Aalborg9000hot 4 Skrevet 11. Juli, 2021 Er der nogen som har haft besøg af hende her? Det er fandeme nogle store bryster! https://annoncelight.dk/showad/322413 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 11. Juli, 2021 Det er vist ikke kun brysterne som er til den store side. Resten af kroppen ser ligesådan ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab79 10 Skrevet 12. Juli, 2021 Big tits on a fat girl is like abs on a skinny guy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 12. Juli, 2021 Aalborg9000hot skrev, for 13 timer siden: Er der nogen som har haft besøg af hende her? Det er fandeme nogle store bryster! https://annoncelight.dk/showad/322413 Mener uden at være 100% sikker at der ligger nogle anmeldelse af hende hvor man advare om svindel. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 12. Juli, 2021 Aab79 skrev, for 1 time siden: Big tits on a fat girl is like abs on a skinny guy Jamen det er da rigtigt sjovt at fatshame, du lyder som den perfekte i...t Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 12. Juli, 2021 Frodige Ida skrev, for 12 timer siden: Mener uden at være 100% sikker at der ligger nogle anmeldelse af hende hvor man advare om svindel. Kære @Frodige Ida det er en meget hård udmelding, men måske har du ret. MEN det ville klæde dit indlæg, at du kommer med et link. Kh SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 13. Juli, 2021 SlikkeFrands skrev, for 14 timer siden: Kære @Frodige Ida det er en meget hård udmelding, men måske har du ret. MEN det ville klæde dit indlæg, at du kommer med et link. Kh SF Det har andre bruger klaret for mig under efterlysning. Men jeg havde ret i min antagelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 763 Skrevet 13. Juli, 2021 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Det har andre bruger klaret for mig under efterlysning. Men jeg havde ret i min antagelse. Det var så lidt Ida, men ja du havde ret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsenJesper Skrevet 14. Juli, 2021 Kan forstå der er et lidt broget billede men nu har jeg set hende 2 gange en gang hos mig selv og en gang på hotel i aalborg og hun har nogle mega store og lækre bryster men ja vil så os sige hvis hun forlanger forudbetaling fra andre så bare lad være se hvad der sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg