fanofmilf 9 Skrevet 12. Juli, 2021 (edited) Jeg vil lige fortælle lidt om min oplevelse med Sani i Valby Der reklameres med 45 minuter tantra 400,- og derfor skriver jeg forinden til hende om det er med afslutning og får et "Ja, det er det" tilbage, så derfor bestiller jeg tid og her går det nemt og uden problemer, der kommunikeres iøvrigt fint på dansk. Der står nævnt i annoncen, at der er mulighed for bad før og efter. Jeg ankommer og bliver lukket hurtigt ind, nu starter Sani's sprogproblemer dog lidt for nej-da, det måtte jeg da have misforstået - hvis det er MED afslutning koster det 200 ekstra, dvs. 600 i alt. Jeg prøver at forklare, hvad der står i annoncen og hvad hun har svaret på SMS, men det ender med, at mine 45 minutter bliver barberet ned til 30 minutter, hvis det skal være med afslutning. Allright, jeg spørger så om det er muligt at få et bad før vi starter, men det får Sani til at himle med øjnene og jeg siger - ok nejnej, det er fint og her skulle jeg nok bare have sagt farvel og tak for idag, men det lille hoved styrede - det er forresten Sani på billederne, hun er ok uden at være noget særligt. Tantra kan jo være mange ting - hos Sani er det dette: du ligger på maven og får noget olje på ryggen og så kører Sani sine fingre svejende hen over ryg og baller mens hun lejlighedsvist strejfer kuglerne - det fortsætter på den måde i måske 10-15 minutter, der er ingen decideret massage mens dette foregår, hun stryger bare sine fingre let over hele bagpartiet. Så kommanderes man om på ryggen hvorefter det bliver lidt bedre, det kan jo næsten ikke undgås når ens lille ven pludselig får en masse sød opmærksomhed hvilket ret hurtigt går over i at være et decideret handjob med dertil hørende afslutning og her havde jeg måske været tilhænger af, at hun havde brugt lidt mere tid med tantra istedet for at gå hurtigt til sagen. Nå, men jeg siger hverken for eller imod Sani - jeg kommer ikke selv igen, men hvis nogen synes ovenstående lyder ok, så er det jo ens egen sag, nu ved I ihvertfald hvad I går ind til. Redigeret 12. Juli, 2021 af fanofmilf 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 12. Juli, 2021 fanofmilf skrev, 1 time siden: Der reklameres med 45 minuter tantra 400,- og derfor skriver jeg forinden til hende om det er med afslutning Tak for din velskrevne anmeldelse. Jeg antager, at du er rimeligt ny i forhold til at besøge thaiklinikker. Når et håndjob normalt koster 2-300 kr., så vil de fleste nok regne med, at 45 minutters massage eller tantra for 400 kr. ikke indeholder et håndjob. Det var jo nok også din egen tanke, når nu du spurgte hende på SMS. Ærgerligt, at I misforstår hinanden, men hendes svar er jo nok givet ud fra, om der ville være mulighed for et håndjob, og ikke om det var med i den angivne pris. At hun vil have en merpris på 200 kr for håndjobbet er altså ikke urimeligt at lægge oveni massageprisen. Mange andre steder lægger 300 kr. oveni. fanofmilf skrev, 1 time siden: Tantra kan jo være mange ting - hos Sani er det dette: du ligger på maven og får noget olje på ryggen og så kører Sani sine fingre svejende hen over ryg og baller mens hun lejlighedsvist strejfer kuglerne - det fortsætter på den måde i måske 10-15 minutter, der er ingen decideret massage mens dette foregår, hun stryger bare sine fingre let over hele bagpartiet. Jeg tror, at det du beskriver her er en rimelig god rettesnor for, hvad man får de fleste thai-steder, når man bestiller tantra. Hvis man hellere vil have egentlig massage, så lad være med at bestille tantra eller aftal, at de sidste par minutter af rygmassagen eventuelt kan gå over i lidt tantra. fanofmilf skrev, 1 time siden: hvis nogen synes ovenstående lyder ok, så er det jo ens egen sag, nu ved I ihvertfald hvad I går ind til. Jeg synes, at du har fået, hvad du bestilte og til en ganske fornuftig pris. Udover de få thaisteder, som kører med “all inklusive”, så er håndjob næsten aldrig med i den opgivne pris, men koster 2-300 kr ekstra. Et lille tip: prøv at bestille blid oliemassage, næste gang du besøger en thaiklinik. Jeg tror, at det måske mere er noget for dig. Jeg har ikke selv besøgt Sani, men der er ikke noget i din i øvrigt sobre beskrivelse, som får mig til at fravælge hende. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 12. Juli, 2021 Det er altid godt, at få afklaret inden start -hvad man har købt. Jeg ville spørge direkte -og gå hvis jeg ikke var tilfreds... tantra og thai -hænger ikke sammen -de er speciel gode til massage, hvis de vil. Sani ser sød ud -hvis det var mig, og jeg var i tvivl om kvaliteten -bestilte jeg 1 times massage -også selv om de spørg flere gange om ekstra -fastholder jeg 1 times massage -det er ikke alle der har tålmodighed til det og bliver pigefornærmet -fordi jeg ikke med det samme smider 1500kr. for massage og fp 1 time;-) så mister de pludselig kraften til, at give massage eller kører fast lige midt på ryggen, og glemmer resten af kroppen... -sådan nogle tøser gider jeg da ik sexe med -så finder jeg da bare en anden det altid nok af dem -og heldigvis oftes positive oplevelser;-) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 246 Skrevet 12. Juli, 2021 Jeg har besæøgt Sani flere gange og har været godt tilfreds. Hendes priser ligger pænt på gennemsnittet og hendes service kan/kunne jeg ikke sætte en finger på. Der er i denne tråd udviklet sig en lidt negativ tone omkring hende. Det synes jeg er uretfærdigt. Jeg har i hvert fald været godt tilfreds. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 13. Juli, 2021 Vedr. indlæg i denne og mange andre gruppeerr: Det er mig magtpåliggende at henlede de ærede medlemmers opmærksomhed på, at DYRESEX ER FORBUDT. DET GÆLDER OGSÅ (OG ISÆR) FLUEKNEPPERI. 1 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 348 Skrevet 13. Juli, 2021 Default User skrev, 1 time siden: Vedr. indlæg i denne og mange andre gruppeerr: Det er mig magtpåliggende at henlede de ærede medlemmers opmærksomhed på, at DYRESEX ER FORBUDT. DET GÆLDER OGSÅ (OG ISÆR) FLUEKNEPPERI. Jamen så springer man da bare videre til NÆSTE tråd, hvis man ikke bryder sig om indholdet af en tråd, Keep it simpel! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1029 Skrevet 13. Juli, 2021 Sani er såmænd vældig flink. Men hun har aldrig lært noget om massage, så det skal slet ikke være for massagedelen man besøger hende. Jeg har tidligere gjort brug af hendes oral ydelser, hvilke var udmærket. Fuld pakke har jeg ikke prøvet, da hun krops- og aldersmæssigt ikke passer til mine ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 13. Juli, 2021 migigen skrev, for 9 timer siden: Jamen så springer man da bare videre til NÆSTE tråd, hvis man ikke bryder sig om indholdet af en tråd, Keep it simpel! Unge ven, nye bruger. Med din indstilling bliver forummet endnu hurtigere fyldt med ligegyldigt lort. Dette er ikke en sladderspalte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 308 Skrevet 13. Juli, 2021 Default User skrev, for 24 minutter siden: Unge ven, nye bruger. Med din indstilling bliver forummet endnu hurtigere fyldt med ligegyldigt lort. Dette er ikke en sladderspalte. Nu kan det ju var så att jag inte riktigt förstår ditt tidigare inlägg, men för mig så ter sig ditt snack om djursex och flygknullande mer som skräp än de andra inläggen i tråden. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 348 Skrevet 14. Juli, 2021 (edited) Default User skrev, for 8 timer siden: Unge ven, nye bruger. Med din indstilling bliver forummet endnu hurtigere fyldt med ligegyldigt lort. Dette er ikke en sladderspalte. Kære ældre "fejlbehæftet bruger". Tak for dit bidrag, man kan tydeligvis også blive ALT for gammel til dette forum, prøv et par timer i solen, man bliver glad i låget af det Og så tror jeg vi skal stoppe her for alles skyld Redigeret 14. Juli, 2021 af migigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
victora 38 Skrevet 12. November, 2021 Besøgte Sani for første gang i dag. Tantra 1 time til 400 kr. Jeg ankom 5 min før booket tid. Sani var klar og jeg snuppede et bad først. Da hun spurgte om evt HJ fra begyndelsen , mørkere jeg lige efter, at det havde jeg ikke lige brug for i dag. Sani sagde så, at hvis jeg alligevel kom, skulle jeg betale ... En bemærkning der ofte stritter mig imod, men jeg sagde nu alligevel ja Da jeg lå på maven var der megen fokus på at nusse mellem ben og baller og især pung og kugler blev nusset kærligt Da jeg lagde mig om på ryggen, var der STOR fokus på min pik, som fik nærmest 30 min super dejligt og blidt HJ Jeg lagde min hånd på hendes sprøde krop men havde ikke lyst at komme Jeg spurgte om hun tilbyder b2b. Og Ja! 1 time 800 kr + 200 for HJ Så nu ved jeg, hvad jeg glæder mig til i næste uge Jeg tænder bestemt på hende Hun snakker og smiler :o) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg