sidste gang, det er den bedste massage jeg nogen sinde har prøvet.hun er bare mega god til det hun gør og så er også rigtig sød.tak for det jane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hendes body2body er helt fantastisk, hun driver virkelig en til vandvig, hun er den eneste jeg besøger for tiden og hun nyder det ligeså meget som mig.

Det er den mest fantastiske udløsning man får ja og man må røre, jeg må i hvert fald og sidst jeg var der fik hun mindst 2 udløsninger, og er jeg ikke hurtig nok til at  bruge mine fingre, flytter hun min hånd ned til fissen, hun er bare så dejlig.

Et super godt sted at være stamkunde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

jeg kan forstå at det er tilladt at røre hende under seancen, men det er ikke tilladt at slikke hende selvom hun tilsyneladende stikker den helt op i hovedet på én under massagen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wosni skrev, den 16.5.2022 at 17:52:

Hvor holder hun til i fredericia?

Centralt - indenfor voldene. Ikke videre diskret, men det er set værre andre steder. Også i Fredericia! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper12 skrev, for 4 timer siden:

Nogen der ved om hun er stoppet helt  ?.

Hun holder fri/ferie, hvilket hun også gør i løbet af juli.

Når annoncen er oppe, så er hun i Fredericia...  :)

/ Western.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 2 timer siden:

Er det en klinik man besøger hende på, eller er det privat?

Må man slikke hende?

Privat, ingen slik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...