brenner 5 Skrevet 12. Juli, 2021 https://annoncelight.dk/showad/322792 Er der nogen der har været her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 12. Juli, 2021 brenner skrev, 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/322792 Er der nogen der har været her? Har besøgt hende tidligere i Randers. Hun er top klasse til det hun laver. Men husk, der er ikke mulighed for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders50 28 Skrevet 12. Juli, 2021 Har besøgt hende flere gange, da de havde adresse i Aarhus. Hun er en rigtig sød og dejlig pige og ja, også rigtig god til det hun laver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 12. Juli, 2021 Lige et par spørgsmål vedrørende den smukke pige på billederne - Er Alicja/Jane nøgen under seancen, og må man røre ved hende, det ligner hun desværre har uægte bryster ??? Pft. Mvh Liste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestkysten46 12 Skrevet 12. Juli, 2021 Listelømmel skrev, for 11 minutter siden: Lige et par spørgsmål vedrørende den smukke pige på billederne - Er Alicja/Jane nøgen under seancen, og må man røre ved hende, det ligner hun desværre har uægte bryster ??? Pft. Mvh Liste Må man rører ved hende under massagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 12. Juli, 2021 (edited) Jeg har besøgt Jane flere gange i Randers, mens hun var tilknyttet Tantra Massage Studio på Vestergade. Hendes massage er det bedste jeg har oplevet og ingen er som hende, bortset fra Grethe og måske også Nadia, som godt kan matche hendes performance. Jane er smuk som på billederne - dog måske en smule redigeret - men absolut meget tæt på den kvinde som du møder. Jane snakker meget og jeg føler mig tryg i hendes nærvær og har virkelig lyst til at snakke med hende. Hun er helt nøgen og jeg måtte altid gerne røre ved hende under massagen, hvilket tændte mig utroligt neget. Brysterne er lidt peppet op, men akkurat lige tilpas til en lille C skål. Jeg vil give Jane 10/10 til akten og 10/10 på udseende og opnået forventning. Håber at hun snart kommer til Østjylland, så skal hun besøges igen. Redigeret 12. Juli, 2021 af Randers500 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 12. Juli, 2021 knallert skrev, for 37 minutter siden: snakker hun dansk Hun taler flydende engelsk med polsk dialekt, men hun har været et par år i landet, så måske du kan få held til at kommunikere på dansk. Det bør ikke være afgørende - hun er top lækker og meget snakkesalig, smilende og nærværende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 14. Juli, 2021 Jeg har besøgt hende 2 gange. En dejlig kvinde. Hun forstår som ingen anden jeg har besøgt at gnide en olieindsmurt slank kvindekrop mod en gammel mand. Dejligt. Hun slutter med et håndjob. Ja brysterne er hjulpet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbuk50 29 Skrevet 1. August, 2021 Jeg var ved Jane i Aalborg for nogen dage siden.Det var min første gang med Trantra men ikke sidste gang, det er den bedste massage jeg nogen sinde har prøvet.hun er bare mega god til det hun gør og så er også rigtig sød.tak for det jane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lunden 8 Skrevet 8. Oktober, 2021 Hvordan laver hun Body2body? Kører hun kroppen op og ned af en, og bruger måske også missen henover pikken? :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cnalle 6 Skrevet 23. Februar, 2022 Ja hendes body2body er helt fantastisk, hun driver virkelig en til vandvig, hun er den eneste jeg besøger for tiden og hun nyder det ligeså meget som mig. Det er den mest fantastiske udløsning man får ja og man må røre, jeg må i hvert fald og sidst jeg var der fik hun mindst 2 udløsninger, og er jeg ikke hurtig nok til at bruge mine fingre, flytter hun min hånd ned til fissen, hun er bare så dejlig. Et super godt sted at være stamkunde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 25. April, 2022 Hey jeg kan forstå at det er tilladt at røre hende under seancen, men det er ikke tilladt at slikke hende selvom hun tilsyneladende stikker den helt op i hovedet på én under massagen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 141 Skrevet 25. April, 2022 @Dylan jeg har ikke forsøg, selvom lysten bestemt har været der, men det gør man bare ikke mod Jane - det er ikke med i `showet` 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wosni 0 Skrevet 16. Maj, 2022 Hvor holder hun til i fredericia? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 17. Maj, 2022 Wosni skrev, den 16.5.2022 at 17:52: Hvor holder hun til i fredericia? Centralt - indenfor voldene. Ikke videre diskret, men det er set værre andre steder. Også i Fredericia! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 28. Juni, 2022 Nogen der ved om hun er stoppet helt ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 28. Juni, 2022 Jesper12 skrev, for 4 timer siden: Nogen der ved om hun er stoppet helt ?. Hun holder fri/ferie, hvilket hun også gør i løbet af juli. Når annoncen er oppe, så er hun i Fredericia... / Western. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 94 Skrevet 9. Marts Er det en klinik man besøger hende på, eller er det privat? Må man slikke hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 9. Marts Spectrum skrev, for 2 timer siden: Er det en klinik man besøger hende på, eller er det privat? Må man slikke hende? Privat, ingen slik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg